GOBLIN SPEED HAVADA KUYRUK RODU AYRILMASI. KIRIMA AZ KALA 


EN AZ 30-40 UÇUŞ YAPTIĞIM GOBLİN SPEED BUGÜN 2. UÇUŞUMUN ORTASINDA CARBON KUYRUK ROUD'U SERVO TARAFİNDEKİ YAPIŞTIRILDIĞI YERDEN AYRILMIŞ. BİR ANDA HELİ DÖNMEYE BAŞLAYINCA CAYIR CAYIR İLK ÖNCE DÜŞÜK KAFA TURUNA ALDIM. BÖYLECE STABİLİTE Yİ SAĞLADIM. TABU BU ARADA DA KARAR VERMEK İÇİN KENDİME ZAMAN ARALIĞI TANIDIM. BU DEDİĞİM TABİ 4-5 SANİYE
. ARDINDAN TEKRAR IDIL 2 YE ALIP YÜKSELDİM VE ARDINDAN CARESİZCE HOLD U ÇEKTİM. YAKLAŞIK 40-50 METRE YÜKSEKLİKTEN YATAY ŞEKİLDE SÜZÜLEREK AUTORATASYON LA İNDİM. ÇOK ŞÜKÜR SADECE SOL İNİŞ TAKIMI EĞİLEREL KIRILDI. BAŞKADA BİR SIKINTI YOK. NE DİYELİM KİMSEYE ZARAR GELMEDEN BU SÜPRİZDEN ÇIKTIK.
22. SN YEDEN SONRA OLAY MEYDANA GELDİ.
EN AZ 30-40 UÇUŞ YAPTIĞIM GOBLİN SPEED BUGÜN 2. UÇUŞUMUN ORTASINDA CARBON KUYRUK ROUD'U SERVO TARAFİNDEKİ YAPIŞTIRILDIĞI YERDEN AYRILMIŞ. BİR ANDA HELİ DÖNMEYE BAŞLAYINCA CAYIR CAYIR İLK ÖNCE DÜŞÜK KAFA TURUNA ALDIM. BÖYLECE STABİLİTE Yİ SAĞLADIM. TABU BU ARADA DA KARAR VERMEK İÇİN KENDİME ZAMAN ARALIĞI TANIDIM. BU DEDİĞİM TABİ 4-5 SANİYE
22. SN YEDEN SONRA OLAY MEYDANA GELDİ.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol