Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

  • Konbuyu başlatan altan
  • Başlangıç tarihi
  • 905
  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
A

altan

Guest
Yeni yürürlüğe giren saha kuralları karşısında ne yapacağını şaşıran model uçak pilotları çıplak eylem yaparak seslerini duyurmaya çalıştı.Saha emniyeti ve personel emniyeti hususunda yürürlüğe giren yeni kuralların karşısında çaresiz ve meteliksiz kalan modelciler çareyi bu eylemi yapmakta buldu. :lollol: :lollol: :lollol: :lollol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Eylemcilerin gösterilerinden bir kare
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Tepkime puanı
307
Yaş
49
Konum
izmir
Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

İÇEN ADAMLAR
 
M

maydin67

Guest
Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

Ahhhh , şimdi orada olmak vardı ....... :)
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,467
Tepkime puanı
12,629
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

Pek bi dertli gördüm sizi. :lollol: :lol:
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
33,202
Tepkime puanı
38,359
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

Ayıptır sizin yaptığınız kardeşim ayıp :lollol:
 

Ömer Erkan

RcFanatik
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
3,219
Tepkime puanı
5,044
Yaş
62
Konum
Başiskele - Kocaeli
İlgi Alanı
Multikopter
Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

Yazııııık! Acıdım ben şimdi sizin halinize orada öyle, üstte yok, başta yok. Sen yine önüne bir bardak koyup, klarnet çalarsın falan, karnını doyurursun...Çağdaş'ın durumu daha kötü! :lollol:
 
A

altan

Guest
Emniyet tedbirlerine çıplak protesto

Omer Erkan' Alıntı:
Yazııııık! Acıdım ben şimdi sizin halinize orada öyle, üstte yok, başta yok. Sen yine önüne bir bardak koyup, klarnet çalarsın falan, karnını doyurursun...Çağdaş'ın durumu daha kötü! :lollol:
Napalım fukaralık Ömer abi biz de zaten boş arsalarda uçarız naapalım 15 TL büyük para :lollol: :lollol: :lollol: :lollol: