Ufak bir bayram güncellemesi...
Canisterin güç bandından pek memnun değildim, üstlerde güç olarak güzel ama güç belirli bir devirde atlamalı geliyordu. Orta bant yeterince lineeer idi, alt orta arası geçiş keyifsizdi... Yarışmaya da az bir süre olunca bayramı fırsat bilip son bi bakayım modele dedim... Prowing'ten ne olur ne olmaz diye Krumscheid'ın DLE130 ve GP123'te nefis sonuç veren geniş cansiterlerinden getirttim ancak değiştirmeden önce son bir denemek istedim modeli, zira yarışmadan beri yatıyordu...
Klüpte sağını solunu kontrol ettikten sonra vurdum dün bırakmışım gibi 4-5 vuruşta çalıştı direk...
Motor, tam orta devirlere geldiğinde güç bir anda geliyor... İtici bir durum olsa da rüzgarlı bir yaz günü yapılacağını için yarışma, her şekilde orta bant üzerine ihtiyacım olacağı gerçeğiyle, birkaç antrenman sortisi uçtum, açıkçası hiç fena değildi motor, öyle olunca da canister değişimiyle uğraşasım gelmedi desem yeridir... Bu haliyle tamamlamak niyetindeyim yarışmayı...
Birkaç konu çekiyor dikkatimi... Birincisi, Türkiye'deki uçaklarımı tekrar elime her aldığımda bu nasıl setup yahu diyorum... Yaptığım kilometreyi göstermesi bakımından çok mutluluk veriyor açıkçası... Evet, yurtdışındaki modelimde ciddi setup kasıyorum, haliyle oradaki ilerlemeyi bir önceki setupla kıyaslayınca ciddi fark olduğunu görüyorum...Bu sefer de benzer bir durum oldu... 2 gün boyunca setup'ı yeniden oturtmaya ve tabi uçağın karakterini benim alıştığım hale getirmeye uğraştım... %80 civarında oturdu... Elevatör için kısa kol ve hafifçe kuyruğa doğru CG'yi kaydıracağım...Ardından mix ve rateleri tekrar ziyaret edip yarışmaya hazır hale getireceğim artık uçağı...
52 litre olmuş motor, randımanı da güzel, çekişi rölantisi oldukça keyifli...
Modelin canopy dowelleri boşluk yaptılar, onları CA ile doldurmam lazım, onun dışında model enfes... Herşey yolunca gibi gibi...
Canisterin güç bandından pek memnun değildim, üstlerde güç olarak güzel ama güç belirli bir devirde atlamalı geliyordu. Orta bant yeterince lineeer idi, alt orta arası geçiş keyifsizdi... Yarışmaya da az bir süre olunca bayramı fırsat bilip son bi bakayım modele dedim... Prowing'ten ne olur ne olmaz diye Krumscheid'ın DLE130 ve GP123'te nefis sonuç veren geniş cansiterlerinden getirttim ancak değiştirmeden önce son bir denemek istedim modeli, zira yarışmadan beri yatıyordu...
Klüpte sağını solunu kontrol ettikten sonra vurdum dün bırakmışım gibi 4-5 vuruşta çalıştı direk...
Motor, tam orta devirlere geldiğinde güç bir anda geliyor... İtici bir durum olsa da rüzgarlı bir yaz günü yapılacağını için yarışma, her şekilde orta bant üzerine ihtiyacım olacağı gerçeğiyle, birkaç antrenman sortisi uçtum, açıkçası hiç fena değildi motor, öyle olunca da canister değişimiyle uğraşasım gelmedi desem yeridir... Bu haliyle tamamlamak niyetindeyim yarışmayı...
Birkaç konu çekiyor dikkatimi... Birincisi, Türkiye'deki uçaklarımı tekrar elime her aldığımda bu nasıl setup yahu diyorum... Yaptığım kilometreyi göstermesi bakımından çok mutluluk veriyor açıkçası... Evet, yurtdışındaki modelimde ciddi setup kasıyorum, haliyle oradaki ilerlemeyi bir önceki setupla kıyaslayınca ciddi fark olduğunu görüyorum...Bu sefer de benzer bir durum oldu... 2 gün boyunca setup'ı yeniden oturtmaya ve tabi uçağın karakterini benim alıştığım hale getirmeye uğraştım... %80 civarında oturdu... Elevatör için kısa kol ve hafifçe kuyruğa doğru CG'yi kaydıracağım...Ardından mix ve rateleri tekrar ziyaret edip yarışmaya hazır hale getireceğim artık uçağı...
52 litre olmuş motor, randımanı da güzel, çekişi rölantisi oldukça keyifli...
Modelin canopy dowelleri boşluk yaptılar, onları CA ile doldurmam lazım, onun dışında model enfes... Herşey yolunca gibi gibi...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Son düzenleme: