Seagull Piper Cub 75

Seagull Piper Cub 75


Mustafa Çoban.' Alıntı:
Geçmiş olsun Doğuş kırımlar malesef acı tecrübeler, bazen kırım sonrası yapım uğraşı ve eskisi, daha doğrusu yeni hali gibi olmayışı ve uzun süre uçamamak etkiliyor insanı ama tamir edilebilecekse sıkıntı yok kardeşim. :(

Abi ilk başta tamir edilir gibiydi ama malesef evdeki detaylı inceleme sonucunda bununla uğraşamayacağıma karar verdim. Çoğu parça tuzla buz olmuş boşlukları doldurup kalıp alıp kontradan onu çıkartıp o yeni parça ile kuyruğu birleştirip birleşim noktalarını sağlamlaştırıp dışına balsa kaplayıp iç destekleri tekrar oturtup yapmaya kalksam bitmez bu uçak. Üstten kanatlı olduğu için üst sinirleri komple dağıtmış içten desteklesem firewallu tutan sinirlerde ortada yok. Yani ben perte ayırdım abi uçağı.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Canın sağolsun motordu elektronikti derken bişeyler kaldıysa onun tesellisi ile yeni bir kitle devam etmek daha iyi o zaman, hem değişiklik iyidir. ;)
 
Seagull Piper Cub 75


Mustafa Çoban.' Alıntı:
Canın sağolsun motordu elektronikti derken bişeyler kaldıysa onun tesellisi ile yeni bir kitle devam etmek daha iyi o zaman, hem değişiklik iyidir. ;)

Abi motorlarla servoların satışını düşünüyorum. Yavaş yavaş boyut büyüteceğim benim için işlevsiz kalacaklar. [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Buda kirimla ilgili fotoğraflar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Gecmis olsun kardesim.

Yeni ucagini toplayincaya kadar bol bol pilotaja calis. Nacizane tavsiyem
 
Seagull Piper Cub 75

Herkese tesekkur ederim biraz daha sakin kafayla inceleyince gövde içine ekstra bir sinir ile işi çözerim gibi, 3mm kontrplaktan yaklasik 20 gram agirlik artisi olacak. ön firewall ve sinir çalışmaları ise imkansıza yakın çok dağılmış. Ama vakit buldukça birşeyler düşünüp tekrardan faliyete sokmaya çalışacağım. Kendim uçmak için değil modele yeni başlayan arkadaşlar trainer kablosu ile uçabilsinler diye. Umarım bu hedefime ulaşabilirim. Firewallu tutacak sinirleride yapabilsem tutturabileceğim bir yer yok dışa sinir içe ayrıyeten bir kaplama araya dolgu yapmaya kalksam çok ağır olacak. belki hafif bir pres ve deniz tutkalı çözer gibi. Gayet güzel oldu bu kırım bir iş çıktı. Henüz 4 ay önce kırılan arising starı tamir edemedim. Buda 1-2 yıl sürer heralde [emoji1]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Seagull Piper Cub 75

Geçmiş olsun Doğuş, umarım tahmininden kolay ve kısa sürede toplarsın modelini. :)

Henüz tanışmamış olduğun modelci arkadaşlarına yardımcı olmak için böyle bir projeyi sadece düşünmüş olman bile bence çok güzel. :bravo: :bravo: :bravo:

Bir zamanlarda benimde denemek isteyenler için hazırda tuttuğum böyle bir modelim vardı. :RCKolik:

Yalnız model konusunda sana eleştirilerim var. :-\ Birincisi pek trainer kablosuyla yeni başlayan modelciler için uygun bir model değil sanki. :rolleyes:

İkincisi ve çok daha önemlisi ise gerçekten iyi niyetliysen model tipi doğru değil. :eek: :laugh: :lollol:

Ben çok sevdiğim arkadaşlarıma bu hobiden uzak durmasını, sevdiklerime heli'yi, tanımadıklarıma uçağı tavsiye ediyorum ki ne olur ne olmaz diye. :lol: :lol:
 
Seagull Piper Cub 75

Dogus gecmis olsun,

Ayni Piperdan bendede var, son 4 aydir araliksiz onunla ucuyorum, piperin verdigi keyfi baska tayyare vermiyor,
Modelin yeni baslayanlar icin olan fikir kisminda Turker'e katiliyorum, Piper in pek trainer e uygun kacmayacagini dusunuyorum,
Daha once baska model ucumus, upgrade diyorsan ogrenciye bilemem tabi ama sifirdan destur tayyaresi degil,
 
Seagull Piper Cub 75

Trainer kablosu ile uçulduğu ve iniş kalkışları öğretmen pilotun yaptığı durumlarda Piper Cub ideal eğitim uçağıdır. Stall hızı düşük olması, rudder hakimiyeti gerekirmesi gibi özellikleri yeni başlayanlar için iyi bir eğitim platformu olmasını sağlar. İniş için de yine düşük stall hızı ve iyi süzülüş karakteristiği ile avantajlıdır. Tek sorunu kalkıştadır... Zaten bu uçakla en çok kırım da kalkış (ya da touch and go) esnasında yaşanır.