Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

3. mesaj güncellenmiştir:

 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Emre Kaman' Alıntı:
Türker'in Logo zaten ona ait olduğunu bilmiyor henüz :D Uçurmadı ki daha.. :D Ama onun anti-statik sağlam, sorun yok ;)
Ben gayet rahatım o konuda. :laugh: :thumbup: Emre'den almışım heliyi kafam rahat. :hoppa:
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Emeğe saygı :saygilar:

Aynı performansı BRAIN yazılım türkçeleştirmede de bekliyoruz ;D
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Emre ,Rasim ile yine önemli bir konuya temas ettiniz emeklerinize sağlık. :saygilar:
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Emre Abi gayet açıklayıcı bir yazı olmuş, emeğine sağlık :thumbup: :saygilar:

Şu durumda bizim modellerde (550L) herhangi bir kablolama yapmaya gerek kalmıyor sanırım. Kuyruk boom plastik, fakat içinde bulunan hex mount metal alaşımlı bir madde. Frame ile bu hex mount vida ile buluşuyor.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Emre Kaman' Alıntı:
3. mesaj güncellenmiştir:

Tek kelime ile harika bir kaynak olmuş Emre :thumbup: :bravo: Yıllardır üşendiğim için bakıp araştırmadığım konuyu senin sayende öğrenmiş olduk :hoppa:

Demek her şeyin sorumlusu "Corona deşarjı frekansı" imiş :eek: %p
 
İbrahim DEMİRBİLEK' Alıntı:
.. Şu durumda bizim modellerde (550L) herhangi bir kablolama yapmaya gerek kalmıyor sanırım. Kuyruk boom plastik, fakat içinde bulunan hex mount metal alaşımlı bir madde. Frame ile bu hex mount vida ile buluşuyor.
Aynen dediğin gibi İbrahim. Zaten emin olmak için kuyruktaki metal kısım ile motor mount arasını Rasim'in videoda gösterdiği şekilde KISA devre kontrollü yapabilirsin ;)

Kaldı ki 550L zaten Tork tube olduğu için bu sorunun ortaya çıkma ihtimali çok düşük. Hele bir de kuyruk dişlilerini yağlıyor isen, Emre'nin yazısında belirtiği gibi, o zaman nerede ise sıfıra düşürmüş oluyorsun ihtimali :)
 
İbrahim DEMİRBİLEK' Alıntı:
Emre Abi gayet açıklayıcı bir yazı olmuş, emeğine sağlık :thumbup: :saygilar:

Şu durumda bizim modellerde (550L) herhangi bir kablolama yapmaya gerek kalmıyor sanırım. Kuyruk boom plastik, fakat içinde bulunan hex mount metal alaşımlı bir madde. Frame ile bu hex mount vida ile buluşuyor.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

İbrahim asıl işi çözen "Tail boom fixing screw" olarak geçen vida. O varsa zaten sorun yok. ;)
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Emre Kaman' Alıntı:
İbrahim asıl işi çözen "Tail boom fixing screw" olarak geçen vida. O varsa zaten sorun yok. ;)
Bir örnek alabilir miyiz ?? Düşündüğüm vida ise bunun nasıl etkisi oluyor onu tam anlayamadım da Emre :rolleyes: :rolleyes:
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Kırmızı ile işaretlediğim vida mı abi dediğin?
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Bilgiler için teşekkürler. Ben mini titanım olduğu zamanlar, kayışta ve dişlilerde sıvı silikon kullanıyordum. X5 de de bir ara kullandım ama sonradan unutmuşum. Ama silikon geçici çözüm 10-15 uçuş sonra tekrardan silikonlamak gerekiyor. Güzel bir hatırlatma oldu, teşekkürler :)

Helilerimizi hallettikten sonra bizim içinde bir çare bulurmusun Emre. Arabadan inerken kapıyı tutamıyorum, çat diye bir ses geliyor ve parmaklarım uyuşuyor. Napalım ayakkabımızın topuğuna çivimi çakalım topraklama için :laugh:
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

İbrahim aynen o vida. Mehmet abi mesela İbrahim'in modelde boom ile frame arasinda plastik var, elektrik gecemiyor. O vida boom ile frame arasinda bir korpru olusturuyor.

Tamer o isin cozumunu bulamadik daha. Benim araba da oyle. Ben genelde ilk temasi dirsek/kol gibi daha az aci duyan kisimlarla yapiyorum [emoji16]
 
Antistatik Kablolama Uygulamaları ve Önemi

Emre Kaman' Alıntı:
İbrahim aynen o vida. Mehmet abi mesela İbrahim'in modelde boom ile frame arasinda plastik var, elektrik gecemiyor. O vida boom ile frame arasinda bir korpru olusturuyor.

Tamer o isin cozumunu bulamadik daha. Benim araba da oyle. Ben genelde ilk temasi dirsek/kol gibi daha az aci duyan kisimlarla yapiyorum [emoji16]
Konuyu baştan beri takip ediyorum. Faydalı bir konu olmuş. Emrenin yazdıklarını da şimdi okuyacağım
Araba konusunda şunu söyliyeyim. Daha önce opel kullanıyordum. Kapıya dokunmaya korkuyordum. Şimdi Toyota kullanıyotum. Hiç bir zaman elektrik çarpmadı :)