Aliexpress XK K110 Siparişi

Ücretler
Gümrük Vergisi40.62 TL
Damga Vergisi0.8 TL
Gümrüğe Sunma Ücreti8.0 TL
Yurtdışı İade Ücreti0.0 TL
Toplam49.42 TL


Kutunun üzerine kaç dolar yazdıki bu kadar yüksek tutar çıktı.. Benim kutuda 40-50 dolar yazıyordu.. Neyse hayırlı olsun.. Muhakkak bir arkadaşınız gidip teslim alsın çünkü bu kargolar normal postacı ile dağıtılmıyor boyutundan dolayı.. Normalde mesela işyeri adresime gelen ufak hacimli postalar Ümraniyeden dağıtıma çıkarken bu kolim Acıbadem genel merkezden araçla dağıtıma çıktı...
 
Ücretler
Gümrük Vergisi40.62 TL
Damga Vergisi0.8 TL
Gümrüğe Sunma Ücreti8.0 TL
Yurtdışı İade Ücreti0.0 TL
Toplam49.42 TL


Kutunun üzerine kaç dolar yazdıki bu kadar yüksek tutar çıktı.. Benim kutuda 40-50 dolar yazıyordu.. Neyse hayırlı olsun.. Muhakkak bir arkadaşınız gidip teslim alsın çünkü bu kargolar normal postacı ile dağıtılmıyor boyutundan dolayı.. Normalde mesela işyeri adresime gelen ufak hacimli postalar Ümraniyeden dağıtıma çıkarken bu kolim Acıbadem genel merkezden araçla dağıtıma çıktı...
Aynen öyle oldu bugün Bahçelievler genel merkezinden dağıtıma çıkmış kapıcıya söyledim de ne yapacağımı bilemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Taha KOÇAK
Şükür kavuşturana sonunda :thumbup: Paketimi bugün teslim aldım hatta ilk uçuşumu gerçekleştirdim fakat helikopteri kaldırınca çok yalpalıyor dengede durmuyor öne ya da sağa doğru atıyor kendisini bunun sebebi nedir sizce?

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Tebrikler @Bugra Baysal . İşte o sorduğun soru ile resmen bir helikopterci oldun . Şimdi ilk vazifen , helikopterinin kullanıcı kılavuzunu açmak ve oradaki mekanik ayarları tek tek okumak . Hatta hazır başlamışken forumdaki flybarless helikopterlerle ilgili mekanik ayarların tamamını okumak . Genelde o helikopterlerin swashplate ile rotor arasındaki çubuklar ( rod ) ayarsızdır . Hatta @Taha Koçak kardeşimizden de yardım almanı tavsiye ederim .
 
Tebrikler @Bugra Baysal . İşte o sorduğun soru ile resmen bir helikopterci oldun . Şimdi ilk vazifen , helikopterinin kullanıcı kılavuzunu açmak ve oradaki mekanik ayarları tek tek okumak . Hatta hazır başlamışken forumdaki flybarless helikopterlerle ilgili mekanik ayarların tamamını okumak . Genelde o helikopterlerin swashplate ile rotor arasındaki çubuklar ( rod ) ayarsızdır . Hatta @Taha Koçak kardeşimizden de yardım almanı tavsiye ederim .
Çok teşekkürler abi özellikle de şu ana kadar ettiğiniz tüm yardımlar için çok teşekkür ediyorum hepinize inşallah ilk bu helikoptere alıştıktan sonra daha büyük helikopterlere geçmek nasip olur. evet bu konuda @Taha Koçak 'dan destek almak isterim galiba aynısı onunda başına gelmişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Taha KOÇAK
ükür kavuşturana sonunda :thumbup: Paketimi bugün teslim aldım hatta ilk uçuşumu gerçekleştirdim fakat helikopteri kaldırınca çok yalpalıyor dengede durmuyor öne ya da sağa doğru atıyor kendisini bunun sebebi nedir sizce?
Hadi gözünüz aydın. Kırımsız bol keyifli uçuşlar :thumbup: