eee uzun zaman oldu konu açmayalı
güzel bir konuyla geri dönüş yapalım, eğer buralarda unutulmadıysak 
Şimdi paylaşacağım ilk görseller 50CC lik çin malı bir motordan (markası Braveheart 50 - 3W nin çakması) , ancak en alttaki video benim kendi DLA32 motoruma ait , DLA32 motorumda rolantide tutarsızlık vardı , 50CC lik motordada aynı sorun vardı ve her ikisindede bu sorunu düzeltmek artık farz olmuştu, karbüratörden dediler hep ancak karbüratörlerimde sorun yoktu, bende çek valf görevi gören diaframları kontrol etmeye karar verdim ve sorunun burdan kaynaklandığını anladım.
bu aluminyum döküm parçayı zımparalayarak zeminini tesviye edip düzeltip pürüzsüz hale getirdim ve DLA32 de 2200 den aşşağı düşmeyen rolantim, 1400 lere kadar düştü , 50CC de ise 2800 lerde (çok yüksek bi değer) duran rolanti 1700 lere kadar düştü
görsellere geçelim
diaframların aralığını burda net görebilirsiniz
bu parça 50CC lik motora ait ve döküm kalitesi bukadarmı berbat olur bir ürünün
Zımparaya başladık
ancak zımparaladıkça kötü zemin ortaya çıkmaya başladı , çükürluklar belirginleşti, diafram vida deliklerinin kenarındaki bu çukurlar , diaframı vidaladığımızda , diaframa baskı yaparak üst tarafın açılmasına neden oluyordu , burdaki çukurluk tamamen gidene kadar zımparalamak şarttı.
zımpara işimiz tamamen bitti ve yüzey dümdüz oldu, önce 800 sonrasında 1400 numaralı zımpara ile zımparaladım, zımpara işlemi bitince WD40 ile güzelce tüm zımpara tozlarını tezmiliyoruz
Diaframlarımızın nasıl tam kapandığı çok açık belli oluyor.
eskimiş contayıda kazıyıp yenisinide taktıkmı bu iş tamam
DLA32 motorumuz
Şimdi paylaşacağım ilk görseller 50CC lik çin malı bir motordan (markası Braveheart 50 - 3W nin çakması) , ancak en alttaki video benim kendi DLA32 motoruma ait , DLA32 motorumda rolantide tutarsızlık vardı , 50CC lik motordada aynı sorun vardı ve her ikisindede bu sorunu düzeltmek artık farz olmuştu, karbüratörden dediler hep ancak karbüratörlerimde sorun yoktu, bende çek valf görevi gören diaframları kontrol etmeye karar verdim ve sorunun burdan kaynaklandığını anladım.
bu aluminyum döküm parçayı zımparalayarak zeminini tesviye edip düzeltip pürüzsüz hale getirdim ve DLA32 de 2200 den aşşağı düşmeyen rolantim, 1400 lere kadar düştü , 50CC de ise 2800 lerde (çok yüksek bi değer) duran rolanti 1700 lere kadar düştü
görsellere geçelim
diaframların aralığını burda net görebilirsiniz
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
bu parça 50CC lik motora ait ve döküm kalitesi bukadarmı berbat olur bir ürünün
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Zımparaya başladık
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
zımpara işimiz tamamen bitti ve yüzey dümdüz oldu, önce 800 sonrasında 1400 numaralı zımpara ile zımparaladım, zımpara işlemi bitince WD40 ile güzelce tüm zımpara tozlarını tezmiliyoruz
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Diaframlarımızın nasıl tam kapandığı çok açık belli oluyor.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
eskimiş contayıda kazıyıp yenisinide taktıkmı bu iş tamam
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
DLA32 motorumuz
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol