Mikado Logo 690 SX Low RPM Setup

Mikado Logo 690 SX Low RPM Setup

birisi nitro mu dedi!!! hani nerde.:):):)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Mikado Logo 690 SX Low RPM Setup

ERHAN YILMAZ' Alıntı:
birisi nitro mu dedi!!! hani nerde.:):):)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Nitromuz yok ancak hatırladğımız kadarıyla. :) :)
 
Mikado Logo 690 SX Low RPM Setup

Arda Erkan' Alıntı:
Nitromuz yok ancak hatırladğımız kadarıyla. :) :)
sen gönüllerin nitrocu sun...

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Mikado Logo 690 SX Low RPM Setup

Bilgilendirme ve paylaşım için teşekkürler Arda. :halay: Bu arada nitro heli benzetmen gerçekten çok hoşuma gitti. :thumbup:

İnşallah nitro heli kadar farklı bir keyif verecektir diye düşünüyorum bana. :hoppa:


Arda Erkan' Alıntı:
- Scorpion 130 amper esc 'de Active Free-wheeling olsada esc ısınıyor.Olabildiğince düşük pinyon seçimi ile %65-70 curvelerin altına düşmemekte fayda var.
Tahmin ediyorum senin model 5 kg civarında bir uçar ağırlığa sahipti. Ben 690SX'i 4,5 kg falan gibi bitirmek için uğraşıyorum. Muhtemelen 4000 mah'lık pillerle bunu sağlayabileceğim gibi gözüküyor. Bu durumda mevcut pinyonumla %50'lerde denemelere başlama niyetindeyim. (ilk fırsatta tartarım)

Arda Erkan' Alıntı:
- Bu açıdan low rpm uçacak olsam açıları +- 14 yaparım. Evet fazla gelebilir fakat hepsini kullanmak zorunda değiliz.Burada Collective Management ortaya çıkıyor.
Biraz alıştıktan sonra bende ilerleyen zamanlarda mutlaka bir deneme yapmak istiyorum. ;)

Zamanla tecrübe kazanacağız inşallah, ne oluyor nasıl oluyor diye. :RCKolik:
 
Mikado Logo 690 SX Low RPM Setup

Türker Akgün' Alıntı:
Tahmin ediyorum senin model 5 kg civarında bir uçar ağırlığa sahipti. Ben 690SX'i 4,5 kg falan gibi bitirmek için uğraşıyorum. Muhtemelen 4000 mah'lık pillerle bunu sağlayabileceğim gibi gözüküyor.

Arda scorpion 130a yı sanıyorum gaui x7 de kullandı. Bir dönem G700 de de kullanmış olabilir. Her ikisi için de konuşuyorum, 12s 5000mah pil ile 5kg tartıda gösterebilen olursa elinden öperim :) Genelde 5.5kg civarlarında oluyor ağırlıkları... ±100-150gr oynama olabilir.

Senin 4000mah pillerle setupın standart 700 lerden yaklaşık 1kg hafif olabilir abi.
 
Scorpion 130 amper esc'yi goblin 700 'de kullandım.Bir dönemde x7'de kullandım dersek daha doğru olur.

İki 700'lük modelde de başka esc kullanmadım.

Türker Akgün' Alıntı:
Bilgilendirme ve paylaşım için teşekkürler Arda. :halay: Bu arada nitro heli benzetmen gerçekten çok hoşuma gitti. :thumbup:

İnşallah nitro heli kadar farklı bir keyif verecektir diye düşünüyorum bana. :hoppa:

Tahmin ediyorum senin model 5 kg civarında bir uçar ağırlığa sahipti. Ben 690SX'i 4,5 kg falan gibi bitirmek için uğraşıyorum. Muhtemelen 4000 mah'lık pillerle bunu sağlayabileceğim gibi gözüküyor. Bu durumda mevcut pinyonumla %50'lerde denemelere başlama niyetindeyim. (ilk fırsatta tartarım)
Biraz alıştıktan sonra bende ilerleyen zamanlarda mutlaka bir deneme yapmak istiyorum. ;)

Zamanla tecrübe kazanacağız inşallah, ne oluyor nasıl oluyor diye. :RCKolik:

Türker abi,

4.5 kg gerçekten güzel ağırlık. Zamanla geri bildirimlerini merakla bekliyoruz.
 
Arkadaşlar bu konuda yeni güncellemeler var.

Malum kırımının üzerinden uzun bir süre geçti. Mehmet abi ve Emre'nin katkılarıyla tekrar uçar hale geldi. :) Onlar destek vermeseydi bu iş çok zordu benim için. İkisinede çok teşekkür ederim desteklerinden dolayı. :bravo: :RCKolik:

Artık modelimiz döviz kurlarınında etkisiyle Lower RPM olarak sahalarda. :laugh:

Yeni kurgumuzda pilimiz 12S değil 6S oldu. Konuyla ilgili ilerleyen günlerde detayları vermeye çalışacağım.

İlk izlenim olarak hiç korktuğum gibi olmadı ve harika bir kuyruk performansı sergiledi diyebilirim. %p

Model 6S 3000mah'lık lipo pil ile uçmakta. Merakımdan ilk iş modeli tarttım ve uçuşa hazır ağırlığı 3.660gram :eek:Zannerdersem 600 sınıfında bir model ağırlığında.
Uçuş hissiyatı güzel, halinden memnun görünüyor. Çözülmesi gereken bir vibrasyon problemi var, onuda ilerleyen günlerde çözüp yolumuza devam edeceğiz inşallah. :RCKolik:

Geçtiğimiz hafta, 04.10.20 tarihli buluşmamız ait uçuş videoları

LOGO 690 Gün sonu Canopy uçuşu
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Re-maiden ilk uçuşu
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Günün 2.uçuşu
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Artık modelimiz döviz kurlarınında etkisiyle Lower RPM olarak sahalarda. :laugh:

Yeni kurgumuzda pilimiz 12S değil 6S oldu. Konuyla ilgili ilerleyen günlerde detayları vermeye çalışacağım.
Efsane 1 TIK vites düşürerek ;D geri döndü :thumbup::hoppa:
 
Son bir yilda kendi modellerimle senin modellerinle ilgilendigim kadar ilgilenmiyorum desem yeridir :D

Kuyruk performansi bekledigimin cok uzerinde cikti gercekten. Tas gibi masallah. Govdedeki titresim ile ilgili de, o gun de dedigim gibi, aileron ekseninde ufak bir gain ayarlamasi ile o is cozulecektir diye dusunuyorum. Standart disina ciktigimiz, devri ciddi oranda dusurdugumuz icin, standart gain degerlerini de biraz ince ayarlamamiz gerekiyor bence.
 
Böyle konular, muhabbetler, dönmesi bile keyifli özlemişiz heli muhabbetini yav ?

Türker abi kazasız, uçuşlarınız olsun, ani collective hareketlerinde modelin olası bayılıp, kuyruğu bırakma ihtimaline karşı, colletive açılarını 10 dereceden mümkünse havada kademe, kademe düşürürrek en ideal uçuş açısına getirmeni tavsiye ederim, öyle ki tam yüklendiğinde modelin bayılması hiç bir şekilde mümkün olmasın.
 
Böyle konular, muhabbetler, dönmesi bile keyifli özlemişiz heli muhabbetini yav ?

Türker abi kazasız, uçuşlarınız olsun, ani collective hareketlerinde modelin olası bayılıp, kuyruğu bırakma ihtimaline karşı, colletive açılarını 10 dereceden mümkünse havada kademe, kademe düşürürrek en ideal uçuş açısına getirmeni tavsiye ederim, öyle ki tam yüklendiğinde modelin bayılması hiç bir şekilde mümkün olmasın.

Aynen ya teknik konuları özlemişiz valla ☺️

Low rpmde governor ayarı bence çok önemli, açıdan sonra da ince bir ayar governore gerekir diye düşünüyorum
Bu arada head damperler önemli, boomstrike olmasın dikkat ?
 
Malum kırımının üzerinden uzun bir süre geçti. Mehmet abi ve Emre'nin katkılarıyla tekrar uçar hale geldi. :) Onlar destek vermeseydi bu iş çok zordu benim için.
Evet uzun bir aradan sonra Türker kardeşimi LOGO 690 ile yeniden sahalarda görmek güzeldi :thumbup:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol