[Anket]: Komuk Tişörtü

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Komuk Tişörtü İsterim ?

  • Komuğun Logosu Olan Bir Tişört İsterim

    Kullanılan: 2 10.5%
  • Komuğun logosu olan ve ismim soyismim yazan bir tişört isterim

    Kullanılan: 7 36.8%
  • Komuğun logosu olan, ismim soyismim ve www.komuk.biz yazan bir tişört isterim

    Kullanılan: 6 31.6%
  • Mehmet Bey ne eylerse güzel eyler der, ondan isterim

    Kullanılan: 3 15.8%
  • Tişört giymem, giyeni de sevmem

    Kullanılan: 1 5.3%

  • Kullanılan toplam oy
    19
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
10,861
Beğeniler
8,219
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#1
Arkadaşlar Komuk tişörtüm olsun, onunla sahaya geleyim istiyorum. Ayrıca bazı videolar çekip internette paylaşıyoruz bildiğiniz gibi. Bu çekimlerde neden komuk tişörtü olmasın ki dedim ve bu anketi açmaya karar verdim.
Belki sizlerden de edinmek isteyen olur. Sayı ne kadar çok olursa o kadar istediğimiz gibi birşey yaptırabiliriz diye düşünüyorum. Şahsen ben 3 adet edinmek isterim.

Isteyenleri Listeleyelim:
1- Turker Akgun - 3 adet
2- Yucel Ertik - 1 adet
3- Huseyin Gencer - 2 adet
4- Mehmet Kucuksari - 3 adet
5- Altan Culpan - 3 adet
6- Omer Erkan - 1 adet
7- Halil Ustun - 1 adet
8- Tolga Senyuva - 1 adet
9- Mert Aslan - 1 adet
10- Yavuz Demirtaş - 1 adet
11- Ragip Sarı- 1 adet
12- Barış Altun - 3 adet
13- Muharrem Önelge - 1 Adet
14- Burhan Taşpınar - 1 Adet
15- Necdet Aygören - 1 Adet
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
110
Beğeniler
0
#2
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Çok iyi fikir kardeşim. şöyle janjanlı bir şeyler yaptıralım.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,971
Beğeniler
24,204
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#3
Ynt: Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

YUCEL' Alıntı:
Çok iyi fikir kardeşim. şöyle janjanlı bir şeyler yaptıralım.
Evet evet bence de. Daha once yapilan super tisort referans alarak kucuk degisiklikler ile yeni parti siparis edelim.

Bizim gibi yeni katilan KOMUK uyeleri de tisort sahibi olsun.

Bu arada eskimtisort kalitesi de super. Kim yaptirmisti acaba, hatirlayan var mi??
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
110
Beğeniler
0
#4
Ynt: Ynt: Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
YUCEL' Alıntı:
Çok iyi fikir kardeşim. şöyle janjanlı bir şeyler yaptıralım.
Evet evet bence de. Daha once yapilan super tisort referans alarak kucuk degisiklikler ile yeni parti siparis edelim.

Bizim gibi yeni katilan KOMUK uyeleri de tisort sahibi olsun.

Bu arada eskimtisort kalitesi de super. Kim yaptirmisti acaba, hatirlayan var mi??
Ömer abi ve Hüseyin abi daha iyi bilir. Bence de eski tişörtler güzeldi. Ayrıca polo yaka olması bir artı.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,971
Beğeniler
24,204
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#5
Ynt: Ynt: Ynt: Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

YUCEL' Alıntı:
Mehmet Kucuksari' Alıntı:
YUCEL' Alıntı:
Çok iyi fikir kardeşim. şöyle janjanlı bir şeyler yaptıralım.
Evet evet bence de. Daha once yapilan super tisort referans alarak kucuk degisiklikler ile yeni parti siparis edelim.

Bizim gibi yeni katilan KOMUK uyeleri de tisort sahibi olsun.

Bu arada eskimtisort kalitesi de super. Kim yaptirmisti acaba, hatirlayan var mi??
Ömer abi ve Hüseyin abi daha iyi bilir. Bence de eski tişörtler güzeldi. Ayrıca polo yaka olması bir artı.
Illa POLO yaka olsun diyorsun yani ;D
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Beğeniler
307
Yaş
46
Konum
izmir
#6
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Mehmet Bey ne eylerse güzel eyler der, Komuğun logosu olan, ismim soyismim ve yazan bir tişört isterim..kolundada türk bayrağı işlemesi olsun diye eklerim.....
kesinlikle lacoste tarzı olsun ...rangide açık yeşil olsun....
koyu renklerde güneş nedeniyle solmalar oluyor.....
2 tane isterim hatta kızımada isterim diyorum
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
110
Beğeniler
0
#7
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Hocama katılıyorum. Lacoste tarzı da uyar. Renk konusunu tartışabiliriz. Ama olmuşken güzel bir şey olsun. ;)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
110
Beğeniler
0
#8
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Ya POLO ya LACOSTE başka bir şey istemezūk ;D
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,971
Beğeniler
24,204
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#10
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Bu arada ilk tisortleri kimin sipariş edip, nereye yaptırdıgını hala ögrenemedik ama :):)
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Beğeniler
307
Yaş
46
Konum
izmir
#11
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

reklam işiyle uğraşan abimiz vardı..ismi neydi acaba ?Tefik olabilir sanayide işyeri var ömer abi bilir belki?
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,971
Beğeniler
24,204
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#12
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Hüseyin GENCER' Alıntı:
reklam işiyle uğraşan abimiz vardı..ismi neydi acaba ?Tefik olabilir sanayide işyeri var ömer abi bilir belki?
Super o zaman abi. Zira ilk tisortlerin kalitesi oldukca iyi. Aynı arkadaş üzerinden yenileri yaptırabilirsek kalite ile ilgili bir kaygımız olmaz diye dusunuyorum ;)
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Beğeniler
307
Yaş
46
Konum
izmir
#14
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

okul eşofmalarımı yaptırdığım firmayla görüseyim baskı işi yapıyorlar iyi tşört varsa ellerinde oraya uygun fiyatla( tşörtün kalitesiyle para doğru orantılı olarak) yaptırabilirim...
yada tşörtşeri biz alırız baskıları yaptırırız.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,971
Beğeniler
24,204
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#15
Ynt: [Anket]: Komuk Tişörtü

Hüseyin GENCER' Alıntı:
okul eşofmalarımı yaptırdığım firmayla görüseyim baskı işi yapıyorlar iyi tşört varsa ellerinde oraya uygun fiyatla( tşörtün kalitesiyle para doğru orantılı olarak) yaptırabilirim...
yada tşörtşeri biz alırız baskıları yaptırırız.
Sana zahmet olacak ama super olur ;D. Detayları daha sonra netleştiririz inşallah ;)