Merhaba Rc Kolik...
Bugün 7. uçuşuma gittim. 1-2 kere havalandırdım- indirdim. Son kez tekrar havalandırdım. Circle denerken heli biraz arka tarafa kaçtı. Lipo alarmı çaldı ve 1-2 saniye sonra sanırım yaptığım ters bir manevra ile heli yere çakıldı. Evde lipo voltaj ölçümleri 3.3-3.4V civarıydı çünkü. İşte sonuç:
Canopy kırıldı, pili sabitlediğim öndeki plastik kısım kırıldı (fame sınırından), align pil çok hafif yamuldu, hareketinden anladığım kadarıyla bir siklik servonun dişlileri sıyırdı, iniş takımının bir ön ayağı kırıldı, tek pal kırıldı, swashplate e tutunan bir servo bağlantısının vidası yalama yaparak yerinden çıktı, main gear sıyırdı falan.
Artık sadece sim çalışacağım. Yalayıp yutmadan heliye dokunmak yasak.
Danışmak istediğim: Kalanları satıp bir 500 pro dfc almak istiyorum; mantıklı bir hareket mi olur? Yoksa yedek siparişi verip bununla devam mı etmeliyim?
Bugün 7. uçuşuma gittim. 1-2 kere havalandırdım- indirdim. Son kez tekrar havalandırdım. Circle denerken heli biraz arka tarafa kaçtı. Lipo alarmı çaldı ve 1-2 saniye sonra sanırım yaptığım ters bir manevra ile heli yere çakıldı. Evde lipo voltaj ölçümleri 3.3-3.4V civarıydı çünkü. İşte sonuç:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Canopy kırıldı, pili sabitlediğim öndeki plastik kısım kırıldı (fame sınırından), align pil çok hafif yamuldu, hareketinden anladığım kadarıyla bir siklik servonun dişlileri sıyırdı, iniş takımının bir ön ayağı kırıldı, tek pal kırıldı, swashplate e tutunan bir servo bağlantısının vidası yalama yaparak yerinden çıktı, main gear sıyırdı falan.
Artık sadece sim çalışacağım. Yalayıp yutmadan heliye dokunmak yasak.
Danışmak istediğim: Kalanları satıp bir 500 pro dfc almak istiyorum; mantıklı bir hareket mi olur? Yoksa yedek siparişi verip bununla devam mı etmeliyim?