Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Resimde işaretli yerdeki segmanı sökebilirseniz motorun dönen kısmını ayırabilirsiniz. Biraz zorlamanız gerekecek çıkarırken. Mıknatısların çekim kuvvetinden dolayı. Tabi bu durumda şaft mıknatısların olduğu blokla beraber ayrılacak
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Şu videoya da bakın. 9.00 dan itibaren. Mantık aynı
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Şaft üzerindeki yekpare yüzük sayesinde motorun alt ve üst bileşenlerini bir arada tutar, bu arada motorun alt kısmına yani dönen kısımına da "sıkı geçme" şeklinde oturur, yani şaftı sökmek için tersten preslemek lazım. Bunun da en kolay yolu var ise bir mengene ile olabilir, yanlız bu işi yaparken dikkat etmek lazım şaft yatağını bozmamak için.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Not: resimler alıntıdır.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bende Scorpion motorda X7 için uzun şaft takmam gerekiyordu , Emre abi üstten çekiçle vur gelir demişti çekindim ama elde başka imkan olmayınca denedim cidden 2 vurmaya şaft çıktı aynı işlemle şaftı geri taktım problemsiz kullanıyorum