Bir kere, bu kadar keskinlikte bu hareketi yapmak için rotor diskini çok iyi takip edebilmen lazım. Örn; heli irtifa kaybettiğinde dışa cyclic ile düzeltme yapmak yerine, daha heli irtifa kaybetmemişken rotor diskinde açı ilk bozulduğunda düzeltme yapmak gerekli.
Phoenix'te autozoom kullan, çünkü model biraz uzaklaşınca rotor diskinden kopuyorsun simulasyonda. Gerçek hayatta disk çok daha uzaktan seçilebiliyor. Ya da bilgisayarı T.V. ekranına bağlamak lazım, daha büyük görebilmek için...
Daha hızlı tur yapabilmek için, rotor diskini iç tarafa daha fazla yatırıp, daha çok negatif pitch kullanmak gerekli.
Daha düzgün yapabilmek için, mümkün olduğunca cyclic komutunu dengede tutmak gerekiyor. Arada yapılan cyclic düzeltmelerde çember kayıyor. Havada çizdiğin yörüngeyi bir çember, bu çemberdeki yönleri de saat kadranı olarak hayal et. Çemberi istediğin yöne taşımak için, o yönden saat kadranında 2-3 saat sonra, verdiğin geri elevatör komutunu arttır, aynı anda iç tarafa aileron ver. Yada 3 saat öncesinde elevatör komutunu azaltabilirsin.
Örn: Çemberi saat 12 yönüne (karşıya) taşımak istiyorsun, saat yönünde hurricane yapıyorsun diyelim. Heli saat 9 hizasındayken elevatör komutunu azaltırsan, çember 12 yönüne genişler. Yada saat 2-3 hizasındayken elevatör komutunu arttırırsan, çember 6 yönünden daralır, heli 12 yönüne geldiğinde ise senden daha fazla uzaklaşmış olur.