Autorotation Teknikleri...

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
30,211
Tepkime puanı
31,821
Yaş
46
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Bi video da benden gelsin, inmayan falan olursa diye direk motoru stop ettim artık bu yolun geri dönüşü yoktu 😅
İşte görmek istediğimiz hareketler bunlar :thumbup: Harikasın Ali, sticklerine sağlık :bravo:%p

En kısa süre içerisinde INVERT Oto da bekliyoruz kardeşim :hoppa:
 

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
1,654
Tepkime puanı
1,946
Yaş
29
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
İşte görmek istediğimiz hareketler bunlar :thumbup: Harikasın Ali, sticklerine sağlık :bravo:%p

En kısa süre içerisinde INVERT Oto da bekliyoruz kardeşim :hoppa:
Sağol Mehmet abi, mutlaka yapacam aslında yapıyorum denemeye bi cesaret gelmesi lazım ama sonraki hedefim blade stop, o daha heyecanlı oluyor 😀
 

Ali Haydar GÖK

Çalışkan Uye
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
221
Tepkime puanı
243
Yaş
23
Konum
Sakarya
İlgi Alanı
Heli
Dün gece saat 2ye doğru aklıma bi soru takıldı. Eski mesajlarda goblin 380 ile kimsenin oto yapamadığı yada çok zor olduğu tarzında mesajlar var. Protos 380le oldukça rahat yapılıyor.
Şimdi Goblinler ağır oluyor tamam. Ama ağırlık farkına baktığımda pil dahil Protos 1300-1400 arası goblin ise 1400-1450 arası. Yani aradaki 100 gram mı otoyu engelliyor yoksa kayış-torktüp farkı falan mı?
 

Rasim Öztürk

RcFanatik
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,588
Tepkime puanı
10,808
Yaş
33
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Benim modelin ağırlığı o kadar da yok... Konfigürasyon imzada var. Az da değil sonuçta toplam ağırlığın %10 u gibi bir fark var. Aynı fark 700lük modelde etki etmez ama 380 de edebilir.

Yine de yapan her türlü yapar, olay pilotaj...

Bi ara tartı işine de girmiştik, benim model rtf 1260g gelmişti. Emre abinin x3 (380)i en az 150g daha hafifti ama net hatırlamıyorum onun değerini... Ben 2860rpm gibi kullanıyorum şu aralar.
 

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
1,654
Tepkime puanı
1,946
Yaş
29
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
Dün gece saat 2ye doğru aklıma bi soru takıldı. Eski mesajlarda goblin 380 ile kimsenin oto yapamadığı yada çok zor olduğu tarzında mesajlar var. Protos 380le oldukça rahat yapılıyor.
Şimdi Goblinler ağır oluyor tamam. Ama ağırlık farkına baktığımda pil dahil Protos 1300-1400 arası goblin ise 1400-1450 arası. Yani aradaki 100 gram mı otoyu engelliyor yoksa kayış-torktüp farkı falan mı?
Ali bence her 6 kanallı i ile oto yapılabilir, rahat olur, zor olur, terk fark bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Haydar GÖK

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
11,712
Tepkime puanı
10,339
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Dün gece saat 2ye doğru aklıma bi soru takıldı. Eski mesajlarda goblin 380 ile kimsenin oto yapamadığı yada çok zor olduğu tarzında mesajlar var. Protos 380le oldukça rahat yapılıyor.
Goblin 380'le otorotasyon yapılmamasının sebebi daha çok tercihlerle ilgili bir durum, daha zor yapılması ikinci planda bence. ;)

Evet modelde pal alanına göre otoratasyon için dezavantaj olarak görülebilecek bir ağırlık fazlalığı var fakat pilotajla aşılamayacak bir dezavantaj değil bu.

Bence pilotların bu modelle otorotasyon yapmıyor olmalarının temel sebebi iniş takımı olabilir. Dar frame üzerinde aynı genişlikte organize edilmiş farklı tip iniş takımı otorotasyon sırasındaki gereksiz bir yatışla olmadık bir masraf açma potansiyelinde. :rolleyes:

Kimse de durduk yere masraf çıkartıp başına iş almak istemez. :laugh:
 

Ali Haydar GÖK

Çalışkan Uye
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
221
Tepkime puanı
243
Yaş
23
Konum
Sakarya
İlgi Alanı
Heli
Türker abi iniş takımı olayını hiç düşünmemiştim. Mantıklı geldi. Zaten iniş takımı modifiye edildiğinde ağırlık daha da artacaktır. Sanırım ufak sorunlar birleştiği için genelde yapılmıyor goblinde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türker Akgün

Benzer Konular