Aliexpress bir bardak soğuk su

TÜRKALP KUCUR

Çalışkan Uye
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
308
Tepkime puanı
489
Yaş
42
Konum
İSTANBUL
İlgi Alanı
Hepsi
selamlar

iki ay kadar önce , aliexpress de kaplama ütüsü 1000 tl, vergi ve kargo dahil 1800 küsür tl ye geldi sipariş verdim. adres olarak çalıştığım ofisin adresini verdim.

ürün ptt gümrük de takıldı. mesajlaştğım zaman, bana şirket alımlarında max. 22 euro yu aştığı için gümrük müşaviri ile anlaşmam gerektiğini söylendi. gümrük müşaviri masrafı da 650 tl. ben bu parayı ödemem.

ürün geri gidecek. 1000 tl iade olacak. vergi ücreti 800 tl ödenmeyecek.

bir bardak soğuk su lütfen :(
 
Peşin ödenen vergi meselesinde böyle bir durum benimde başıma gelmişti. Aynı satıcıdan 2 farklı ürün aldım. Satıcı ertesi gün ürünün fiyatını yükseltti ve ürünü göndermeyeceğini söyle. Ben kabul etmedim ve iki ürünü de istediğimi söyledim. Kargoyu gönderdi, tabi ben seviniyorum . Teslim aldıktan sonra paketi bir açtık ürünün birisi yok. Ben hemen o ürün için anlaşmazlık açtım. Paketi açarken iyi ki video çekmişim. Durumu müşteri hizmetlerine anlatmaya çalıştım, hem de onlarca kez. Tamam ilgileneceğiz deyip deyip geçiştirdiler. Yaklaşık 3 aylık mesajla sonucunda para iadesi yapıldı fakat bir de ne görelim. Gelmeyen ürününün vergi parası yok. Onun iadesini yapamazlarmış. Satıcı yüzünden 1 yıl önce yaklaşık 1500 TL zarara uğramıştım.
 
Her takip başına Ordino evrakı gerekli onu bizden temin edilip, gümrük müşavirine işlemleri halledebilmesi için vekalet vermeniz gerekiyor . Ardiye ücretini vergisini ve oluşabilecek masrafları ödedikten sonra gerekli işlemler yapıldıktan sonra ürünü çekebilirsiniz. Ofisimize bırakılıp ptt kargo ile dağıtıma çıkarılabilir.
Ordino ücreti 650 TL tutarındadır.

Gümrük müşavirliği ni aradım. hiç uğraşma iade et dediler. yüzü astarını geçermiş.

neyse bu iyi bir ders oldu bana. bir dahakine fatura bilgisi verirken dikkat ederim.
 
  • Üzüldüm
Tepkiler: Hakan Ülgenalp
Peşin ödenen vergi meselesinde böyle bir durum benimde başıma gelmişti. Aynı satıcıdan 2 farklı ürün aldım. Satıcı ertesi gün ürünün fiyatını yükseltti ve ürünü göndermeyeceğini söyle. Ben kabul etmedim ve iki ürünü de istediğimi söyledim. Kargoyu gönderdi, tabi ben seviniyorum . Teslim aldıktan sonra paketi bir açtık ürünün birisi yok. Ben hemen o ürün için anlaşmazlık açtım. Paketi açarken iyi ki video çekmişim. Durumu müşteri hizmetlerine anlatmaya çalıştım, hem de onlarca kez. Tamam ilgileneceğiz deyip deyip geçiştirdiler. Yaklaşık 3 aylık mesajla sonucunda para iadesi yapıldı fakat bir de ne görelim. Gelmeyen ürününün vergi parası yok. Onun iadesini yapamazlarmış. Satıcı yüzünden 1 yıl önce yaklaşık 1500 TL zarara uğramıştım.
çok yazık çok.. böyle şeyler olmamalı. böyle şeyler olunca insan heveslendiği işlerden soğuyor.. hayattan soğuyor.. üzüldüm .
 
ürün ptt gümrük de takıldı. mesajlaştğım zaman, bana şirket alımlarında max. 22 euro yu aştığı için gümrük müşaviri ile anlaşmam gerektiğini söylendi.

neyse bu iyi bir ders oldu bana. bir dahakine fatura bilgisi verirken dikkat ederim.
Burada sorun şirket adresi gözüktüğü için şirket alımı olarak değerlendiriliyor ?? Yani ev adresi vermiş olsaydın sorun olmayacak mıydı ? Aslında burada da bir sınır vardı diye hatırlıyorum. :rolleyes:
 
Burada sorun şirket adresi gözüktüğü için şirket alımı olarak değerlendiriliyor ?? Yani ev adresi vermiş olsaydın sorun olmayacak mıydı ? Aslında burada da bir sınır vardı diye hatırlıyorum. :rolleyes:
150 Euro
 
Güncelleme:
Ben tabi artık ürünümden ümidimi kestim, paramı nasıl alırım derdindeyim.. Ben 1800 tl den 1000 tl nasıl kurtarırım derdindeyim... Gümrüğe takılan ürün Sino Trans diye bir firma bakıyormuş. Bu firma ile telefona çıkmıyor. internet siteleri yok.. Şikayet var da bir dolu şikayet yapılmış. Eskiden gümrüğe taklılan ürünler ptt bakıyordu, onlar gönderiyorlardı, aliexpress de ürün satıcıya vardığında iade ediyordu. Bunlar ürünü iade de etmiyorlar.. Gümrük masrafları vs fazla tuttuğu için aliexpress e iade etmiyorlar.. Muhtemelen açık artırma ile satıp kazanç sağlama niyetindeler.. Şimdi aliexpress ürünü alamadığı için 10 günlük periodlarla süreyi uzatıyor, çözüm olarak iadesiz çözüm sunuyor, bende karşı çıkıyorum, hayır efendim, ürünü teslim almadım, niye iade kabul etmeyeyim.. Bakalım işin sonu neye varacak..
 
  • Kızdım
Tepkiler: Mustafa Hacılar
Gümrüğe takılan ürün Sino Trans diye bir firma bakıyormuş. Bu firma ile telefona çıkmıyor. internet siteleri yok.. Şikayet var da bir dolu şikayet yapılmış. Eskiden gümrüğe taklılan ürünler ptt bakıyordu, onlar gönderiyorlardı, aliexpress de ürün satıcıya vardığında iade ediyordu. Bunlar ürünü iade de etmiyorlar..
Epeydir sipariş vermiyorum. Gördüğüm kadarıyla çok şey değişmiş ve maalesef hepsi bizim aleyhimize şeyler…:(
 
Merhaba, ben ev adresi verdim, benim urunlerde de problem çıkar mı acaba ? :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
  • Beğen
Tepkiler: TÜRKALP KUCUR
alacak kişi kesinlikle isim soyisim olsun bir de toplam 150 euro yu aşmasın. sonrası birşey olmaz işallah..