EXTREME FLIGHT EXTRA 300 91" V1

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ben yeni kaplamaya bayıldım! :thumbup::D

Sizin önceki Extra 330SC nin kanatlarındaki gri damalar ayrı bir hava katıyordu. Buna yapacağınız stickerlar da güzel bir son dokunuş olacaktır diye düşünüyorum.

Detaylı bilgiler için teşekkürler, kırımsız uçuşlar :saygilar:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Haydar GÖK
Sizin önceki Extra 330SC nin kanatlarındaki gri damalar ayrı bir hava katıyordu


Evet, ben de SC'ye çok yakıştığını düşünüyorum o desenin...

Bu model çok daha klasik bir cizgide... Turuncu bölge kiriş hattını takip ediyor ve ikili siyah şeritle birlikte cok sade...
Havada görünüş inanılmaz kolaylaştırıyor işimi IMAC sırasında...
 
Son düzenleme:
Üzerindeki tozu dikkate almazsak eski hali daha janjanlı görünüyor ama, yenisi de güzel olmuş. Gerçi, kırmızı beyaz olaymış daha iyiymiş. Du bakali çıkartmalar yapışınca nası olcek?
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan KÖSOĞLU
Benim hoppidi dedigime siz janjanli diyorsunuz, ok :) Retro-mod sleeper otomobiller konusunda da merakim var, proje aracimi da ayni mantikda hazirladim, isin ozu seviyorum bu tarzi...

Bu modelim icin de dusuncem benzerdi...

Klasik modellerde, KamAero, Carden Aircraft, Aeroworks vb., genellikle desen olarak da klasik tercihler yapiyorlardi, lakin modeller tamamen scale aerobatics mantigiyla insa edilince bir yerden sonra kabiliyetleri sinirli kaliyor. Aymek aymek, sikildim biraz da egleneyim dediginizde agir ve hantal kaliyorlar...

E yok eglenceli model alayim direk derseniz de hoppidi desen var hepsinde... Ben her ikisini hibritlemis oldum :) Nacizhane bir yaklasim iste...

Gerçi, kırmızı beyaz olaymış daha iyiymiş

Zaten kirmizi beyazdi, hatta biraz da maviydi :)

Degisiklik iyidir ara sira:RCKolik:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ömer Erkan
Bu bir yaklaşım mıdır bilmiyorum ama çok beğendim. Rafine görünüyor.
Ellerinize sağlık. :saygilar:
 
Sonunda bir firsatini bulup Decal konusuna el atabildim... Arkadasin Cricut'i ile kesim yapacakken bir tabelacida 15 dakikada hallettiriverdim komik bir paraya... Transfer kagidim yoktu, onun yerine de kagit bant kullandim... Gayet pratik oldu... Ince folyo kesim oldugundan agirlik artisi asgari seviyede oldu...

B&E de benzer set kargo dahil 120-130 dolarlara geliyor... Bana maliyeti bir siftah oldu yalnizca...

Ek olarak, bu sezonu cikarir dedigim tekerleklerden biri gecen hafta sukoyuverdi ve jant kesti... Oyle olunca da tekerlek uzerindeki patiklerin bir tanesini hasarladik... Hafta icerisinde tamir ve boya islerini hallettim. Daha onceki karisimdan elimde kalan turuncu ve beyazim vardi. Bu sefer cok daha iyi bir sonuc elde ettim. Seritleri vernik altinda biraktim, uzerinden vernikledim. Hem cok sik oldu, hem de yakittan vs korunmus oldu siyah serit...



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Gecenlerde farkettim ki, benim yalnizca birkac yuz sorticik yapmis arka tekerim birazcik deforme olmus:halay: Bkz. Jantta gitmek...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Alie...ress'ten ucuz yollu komple bir kuyruk takimi istedim yalnizca tekerlegi siparis etmek yerine, zira istikameti saglayan mil de bir arkadasin yerde istemeyerek ayagini carpmasi sonucu setuskurla tasiyici mili siyirmisti ve surekli gezme yapiyordu son birkac haftadir....

Yeni gelen inis takiminin plaka delikleri govde uzerindekilerle uyumsuzdu, ben de yeni gelen takimi, eski plakanin uzerine montajladim. Cok uzun vaktimi almadi....

Tekerlek janttan siyrilmasin diye de Cyano ile yapistirdim. Cok uzun omurlu olur mu bilmem ancak aluminyum gobekli olusu simdilik guven veriyor. Uzun vadede ne olur bilemiyorum.... Deneyip gorucez...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tum civatalarda threadlocker (medium) kullanarak guzelce sikma islemlerini bitirip hafta sonuna hazir ettim modeli...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Uzun suredir aklimda olan bir donusum idi. Turkiye'deki IMAC modelimde 3 pal kullandim ve oldukca olumlu sonuclarini gordum...

Bu modelle 3 dolu dolu sezon yaklasik 300 litre ucus yaptigim modelde degistirdigim seyler:

1) 2 adet buji
2) 2 takim ana inis takimi teker seti
3)Arka inis takimi tekeri

Diger bir degisle, masrafsiz bir model oldu.... Fazlasiyla hak etti boyle bir donusumu...

Yalniz, malesef 3 pal pervaneyi takayim demekle olmuyor. 3 pal pervaneler, kabaca 5-6 tane 2 palli pervanenin kargo kutusu kadar yer kapliyorlar. Hem nakliyede hasarlanma ihtimali var, hem de nakliye maliyetleri yuksek. Yalnizca pervaneyi degistirmek de yetmiyor, bir yandan da uygun 3 palli bir spinner ihtiyaci var vs... Uzun lafin kisasi 3 pal pervaneye gecis icin baya bir usendim...

Amac nedir diyenler olabilir:

1)Ultra seksi gorunuyor :)
2)Bu yilki unlimited'da tirmanista 2 tane surekli pozitif snap tono var, ucak enerjisini yitirmesin diye erken gaz aciyorum tirmanis oncesi... Kaldi ki horguc parcasinda olunca bu tirmanis, hemen oncesinde ucak dik dalista oluyor... Yani ucagi tatli tatli hizlandirayim sansiniz yok... Hal boyle iken, ucagin burnu az da olsa asagi bakarken gaz acinca pervane uc hizi cok yukselip yirtiyor havayi (Prop ripping denen hikaye).... 3 pale gecince cap 24" den 22" e dusuyor, devir 7400 den 6900'e dusuyor, haliyle parvane uc hizi oldukca dramatik sekilde dusuyor...

Haftaya ucusunu yapip, farklari yazarim...Ucagi bu hafta temizleyemedim, bir kirli pasakli, idare edin fotolari :)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol






Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme: