Abi işin esprisi tabi. Bir girdiniz motor mevzusuna. Buji fırlatmalar, piston gömlek değiştirme, küçük iğne elleme, büyük iğne karıştırma derken

Elektrikli motorda basıyon vınlıyo hemen

yaparsan bir esc kalibrasyon yaparsın.
Nitro yakıtlı motorlar çok nazlı. Yeni başlayan birine ekstra yük bindirdiği muhakkak. Uçuş anında da verdiği keyifin dezavantajı fazlaca bacak el ayak bilek parmak titretmesi. Haliyle her zaman yedekte bilen biri olmalı. E bazen o imkan da olmuyor.. Öğrensek... Önce uçmayı mı yoksa motorun derdini mi yoksa ikisini birden mi?..
Ama elektrikli motor öyle mi

Yerine göre ve biraz tecrübe sonrası ikisi de kullanılabilir tabi. Bilen birine erişim varsa yakıtlı ile de öğrenilebilir tabi.