www.bilimselyuzme.com

Pixhawk talon ayarları

Rıza Can Kaynak

Yeni Uye
Katılım
14 Haz 2021
Mesajlar
24
Tepkime puanı
6
Yaş
21
Konum
manisa
İlgi Alanı
Uçak
İyi günler ,Talon kurdum ve manuel modda servo açılarından memnunum ama fbwa da acılar yetersiz geliyor gözüme . Bunu hangi parametreden duzeltebilirim ? Ayrıca elinde hazır parametre listesi olup paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim.
 
roll_lım_deg --> sola sağa yatışların derecesini limitler.
ptch_lım_max_deg --> elevatör maksimum açıyı limitler.
ptch_lım_mın_deg --> elevatör minimum açıyı limitler.

hele şükür taloncu biri yarabbim.
 
Son düzenleme:
En ideali diye bir şey yok,evet talon hızlı ve sportif bir model ancak herkesin pilotajı beklentisi farklıdır.O yüzden fabrikasyon pidleri bir yere kaydedin,autotune yapıp deneyin.Beklentinizi karşılayan en iyi ayar ne ise en doğrusu odur.Sadece autotune_level parametresini 6dan yukarı yapmayın (6 en idealidir) 6dan aşağı daha yumuşak çalışır,6dan yukarı çok daha sert ve ani çalışır.Yani 6dan yüksek bir level,pilotajı ileri seviye olan birinin levelidir.