20.12.2015 İzmir Sasalı

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Kadir Kocaman

Tecrübeli Uye
Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
1,078
Tepkime puanı
558
Yaş
37
İlgi Alanı
Heli
20.12.2015 İzmir Sasalı

Hepinize teşekkür ederim,, Berkay'ın kulaklarını bugün fena çektik zaten Tamer ' le bir daha yapmayacak söz verdi....
 

Berkay Eğmür

Tecrübeli Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
1,388
Tepkime puanı
841
Yaş
23
Konum
izmir
İlgi Alanı
Heli
20.12.2015 İzmir Sasalı

kadir kocaman' Alıntı:
Hepinize teşekkür ederim,, Berkay'ın kulaklarını bugün fena çektik zaten Tamer ' le bir daha yapmayacak söz verdi....
Niye benim boyle bi sozden haberim yok [emoji2] [emoji2] [emoji2]

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Berkay Eğmür

Tecrübeli Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
1,388
Tepkime puanı
841
Yaş
23
Konum
izmir
İlgi Alanı
Heli
20.12.2015 İzmir Sasalı

Türker Akgün' Alıntı:
Vayyy İzmir ekibi de coşmuş. :bravo: :halay: :halay:

Berkay paylaşımlar süper oluyor eline sağlık. :RCKolik: Keyifle izliyoruz hemde muhabbetlerden kopmamış oluyoruz. [emoji106]

Senin pilotaj aldı yürüdü maşallah. :coolxf: Ama adrenalini yükseltmek için insan bedeni kullanmak hiç iyi bir fikir değil bence de. :laugh: Şimdi hareketleri yere doğru alsan o zamanda modele yazık olacak :laugh: en iyisi Rasim'in söylediği gibi hareketleri side-in'e veya en azından çapraza almaya çalışmak olur. %p

Tamer'in uçakta maşallah hem güzel hemde kullanıcı dostu. :laugh: Uçuşu güzel ve keyifliydi, epey bir heyecanlıydı ayrıca. [emoji106] Yalnız Tamer bunun heli versiyonundan yapabilirsen öyle makbule geçerki bilemezsin. ;D

Kadir'in 380'de hayırlı uğurlu olsun. Maiden'i da yapılmış, artık ruhsatı çıktı. :laugh: Bundan sonra bol bol uçuşları olur olur inşallah. :halay:
Tesekkur ederim abi daha dikkatli olmaya calisicam [emoji4]
Mehmet Kucuksari' Alıntı:
İzmir ekibi harikasınız, allah muhabbetinizi arttırsın ve nazarlardan saklasın [emoji106] :bravo:

Kadir Goblin 380 hayırlı olsun [emoji106] Inşallah güzel günlerde zevkli uçuşların olur.

Tamer sana da Edge 540 maiden hayırlı olsun. Model sanki biraz fazla agresif. Sanki kumandadan biraz daha Expo istiyor gibi geldi ama uçuşu gayet güzeldi.

Berkay sana gelince, yine gayet güzel uçmuşsun. Son zamanlarda yapmaya başladın hareketler gün geçip, uçuş sayısı arttıkça daha da güzel oturuyor. Sadece Rasim ve Türker abilerinin yorumlarına ben de aynen katılıyorum diyeyim ;)
Tesekkur ederim abi :)
Gökhan Ceylan' Alıntı:
Berkay Gene Süpersin Biladerim Parcalamışsın :bravo: Gününüz Güzel Ve Kırımsız Gcmiş Sevindim. İnş Bnm Mazemede Gelirde Aranıza Katılırım [emoji106] :RCKolik: :RCKolik:
Hacı sagolasin senin forzayida canavar yapicaz [emoji2]
Mehmet ÖZER' Alıntı:
G380 hayırlı olsun İzmir Ekibine :)

Kardeşim sen hayırdır Thunderpower magna 70c aldın da haberimiz mi yok,forza overspeedvari uçuşlara başlamış, eline sağlık çoook geride kaldım KPSS yüzünden, o yüzden sticklerim seninle ;D Favori pilotumsun Maşallah aksiyonu bol olmuş uçuşlarının :coolxf:
Hahahah sagol kardo donusunu bekliyoruz [emoji106]
Kadir Kurt' Alıntı:
İzmir ekibi kesintisiz haftalık uçuşlarına devam ediyor maşallah :)
Berkay kanka kendine dikkat et yakın uçuş falan noluyor :D
Bi nasip olmadı ne zaman izmire gelsem buluşmaya katılamadım. Sizlerle bi buluşmaya katılmak isterim. Kırımsız uçuşlar :)
Eyw sagolasin bekliyoruz Izmire[emoji106]

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Gökhan35

Acemi 3d'ci
Katılım
29 Nis 2015
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Yaş
24
20.12.2015 İzmir Sasalı

İnş Haci Sabırsızlıla Beklıyorum Üniteyi :thumbup:
 

Kaan35

Uye
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepkime puanı
0
Yaş
29
20.12.2015 İzmir Sasalı

Berkay çok tehlikelisin biraz sakin bence :D
çekimler , pilotajlar bir harika :bravo:
bende microyla alıştırmalara devam :)
 

Mevlüt yılmaz

Çalışkan Uye
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
691
Tepkime puanı
581
Yaş
43
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
20.12.2015 İzmir Sasalı

İzmir ekibi baya neşeli ve hareketli bir buluşma yapmış uçaklar heliler felan. Elinize sağlık görseller için teşekkürler


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Tamer Kaymakçı

Tecrübeli Uye
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
1,092
Tepkime puanı
975
Konum
Izmir
İlgi Alanı
Heli
mevlüt yılmaz' Alıntı:
İzmir ekibi baya neşeli ve hareketli bir buluşma yapmış uçaklar heliler felan. Elinize sağlık görseller için teşekkürler


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mevlut abi bu aralar hava yagisli bulusamiyoruz pek :)

Kaan sende katilirsin artik aramiza. En son Yozgat ta gorusmustuk ;D ;D
 

Berkay Eğmür

Tecrübeli Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
1,388
Tepkime puanı
841
Yaş
23
Konum
izmir
İlgi Alanı
Heli
20.12.2015 İzmir Sasalı

Kaan ÖZLER' Alıntı:
Berkay çok tehlikelisin biraz sakin bence :D
çekimler , pilotajlar bir harika :bravo:
bende microyla alıştırmalara devam :)
Hahah sagolsin sen kayboldun gene piyasadan [emoji2]

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

arda

Kıdemli Uye
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
2,144
Tepkime puanı
2
Yaş
31
20.12.2015 İzmir Sasalı

Yeni model hayırlı olsun. Kırımsız uçuşlar :thumbup:

Modeller, uçuşlar ve buluşma harika olmuş elinze sağlık. Paylaşım için teşekkürler :thumbup:
 

Kaan35

Uye
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepkime puanı
0
Yaş
29
20.12.2015 İzmir Sasalı

tamerkaymakci' Alıntı:
Mevlut abi bu aralar hava yagisli bulusamiyoruz pek :)

Kaan sende katilirsin artik aramiza. En son Yozgat ta gorusmustuk ;D ;D
Katılıcam Muhakkak Tamer abi Biraz ara verdim sadece
Şuan v977 havada asılı tutabiliyorum. Acelem yok yavaş yavaş : :)

Berkay Eğmür' Alıntı:
Hahah sagolsin sen kayboldun gene piyasadan [emoji2]

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben yozgattan sonra biraz ara vermem gerekti berkay. Alıştırmalara devam tabi ;)
 

Benzer konular