RC Heli Eğitim Standı

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,942
Tepkime puanı
37,626
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: RC Heli Eğitim Standı

Valla Barış Bey,

Siz bu konuyu açıncaya kadar böyle bir şey varlığından bile haberdar değildim :embarras: Youtube araştırınca sizinkine benzer bir standın videosunu buldum.

Kullanmadığım için işe yarar mı, daha doğrusu size bir faydası olur mu cok da emin değilim. :rolleyes:

Olsa olsa o ilk zamanlar helinin o insanı tırstıran sesine alışmanıza faydası olur diye düşünüyorum, başka da bir şeye de faydası olmaz gibime geliyor.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu arada almadınız ise TRAINING KIT (EĞİTİM ayağı) almanız ve onunla başlamanız kesinlikle cok daha faydalı olacaktır.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
Ynt: RC Heli Eğitim Standı

mehmet bey bu eğitim toplarına ne zaman başlasam peki.simülasyonda hover da tutuyorum kuyruk bana dönükken ama
başlamak için yeterlimi sizce
 

baral76

Çalışkan Uye
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
690
Tepkime puanı
332
Yaş
44
Konum
ankara
İlgi Alanı
Hepsi
Ynt: RC Heli Eğitim Standı

bu yaptığım standda aleron felan ayar vermeyi pekiştirir gibi ve trim ayarlarında fayda gördüm onun dışında bi artısı olmadı.
ama işe yararsa bunlar bunda çalışmaya devam edebilirim.
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,942
Tepkime puanı
37,626
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ynt: RC Heli Eğitim Standı

barış altun' Alıntı:
bu yaptığım standda aleron felan ayar vermeyi pekiştirir gibi ve trim ayarlarında fayda gördüm onun dışında bi artısı olmadı.
ama işe yararsa bunlar bunda çalışmaya devam edebilirim.
Trimlerde kesinlikle faydası olmaz. Aleron komutlarında ise, heli bağlı olduğu için farklı tepki vereceği için aksine size yanlış bir referans verir diye düşünüyorum.

Az önce şu konuyu açtım. Bir ara aklıma gelmiş ama unutmuştum, sayenizde hatırlamış oldum ;) Bir bakın isterseniz

RC Heli Training Kit / Eğitim Ayağı :

Ne zaman uçmaya başlayayım demişsiniz :
Öncelikle Simulatorde kesinlikle TAIL-IN Hover aşamasını geçmiş ve heliye hakim olabiliyor olmak şart.

Ama yeterli midir kısmına gelirsek, bu kesinlikle kişisel karakter ve yapı ile birebir alakalı bir durum.

Şahsen ben ve Türker ilk uçuş öncesi "TAIL-IN" hover yanı sıra "SIDE-IN" hover çalışmasının da bitmiş olması gerektiğini düşünüyoruz.

Zira zaten ilk kez uçmanın verdiği bir heyecan durumu var doğal olarak. İşte özellikle bu ilk uçuşlar sırasında helinin istem dışı olarak yön değiştirme ihtimali var. Şayet simulator çalışmalarında sahada ilk kez deneyeceğiniz hareketin 1-2 seviye üzerinde iseniz, gerek psikolojik gerekse pilotaj anlamında beklenmeyen durumları kurtarma ihtimaliniz artacaktır.

Fakat yine belirteyim, "TAIL-IN" hover sonrası direk uçuşlara geçen ve kırım yaşamayan arkadaşlarımızda olmuştur.
 

Benzer konular