Eski tip sari v911 efsanesi ve gercekler

slowbend

Uye
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
56
Tepkime puanı
0
Yaş
45
Merhaba arkadaslar,

Bir cok forumda, eski tip sari renkli v911`in daha stabil uctugu, hoverda daha stabil durdugu efsanesi konusulur. Gerceklik payi da vardir. Kuyruk titreme yapmaz. Bir Rus forumunda, bir arkadas, karsilastirip sebebini bulmus. Kendisine ait yeni tip v911`e modifikasyon yapmis. Soyledigine gore, cok basarili olmus. Eli lehim tutan merakli arkadaslara kaynak olmasi acisindan paylasiyorum.

14.07.14 Tarihli RCKOLIK Yönetim Güncellemesi
Forum olarak son 1 yılda çıkan V922, V977 gibi 6 kanal micro helilerin başarısı nedeniyle, modelciliğe başlangıç modeli olarak kesinlikle V911 tavsiye etmiyoruz. Tavsiyemiz:

- Hemen Simulasyon kumandası temin ederek, düzenli simulasyon çalışması
- Ve arkasından 6 kanal bir heli alınması. Bu 6 kanal micro olabileceği gibi, 450 ve 500 sınıfı profesyonel bir heli de olabilir


Oncelikle, eski tip ile yeni tip arasindaki fark nedir, anakart uzerinden bakalim.

Eski tip - Sari olan Yeni tip - Turuncu olan
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Farkederseniz, anakart tasarimi oldukca farkli. Ancak ust kisimda, sari versiyonda bazi bilesenler var, bizde ise sadece yeri hazir, kendileri yok.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu malzemeler,

1. NCP1402SN50T1G
200ma, pfm step-up micropower switching regulator
2. TECAP 22/10V
3. MBR0520LT1G
DIODE, SCHOTTKY
4. LQH32MN470K23L
Inductor 47uH 100mA 1210

Bunlari nereden temin edebiliriz, bilmiyorum. Orasi size kalmis.

Yapimina baslayalim, oncelikle anakartin servo tarafindan, resimde gosterilen bileseni sokmek gerekiyor. Asagida, bileseni ve sokulmus halini gorebilirsiniz.

Bilesenin konumu
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Sokuldukten sonra, anakart.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Daha sonra, yeni anakartimizda, yerlerine yeni bilesenleri lehimliyoruz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Evet arkadaslar, islem bu kadar. Bu islemlerin sonucunda, full gaz ve dusuk gazlarda hoverda daha basarili durdugunu ve pil zayifladiginda baslayan kuyruk titremelerinin kesildigini soyluyorlar. Denemesi sizden.

Uyari: Baska bir rus forumundan aldigim ve denemesini yapmadigim bir konudur, sorumluluk tamamen deneyen kisinin kendisine aittir.

Kirimsiz ucuslar)
 
Eski tip sari v911 efsanesi ve gercekler

Erman bey, V911 hayranlari icin cok faydali bir konu olmus :thumbup: Umarim bu calisma icin gerekli elektronik bilesenler rahatlikla bulunabilir :)