RC Modelcilikte Kompozit Kalıp/Parça Yapım Teknikleri

Katılım
24 Eyl 2021
Mesajlar
10
Tepkime puanı
25
Yaş
24
Konum
İstanbul, Samsun
İlgi Alanı
Hepsi
Herkese selamlar yeni bir deneme ile karşınızdayım :)
Bahsettiğim gibi gövdenin bir yarısını vakuma yatırdım. Peelply ın olduğu gövdenin iç kısmı gerçekten çok güzel, pürüzsüz çıktı. Adım adım kullandığım malzemeler ise şöyle: Son kat kumaş> Peelply> Delikli naylon > Vakum battaniyesi > Vakum naylonu
Fotoğrafları paylaşıyorum yine sırasıyla.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

1)PeelPly


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

2)Delikli Naylon



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

3) Vakum Battaniyesi



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

4)Vakum Naylonu

Vakumdan ise şöyle çıktı parça:


1)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


2)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


3)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


4)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


5)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


6)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


7)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Şu an kafamı kurcalayan ise yüzeyin kalıptan temiz çıkmaması. Wax üzerinde kalıyor gibi ve bu yüzden pürüzsüz bir yüzey elde edemiyorum. Bu durumu gidermek için neler yapılabilir? Yüzeyin parlak ve pürüzsüz olmasını istiyorum.

Diğer bir konu ise pva kullandığımda kalıptan çok zor çıkıyor parça. Ancak daha pürüzsüz ve temiz gibi oluyor. Fotoğrafları aşağıdan paylaşıyorum:


Pva Kullanılan parça
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Diğer fotoğraflar ise pva kullanılmadan elde edilen kalıplara ait.

Tavsiyelerinize şimdiden teşekkürler.
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
35,242
Tepkime puanı
41,852
Yaş
49
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli