Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
152
Tepkime puanı
0
Yaş
40
Konum
İzmir
İlgi Alanı
Hepsi
Saygı değer forum üyeleri merhabalar İzmir Bornovada Memur olarak görev yapmaktayım, uzun süredir heli modelleri ile ilgileniyorum ancak daha ötesine bir türlü gitmek kısmet olamadı, forumun hazır şablonunu bozmamak adına birazda olsa bilgilerimi yazdım, mehmet abiyi zaten diğer forumlarlardan biliyordum, burada kendisi bana hiç yabancı değil kendileri, bütün forum ailesine kırımsız, hasarsız uçuşlar...

Adı : Recep
Soyadı : Tuncer
Nereden : İzmir ( Bornova )
Mesleği : Memur
Yaş : 32
Hangi RC Model ile ilgileniyorsunuz (Heli / Uçak / Araba..) : Heli
Var ise Modelcilik Tecrübeniz:3 yıldır pek yol almadım ancak oyuncaklar ile eğleniyorum.
Forumumuzu Nerden Duydunuz ? : Wl 922 konularından yönlendirildim açıkcası
Kullandığım Model(ler) :( HK - 500 CMT / Syma 606 / Doble Horse 9098 )
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,383
Tepkime puanı
12,359
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Recep Bey aramıza hoşgeldiniz.
Keyifli forumlar. :saygilar:
 
L

l3ycerkez

Guest
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Aramıza hoş geldiniz
 

Berkay Eğmür

Tecrübeli Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
1,388
Tepkime puanı
841
Yaş
23
Konum
izmir
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Recep abi hoşgeldin çıkarabildin mi beni ?
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
152
Tepkime puanı
0
Yaş
40
Konum
İzmir
İlgi Alanı
Hepsi
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Herkese çok teşekkür ederim. Berkay seni çıkaramamak ne mümkün kardeşim.
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,809
Tepkime puanı
7,983
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Hoşgeldiniz Recep bey, forumun keyfini çıkarın , ister uçak ister helikopter, pek çok sorunuza yanıt bulabilir , hatta uzman arkadaşlarımızdan yardım görebilirsiniz. :saygilar:
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,969
Tepkime puanı
37,701
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Hosgeldiniz Recep Bey :saygilar:

Umarım forumumuz ve ortamımızdan keyf alırsınız. Madem V922 konularınından forumumuzu tanıdınız, ne yaptınız 1 tane sipariş verdiniz mi ??
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
152
Tepkime puanı
0
Yaş
40
Konum
İzmir
İlgi Alanı
Hepsi
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Hosgeldiniz Recep Bey :saygilar:

Umarım forumumuz ve ortamımızdan keyf alırsınız. Madem V922 konularınından forumumuzu tanıdınız, ne yaptınız 1 tane sipariş verdiniz mi ??
Malesef mehmet bey şipariş geçmedim şuan arayış içersindeyim. en uygun siteden yada heli... veya club daki arkadaşların ilanlarını takip ediyorum. HK 500 uçurmaktan korkuyorum. mi
İzmirden Berkay arkadaşımızın 922 tecrübesini yakından takip ediyorum, en yakın zamanda micro model için fırsat kolluyorum açıkcası teşekkürler..
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,969
Tepkime puanı
37,701
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Recep TUNCER' Alıntı:
Malesef mehmet bey şipariş geçmedim şuan arayış içersindeyim. en uygun siteden yada heli... veya club daki arkadaşların ilanlarını takip ediyorum. HK 500 uçurmaktan korkuyorum. mi
İzmirden Berkay arkadaşımızın 922 tecrübesini yakından takip ediyorum, en yakın zamanda micro model için fırsat kolluyorum açıkcası teşekkürler..
Hayırlısı olsun şimdiden :)

Ama bence micro heli olarak terich belli, V922 ;)
 

Berkay Eğmür

Tecrübeli Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
1,388
Tepkime puanı
841
Yaş
23
Konum
izmir
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Recep TUNCER' Alıntı:
Herkese çok teşekkür ederim. Berkay seni çıkaramamak ne mümkün kardeşim.
Sağolasin abi :) abi bi kere geldin bir daha görünmedin niye gelmiyorsun hiç bak cumartesi sasalı buluşması var seni de bekliyoruz
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,969
Tepkime puanı
37,701
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Berkay35' Alıntı:
Recep TUNCER' Alıntı:
Herkese çok teşekkür ederim. Berkay seni çıkaramamak ne mümkün kardeşim.
Sağolasin abi :) abi bi kere geldin bir daha görünmedin niye gelmiyorsun hiç bak cumartesi sasalı buluşması var seni de bekliyoruz
Madem her Cumartesi Bulusma var Berkay neden IZMIR bulsumasi bolumumuz ve bulusmaya ait resim ve videolarimiz yok :laugh:
 

Berkay Eğmür

Tecrübeli Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
1,388
Tepkime puanı
841
Yaş
23
Konum
izmir
İlgi Alanı
Heli
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Berkay35' Alıntı:
Recep TUNCER' Alıntı:
Herkese çok teşekkür ederim. Berkay seni çıkaramamak ne mümkün kardeşim.
Sağolasin abi :) abi bi kere geldin bir daha görünmedin niye gelmiyorsun hiç bak cumartesi sasalı buluşması var seni de bekliyoruz
Madem her Cumartesi Bulusma var Berkay neden IZMIR bulsumasi bolumumuz ve bulusmaya ait resim ve videolarimiz yok :laugh:
Bilmem ki neden yok ki :) Abi ben bu hafta ilk defa gidiyorum buluşmuya ayrıca fotoları felan ben çekmiyorum ama diğer foruma atılan resimleri alıp buraya atabilirim
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Tepkime puanı
307
Yaş
49
Konum
izmir
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

rckoliğe hoşgeldiniz :)p
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
152
Tepkime puanı
0
Yaş
40
Konum
İzmir
İlgi Alanı
Hepsi
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Sonsuz teşekkürler.. saygıdeğer heli dostları...
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
152
Tepkime puanı
0
Yaş
40
Konum
İzmir
İlgi Alanı
Hepsi
Recep Tuncer ( İzmir - Bornova )

Berkay35' Alıntı:
Recep TUNCER' Alıntı:
Herkese çok teşekkür ederim. Berkay seni çıkaramamak ne mümkün kardeşim.
Sağolasin abi :) abi bi kere geldin bir daha görünmedin niye gelmiyorsun hiç bak cumartesi sasalı buluşması var seni de bekliyoruz
Berkay kardeşim çok isterim açıkcası ancak iş olayı ters bana hafta sonları mesai yapıyorum malesef sadece hafta içi izn olayım varr?? bu aralar ev değiştirme durumum var!!ama yakından invert uçuşlarını takip ediyorum merak etme :bravo: :bravo: