VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Celalettin Yazkan

RcFanatik
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
3,593
Tepkime puanı
3,106
Yaş
55
Konum
istanbul/çekmeköy
İlgi Alanı
Uçak
Şu ana kadar hep youtube videolarla katkıda bulundum bugün kendi helimden biraz bahsedeyim.

İçinde Raptor 90SE nitro mekanizma var.Kuyruk aktarması fleksi şaft denen bir mekanizma bisiklet fren telinin kalınını düşünün veya dremellerin fleksi uzatmasını düşünün öyle bir sistemle hareket kuyruk rotoruna aktarılmış.Ben bunu TR de yaşayan bir İngilizden almıştım.Hiç uçurmamış sadece toplamış uçurduğumda benden videolarını da rica etmişti.Gel görki adamdan aldığımdan beri fırsat bulup ta toparlayamadım bazı aksak durumlar oluştu.Sadece 1 kez motoru çalıştırdık havalandırmaya kalktık onda da gyro kuyruğu tutamadı acil indirdik o inişte de iniş takımı kırıldı kendi imkanlarım dahilinde iniş takımını yaptım.Şu an için elimde detaylı fotolar yok bu toparlamaları resimleyip burada paylaşacağım.Sadece ilk teslim aldığımda çektiğim resimler ve havalandırma gayretlerimizin videoları var onları şimdilik yayınlayacağım idare edersiniz artık.İlk çalıştırmamızda yerde iken mekanizma gövdenin içinde sağa sola yatıyordu onu da takviye yaptım yakın tarihte toparlayıp testlerini burada paylaşacağım.Bu arada scale cockpit te mevcut fakat arkadaş boyarken göstergelere boya sıçramış o resimleri de burada paylaşacağım artık Hakan bey bana acır da Mehmet'e yaptığı gibi gerçek kokpite çevirir mi bilemem :)


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,382
Tepkime puanı
12,357
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Celalettin abi çok güzel bir modelmiş, umarım en kısa zamanda uçarken görmekte kısmet olur. %p
Valla Hakan abinin küçücük 450'nin kokpitine yaptıklarını gördükten sonra senin dev kuşun kokpitinde neler yapabileceğini düşünemiyorum bile. :laugh:

Bu güzel paylaşım için teşekkürler, detayları merakla bekliyoruz. :saygilar:
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,809
Tepkime puanı
7,983
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Rica ederim Celalettin abi , acımak ne demek , kesinlikle çok utandım :embarras:
Elimizden gelen birşey olursa , elbette ki çekinmeden yaparız.Sen sadece hangisinden başlayacağına karar ver ve onun üstüne yoğunlaş derim.Bugünlerde iş trafiğim çok yoğunlaştığı için foruma bile zor vakit ayırabiliyorum, Mehmedin de düğünü yaklaştı , madem o kadar beklemiş o güzel alet , azcık daha bekler kanımca.Sen mekanik,elektronik sorunlarını hallet ve uçur , uçuşunu bi görelim , kokpit işi en son kısmıdır bence abi... :saygilar:
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

modeli yakından görmüş biri olarak çok heybetli durduğunu itiraf edeyim :)
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,961
Tepkime puanı
37,684
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Bu ne Celalettin abi, kuzu bu kuzu. Allah nazardan saklasın maşallah çok güzel :thumbup:

SCALE işi zor işmiş .İnşallah en kısa süre içerisinde vakit bulup gerekli ayarlamaları bitirirsin de, bu muhteşem aleti havada uçarken de izleriz abi :)
 

Celalettin Yazkan

RcFanatik
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
3,593
Tepkime puanı
3,106
Yaş
55
Konum
istanbul/çekmeköy
İlgi Alanı
Uçak
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Rica ederim Celalettin abi , acımak ne demek , kesinlikle çok utandım :embarras:
Elimizden gelen birşey olursa , elbette ki çekinmeden yaparız.Sen sadece hangisinden başlayacağına karar ver ve onun üstüne yoğunlaş derim.Bugünlerde iş trafiğim çok yoğunlaştığı için foruma bile zor vakit ayırabiliyorum, Mehmedin de düğünü yaklaştı , madem o kadar beklemiş o güzel alet , azcık daha bekler kanımca.Sen mekanik,elektronik sorunlarını hallet ve uçur , uçuşunu bi görelim , kokpit işi en son kısmıdır bence abi... :saygilar:
Hakan zaten acelesi yok kışın evde vakit bulunur öncelikle şu kuşu adam gibi uçar hale getireyim kokpit teferruat zaten bir şekilde tamamlarız.
 

Celalettin Yazkan

RcFanatik
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
3,593
Tepkime puanı
3,106
Yaş
55
Konum
istanbul/çekmeköy
İlgi Alanı
Uçak
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Bu ne Celalettin abi, kuzu bu kuzu. Allah nazardan saklasın maşallah çok güzel :thumbup:

SCALE işi zor işmiş .İnşallah en kısa süre içerisinde vakit bulup gerekli ayarlamaları bitirirsin de, bu muhteşem aleti havada uçarken de izleriz abi :)
inşallah sizin etkinliklerden birisinde getiririm hep beraber uçuşuna canlı şahit oluruz.
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,961
Tepkime puanı
37,684
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Celalettin Yazkan' Alıntı:
inşallah sizin etkinliklerden birisinde getiririm hep beraber uçuşuna canlı şahit oluruz.
İnşallah abi, çok seviniriz valla süper olur %p

Bu arada abi şu üzerinde gelen kokpit merak ettim :rolleyes: Gerçi paylaşacağım demişsin ama %p
 

Delikopter

Tecrübeli Uye
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
735
Tepkime puanı
528
Yaş
37
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Celalettin abi, ben buna bayıldım valla, Allah nazardan saklasın maşallah, dört gözle uçuşunu bekliyorum :saygilar:
 

Celalettin Yazkan

RcFanatik
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
3,593
Tepkime puanı
3,106
Yaş
55
Konum
istanbul/çekmeköy
İlgi Alanı
Uçak
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Delikopter' Alıntı:
Celalettin abi, ben buna bayıldım valla, Allah nazardan saklasın maşallah, dört gözle uçuşunu bekliyorum :saygilar:
en kısa zamanda toparlayıp uçuracağım inşallah Mesut'un topladığı TZ ile pratiğimi bu arada geliştirip bu modeli de uçurmak en büyük arzum.
 

DALGAYARAN

Yeni Uye
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Yaş
71
VARIO HELİ RAPTOR 90SE HUEY

Hadi Celalettin uçsun artık bu kuş :bravo:
 

Benzer konular