ankara etimesgut ptt

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
arkadaşlar bugün kardeşim kendisine gelen kargoyu almak için ptt ye gitti.ordaki müdür yanına çağırmış o adre çok kargo geliyor ticaretinimi yapıyorsunuz felan gibi sözler söyleyip
konuşmanın sonunda da bundan sonra gümrüğe geri göndecem gelenleri demiş.ist pim ankara pim den geçtikden sonra etimesgut dağıtım bunu geri gönderebilirmi?
 

Kaan06

Kendine zaman ayır
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Yaş
44
Web sitesi
www.sinankaansumer.com
Ynt: ankara etimesgut ptt

Gönderebilecek olsaydı gönderirdi pim den çıkmış kargoyu sadece bölgedeki ptt şubesine bırakır o kadar. Gümrük birimi değil postayı açamaz kontrol edemez. Bak ben posta müdürüyüm ona göre demiş
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,092
Tepkime puanı
38,019
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
ankara etimesgut ptt

Emin olmamakla beraber bence de oyle bir hakki yok. Mesela ben bizim sirket adresine su ana kadar epey bir siparis gectim. Burada esas olan ayni kisinin 2 ayda bir ve yillik max 5 defa siparis gecmesi ki bunda bile esnek davraniyorlar.

Ama eger mumkun ise hemen yan tarafta bulunan bir dukkanin adresini vermek yine de iyi olabilir. ;)
 

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
ankara etimesgut ptt

değişik yöntemlerle getirtebilirim tabiki.ama keyfi bi uygulama gibi geldi.uğraşsam posasını bile çıkartırım onun.
geri gönderebileceğini sanmıyorum ama kargonun bana geç ulaşmasını sağlayabilir.bizim oraya bakan postacı değişti yeni gelenin işgüzarlığı da olabilir bu durum.
eskisi benim tanıdık bana demişti istersen senin kargoları ben toplayım cumartesi günü şubede duruyormuş ordan teslim edeyim demişti.
bi yanında diyorki uğraş şu adamla biraz...
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,826
Tepkime puanı
8,025
Yaş
46
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
ankara etimesgut ptt

barış altun' Alıntı:
değişik yöntemlerle getirtebilirim tabiki.ama keyfi bi uygulama gibi geldi.uğraşsam posasını bile çıkartırım onun.
geri gönderebileceğini sanmıyorum ama kargonun bana geç ulaşmasını sağlayabilir.bizim oraya bakan postacı değişti yeni gelenin işgüzarlığı da olabilir bu durum.
eskisi benim tanıdık bana demişti istersen senin kargoları ben toplayım cumartesi günü şubede duruyormuş ordan teslim edeyim demişti.
bi yanında diyorki uğraş şu adamla biraz...
Hiç kendini yorma Barış bey , durum memuriyet sistemi hele hele PTT olunca , zibilyon tane çıkar bu arkadaşlardan.Mehmet'in yöntemi kullan.(İşini hakkıyla yapan memur arkadaşlarımız alınmasın lütfen , sözümüz işgüzar kesilenlere...)
Yıllardır bu sorunlar çözülmedi , de ki uğraştın , hatta yeri değişti , yerine gelen nasıl olacak ?...Boşver gitsin , ben olsam kafamı bile yormam ....
 

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
ankara etimesgut ptt

değişik isimlere geliyor aslında aynen memurun işgüzarlığı...
cidden uğraşmaya değmez...bu şekilde onların işi daha kolaydı ptt ye çok yakın burası memur için de taşıma sorunu olmuyordu.kendi işlerini zora soktular şimdi.
10 yakın kargom var bakalım sorunsuz ulaşacakmı elime.bundan sonrakilerde adres değişikliği yaparım artık...
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
185
Tepkime puanı
5
Yaş
37
Konum
İstanbul
İlgi Alanı
Hepsi
ankara etimesgut ptt

Hocam bence yapman gereken PTT genel müdürlüğünü arayarak sana bunu söyleyen vatandaşın kimliği ile şikayette bulunman. Bunu yaptığın takdirde o kişiye üst makamdan mutlaka ulaşılarak bilgi istenecektir. Bu durum o memuru yeterince huzursuz edecek ve asli işine bakacaktır.

Resmi işlerde sıkıntı çıktığında, eğer sıkıntı sizden kaynaklanmıyor memuriyetten kaynaklanıyor ise mutlaka bir üst merciye, ordan da sonuç çıkmıyorsa daha üstüne çıkmanız gerekmekte. Çalıştığım yerdeki Resmi işlerde çok başıma geldi hep bu taktikle işlerimi hallettim.

Aslında deyim yerindeyse yaşı 40 - 45 ın üzerindeki memurlar biraz kaşarlanmış oluyorlar ve girdikleri kadroya sağdan soldan selamla girmiş kişiler. Ama yeni memurlar özellikle genç olanlar işlerini ciddi yapıyorlar. Teknolojiye de yabancı olmadıklarından yaşlı bir memura anlatmak için dakikalarca uğraştığın konuyu yeniler anında anlıyor ve işlemi yapıyor. Öle insanları gördükçe yarınlara daha umutlu bakabiliyorum. Bu Sadece PTT değil bir çok resmi kurumda var. Siyasete mi girmiş olurum bilmem ama Özelleştirmeyi desteklememdeki en önemli sebeplerden biri bu. Birçok kurumun özelleştirilmeden önceki halini ve sonraki haline baktığımda durumu görmek zor değil. Halbuki çalışanlar hep aynı, çalıştıranlar değişiyor, işler düzeliyor.

Bu alanda çok anım var.
 

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
ankara etimesgut ptt

bir defa daha bu muhabbet geçerse gidip müdürle konuşacağım zaten.hayır gönderecek çok adres var onların işine gelir benim eczaneye bırakmak 2 adımlık mesafe verecem akrabaların adreslerini çelebi misali dolaşıp duracaklar.
 

Benzer konular