Merhaba.Şubat ayının ortalarına doğru Hobbyking'den modül seti sipariş vermiştim.Elime ulaştı ve arızalı olabileceğini düşünerekten müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim.RMA formu doldurup talep açmamı istediler.21 Mart günü RMA formu doldurdum inceleyip değerlendirdiler ve sonuç olarak ürün ücretini Store Credit(puan olarak) iade etmişler.Alışverişte kullanmayacağımı düşündüğümden tekrar iletişime geçip banka kartıma iade edebilir misiniz diye sordum.Evet işleminizi gerçekleştirebiliriz dediler ve 31 Mart 2018 günü müşteri hizmetlerindeki personel işlemi gerçekleştirdi, 10 Nisan günü de bana mail geldi para iadeniz işlendi/gerçekleştirildi gibisinden.10 İş günü içinde banka kartınıza yansıyacaktır dendi.Verdikleri süre dolmasına rağmen banka hesabıma gelen giden yok.Bu arada kredi kartım olmadığından banka kartı ile ödeme yapmıştım.Bir de bankayla görüşeyim dedim ve bankanın müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım.Para iadesi gelmemiş karşı taraf ile görüşün, bizim yapabileceğimiz birşey yok dendi.Bugün tekrar hobbyking müşteri hizmetleriyle yazıştım, yazışmadaki görevli durumu muhasebe bölümüne ilettiğini ve iadenin kartınıza yansıyacağını söyledi.Aradan yeteri kadar zaman geçtiğini düşünüyorum ne yapmamı önerirsiniz.Keşke PayPal kullanma şansım olsaydı.
Daha önce sorunsuz iade almıştım.Neden böyle oldu anlam veremedim...