Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
36,417
Tepkime puanı
43,398
Yaş
51
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Kadir arkadaşımız bugün "Raptor E550 FBL" modeli hakkında soru sorunca fark ettim. Başta Ediz arkadaşımız ve bir dönem Deniz'in severek kullandığı "Tiger X50 E FBL" kit hakkında forumumuzda herhangi bir paylaşım olmadı şu ana kadar.

Şahsen TT'in modelleri bana nedense pek cazip gelmiyor. Ama Türkiye'den yedek parça bulunabilirliği ve kalitesi açısından bu model hakkında da bir paylaşımın olmasının faydalı olacağı düşündüm.

Elimden geldiğince model hakkında teknik detayları paylaşıyorum.

Esas modelin ARTI / EKSI leri hakkında birebir kullanıcıları olan Ediz ve Deniz arkadaşlarımızdan yorumları bekliyoruz ;) (2.ve 3. mesajlar rezerve edilmiştir :laugh: )

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


- Modelimiz öncelikle 600 sınıfı bir heli
- Ürün Linki :
- Teknik özellikleri
Main Rotor Diameter: 1345 mm Main Rotor Blade Length: 600 mm Tail Rotor Blade Length: 95 mm
Fuselage Length: 1200 mm Height: 399 mm Width: 200 mm
Gear Ratio 135T/15T Standard,12~14T Options Weight w/o batteries: 2748 g

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Evet Sevgili CRC Türkiyede ilk ve tek X50-E-FBL İnceleme Konusunu Açıyorum Açıyoruum Açtım :alkış:
Bu Modelden TR'ye 2 Tane Gelmiş Birini Ben Aldım Birini Sevgili Ahmet Abim Ahmet GÖKTAŞ Aldı biggrin
Geçen Hafta Büyük Bir Değişim Yaparak Nitroyu Bırakıp Elektrikliye Geçtim. Ve Model Olarak Parçası Tr De Bulunan Yurtdışı İle Aynı Fiyata Alabileceğiniz X50 nin Elektrikli Flybarless Modelini Tercih Ettim :rolleyes:
Tercihim Konusunda Çok Doğru Yaptığımı Düşünüyorum Zira Thunder Tiger Firması Kar Amacı Değil Müşteri Memnuniyeti Amacıyla Yola Çıkmış Bir Firma :) Yazımın İlerleyen Köşelerinde Bunu Size Kanıtlayacağım savaşş Onun Dışında Aldığım Bütün Yorumlar Olumlu :laugh:)

Şimdi 2 Modelide Ben Topladım Bu Konuda Baya Tecrübelendiğimi Söyleyebilirim :)
Ve 2 Model Olması Nedeniyle Bolbol Resim Oldu ve Birbirine Karıştırıp Güzel Bir Anlatım Yapmayı Amaçladım, umarım beğenirsiniz ;)

Bu Ara Bir Kutu Açılış Videsuda Çektik Kısa Zamanda Ekleyeceğim :)

Evet Hadiyn Başlıyoruz biggrin

Öncelikle Paketleme ve Poşet Kalitesinden Bahsetmek İstiyorum Elinizle Yırtmak Kan Ter İçinde Bıraktırabiliyor :D Gerçekten Çok Sağlam. Ayrıca Model Çok Güzel Paketlenmiş Manuele Göre Giderseniz Toplaması 3 Saati Geçmiyor :rolleyes:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Şimdi Kafa İle Başlıyoruz Toplamaya. Kafa İle İlgili Söylemek İstediklerim Bir Align Kafayla Asla Ayı Kefeye Konamayacağıdır savaşş Temsil Misal Alignde Main Blade Holder Linklerini Kırdınızmı Ya Bir Şekil Halletmeniz Gerekiyor Yada Çöpe Atmanız... Ama Bu Modelde Öyle Değil Her Parçası Değişebiliyor, Yani Tam Anlamıyla Kullanıcı Dostu Bir Yapıya Sahip. :rolleyes:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Toplamasının Kolay Olduğunu Söylemiştim Değilmi? Bearringler Bile Hazır Sıralı Geliyor :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Evet Tail Boom Holder Kısmına Geldik Şimdi Bu Kısımda Yine Kullanıcı Dostu Davranılıp Dişlileri Set Olarak Değil Parça Parça Olarak Alınabilecek Şekilde Tasarlanmış. Bu Sayede Boşa Shaft Parası Yada Gereksiz Dişli Parası Vermiyorsunuz ;)
Ayrıca Aligndeki Gibi Dişliyi Rulmanlara Sokmak İşkence Değil Çoçuk Oyuncağı :)
Burda Dikkat edilmesi Gereken TT e Bağlı Dişlinin Rulmanla Arasına Pul Koymamak. Aksi Halde Sıkışma Yapıyor.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Framenin Toplanması Oldukça Basit ve İyi Tasarlanmış ve Gene Kullanıcı Dostu Bearringlerine Kadar Değişebiliyor. X50 Almadan Önce Framenin İnceliğinden Dert Yanıyorduk ama Alt Tarafa Takılan 2 Plastik Parça Olası Kırımların Önüne Geçmekte Oldukça Başarılı (Kırdım ondan biliyorum) :laugh:)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Burda Elevator Arm ın Pimini Sabitlerken Dikkat Edilmesi Gereken Birşey Var: Set Screwin Esas Yeri Üstte Olmasına Karşın Alttan Vidalamak Çünkü 2 modelde Aynı Sorun Oldu Üstten Sıyırıyor.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Şimdi Torq Tube Sert Kırımda İptal Olan Bir Parça Ama Burda Borusu Değişebilir Şekilde Yapmışlar Yani Aynı Oranlarda Carbon Boru Yada Alemimium Boru İle TT Onarılıp Kullanılmaya Devam Edilebilir.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Geldik Kuyruk Kısmına.
Bu Kısım Yani Tail Gear Case Tek Parça Böyle Olması Hem Sağlam Olması Açısından İyi Olmuş Hemde Gene Dişliyi Ayrı Shaftı Ayrı Değiştirebiliyorsunuz. Silederin Bağlandığı Parçada Değişebilmekte. :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Ayrıca Alet Görüldüğü Üzre Carbon Boomla Geliyor Ben Kaç Gram Olduğunu Anlayamadım :D Ama Çok Sağlam Olduğu Kesin. Geçenki Kırımda Fin Kırıldı Direk Boom Taş Gibi :)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Evet Şimdi Kafayla Gövdeyi Birleştirmeye Geldik.
Önceki Resimlerden Dikkat Ederseniz Kafa İle Üst Bearring Block Bir Toplanıyor. Çünkü Main Shaft Collar Main Gear'ın altında Bulunuyor. Şimdi O Nası Olur Kafa Aşağıya Düşer Diyenler Olabilir Hayır Dişlinin Alt Kısmında Bir Yüzük Düşmesini Engelliyor Ve Bu Sayede Ayar v.b Derdiniz Kalmıyor. :rolleyes:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Artık Yavaştan Elektroniği Takıyoruz :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Şimdi Sıra Palleride Takıp Ayar Kısmına Geçmeye Geldi ;)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Ayardan Sonra Motor ve Escyi'de Monte Ediyoruz. (Şuan Bunları Kullanmıyorum)
Motoru Monte Ederken Beğendiğim 2 Özellik Var Birincisi Motoru Değil Motor Mauntu Kaydırarak Dişlilerin Aralığı Ayarlanıyor. İkincisi Motorun Altta Milini Tutan Birde Bearring Block Var Oda Bence Güzel Bir Özellik Olmuş :rolleyes:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Pilimizide Taktık Uçuşa Hazırız. Pili Ultra Güvenlik Önlemine Almış Bulunmaktayım. (Hepsi Kutudan Çıkıyor) :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bundan Sonrası Artık Çektiğimiz Değişik Değişik Görselleri İçeriyor :zombi:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Birde Benim Modelin İlk Uçuş Videosu Var Tabiki ;)
Maidenn :D
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Güzel Bir Yazı Olduğunu Düşünüyorum Umarım Beğenirsiniz :)
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

hahahaha :D yav dıyorum ben nasıl rezerver ettim dedim konuyu allah allah konunun başını okuyunca anladım :D

ufaktan başlıyım ;

-- Yaklaşık 1.5 senedir beni ben yapan raptor X50E fbl heli ...

-- En buyuk tercıh sebebım TR distribitörü promodelhobby 'nin yedek parça fiyatlarını yurt dışı fiyatına satması ...

-- Kurulum videoları kurulum aşamaları varsa deniz koyar çünkü bu kit deniz 'den ellerime gelince tüm elektronık yenıden şekil aldı ;

-- İsterseniz son setup'mı paylaşayım ;

- scorpion HK3 serisi4025 1100 Kv motor
- YeP 120HV esc ( vazgeçilmezim )
- gryphon hv bec
- Sk540 FBL
- Ds610 -Ds655 servo ..

modeli 6S setup yaptım , sebebine gelince hem kulfetı az oluyor hemde pilleri hem goblin 700 12 s setup hemde X50 de 6s setup la kullanabilmek , hatta çeşitli konularda da bahsetmişimdir perfomansdan ödün vererek sadece uçuş süresine endeksli bir setp yaptım esc 'ye , ciddi hard3D setup yapınca uçuş süren yaklaşık 1 dakka civarinda azalıyordu ben bu sebeple daha ıktısatlı kullanıyorum , yalnız 600 luk helılerde egerkı 6s setup yapıcaksanız kesinlikle gerçek gens veya pulse 45C lipo kullanmanız lazım yoksa keyif vermiyor , benim goblin de kullandıgım piller genelde 60-65c civari oldugu için ben cok fazla sıkıntı cekmıyorum bu pillerde ama denemek ıcın aldıgım 35c lipolar cidden , modeli sadece soft 3D yaptırıyor ...

yaklaşık 1 sene önce si gens 60c lipolar ile yaptıgım bir uçuş videosu , o zaman pilotajım cok iyi degil ama sadece tictoc ' da ki performansı izlemenizi istiyorum bu setup benım ( pwm ve timing ile oynayarak ) kısmadan yani eco mod ucmadan :D hatta bır kac tık daha ust sevıyeye cıkarabılecegım bir setup ...
dakikasini hatırlamıyorum ama zaten kendini belli ediyor bu setup ile 4dk ucabiliyordum bu performans da (3.56 özellikle )...

sistem ( motor -esc - lipo ) biraz daha fazla ısınıyordu sadece ...

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol




-- ARTI / EKSI lerini sıralı olarak yazarsam ;

1- Modelin aslında fabrikasyon olarak en zayıf yerı skid 'leri . Skidler ters U seklinde ve içleri boş oldugundan sert inişlerde , sert derken yumuşak sert inişlerde bile skid birakıyor :D
ama biz bunu raptor G4 skidi takarak önüne geçiyoruz , skidlerin yapısı hatta aramızda kırılmaz skidlerden takmışsın diye esprisidine yapıyorduk cidden saglam ve orjınal skıdlerında daha fazla yakışıyor hemde yere daha yakın ...

2- Aling' den sonra frame yapası bana cok dar gelmişti , ilk başta yadırgamıstım , tabi zamanla bu tasarımın saglamlık ve daha sıkı diri bir yapı için oldgunu kırımlarım sonucunda hala aynı frame ile sorunsuz bir şekilde kullanıp hala ucunca anladım ... model cidden ama cidden cooook saglam , ( şu anda X7 framı de bu tarzda dar bi yapıya sahıp)...

3- Kafa yapısı şu anda Goblinde de populer olan HPS yani FBL kafa. Ana saftı , spındle saftı yamultmak her baba yigidin harci degil. Her kırım sonrası kontrol ediyorum ama Hala aynı ana saft ile ucuyorum , belki 1 defa degişmisimdir belki hiç ...

4- Blade holderlar tek paça degil. Resimde de görüldügü üzere , iki parcanın birleşmesinden oluşuyor. Bu da herhangi bir kırımda bize bu parçayı komple degil, gerekli olan kısım uzerınde işlem yapmamızı saglıyor (tamır olabilecek durumdaysa tamir , istersenizde yenisi ile degişme fırsatı veriyor )

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


5- Bu güne kadar dedigim gibi benim 3D ye alıştıran , 3D uçmamı saglayan , cidden ben de yeri emegi ayrı olan model bu oldugu için , gelişme kısmımı halen daha bu helıde devam ettıgım ıcın kırımlar yaşıyorum ve yaşayacagım , heralde ırılı ufaklı çok büyük bir kırımım olmadı bugune kadar daha dogrusu cok buyuk hasar aldıramadım ilginç bir şekilde helikoptere ( alsın dıye bi çabam yok :D ). Ufacık rutuşlar ile gene 3D ye hazır hale gelmesi , hanı ufak doknuşlar ile terazisine oturmasi diyecem ben siz anlayın beni cidden bu makinaya bu denli baglayan en önemli etkenlerden bir başkasıu ...

Hatta solaklarda mehmet abinin çektigi bugune kadar en profosyonel kırımım :D cidden çok güzel kırıldı heli :D insan boye kırar mı demeyın yurt dışında alışmısız boyle kırımları izlemeye :D

Buyrun buda link 'i.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Kırım sebebi ise X50 yi cidden artık cok daha iyi tanımama sebep oldu ...

- Hemen onu da acıklayalım. Biz üstünde o ara X50 nin orjinal ana saftını degil, sanırım raptor 50 idi deniz daha iyi hatırlıyor o ana şaftı kullanıyorduk. Bu saft normal ana şaft dan daha kısa , bunun ne gibi bir dez avantajı oluyor ??

onuda açıklayalım hemen --->

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Resimde de görebileceginiz uzere kırmızı cızgı swashplate ın + - acı alırken yukarı ve aşagıya oynadıgı dogrultu oldugunu kabul edelim , bi bu mesafeyi kısaltınca , swash eksı acı da en dıbe yanı sıyah çizgiye kadar iniyor , buraya kadar normal olan kısım , bu kırımda benım yaptıgım hareket zaten çalıştıgım bir hareket helıkopterı yerle temas ettıgınde halfpiro ile fırlatma kısmı , ee tabi harekete girince swash zaten sıyah cızgıye yaklaşıyor , birde ustune yatış verince malum orası helıkopterın blok kısmı , ben komut verıyorum swah ınemiyor hızır idi yunus idi inatlaşırken swash yatmadı ;) yatmayınca da sonucları video da belli oluyor ...

Allah Allah dıyorum niye boyle anormallık yaptı bu helı anormallıgı tabi eve gidip sakin kafa ile analiz yapınca çözümlüyorum ;
-eve gidince bi zihni sinir çözümü bulmam lazım buna dedım , yok kısa saft yok uzun saft ugraşmamak için bende çözümü şu şekilde yaptım ....

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


tornada buraya aynı delık ebatında delık actırdım ve kafayı kendımde daha bı efektıf hale getırdım ;) yanı artık uzunda kısa saft 'da fark etmiyor durum gore kafayı yukarı duruma gore aşagıya hizalayıp vidalarayak bu sorunu aştım ...

tabi el atmışken bu kadari ile kaldım mı :D tabiki nayııırr bitmediiii :D

6- Bir diger sıkıntı şu , X50 düşük profıl servo desteklıyor yada ona göre yapılmışmı dersiniz bilmiyorum bu kısmı karışık :D ama benım yaptıgım şöyle bi durum daha var ...

biz modeli align servo kullandıgımız için sanırım biraz servo boyutu anatomisi dışına çıktık tabı servo hornları de + şeklinde plastik servo horn lerden kullanınca servoları korumak için şöyle bir sıkıntı ile karşılaştık sorun dedigime de bakmayın modelcinin çözemiyecegi tek şey kısa vadade finansman :D onun dışında her şeye bir çözüm üretir ;) servo horn tercihimiz bize farklı upgradeler yaptırdı :D


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


şimdi resimdeki yaptıgım zihnisinir çözümleri sizler ile paylaşıyım...

en soldaki daire içinde belirtigim yer , elavatör servo horn ust lınk 'i canopy takılan zımbırtıya( helikopter teknik terimidir :D dalga geçmeyin ) temas edıyordu aslında horn ıc delıklerıne taksan bu sıkıntı ıle gene ugşamazdık oda ayrı mesele ;) bız o zımbırtının( bak hala zımbırtı dıyor ya :lol: :lol: :lol: ) alt kısmını , yani servo link degebilecegi kısmı biraz tıraşladık ;) bu sorunu aslındaki sorun haline getiren benim ;) bu şekilde çözmüş olduk ;)

bir diger ikinci olay ortadaki mavi halka içindeki kırmızı noktalar , evde ÖNCE EMNİYET ARKADASLAR motor soketleri sökülü yer de cyclic testlerinde birbirlerine cok yakın geçtigini hatta sıfır desem belki yeri , ee tabi bende hemen kurmaya başladım kafamda helikopter yuk falan altında hani olmaz da olucagı tutar aklımda kalıcagına ben bildigimi okuyayım , kendi çözümü mü oluştırayım ... ve oluşturdum tabi ki ;)

çözüm en sag daki yuvarlagın ıcınde de kırmızı nokta ile belirttigim yere tornada da metrik ölçüsünde vida deliği actırarak ( burda bu kısım ciddi yuk binmiyor ama deliği gönyesinde egim olmadan vida ceperi diger deliğin ceperini zayıflatmayacak kadar yakın bir delik actırdım ) bu sorunu da çözdüm böylelikle turuncu ve mavı dairelerin ıcındeki armlar birleriden uzaklaşmış oldu , böylelikle bende uçarken uleyn şimdi orası degermi degmez mi soru işaretlerini aklımdan sildim , cidden zihnimi meşgul edıyordu ucarken ....


modelde yaptıgım şeyler bunlar ....

7- Bunların dışında dişli fiyatları 20 -30 Tl ana dişlisi oda , otorotasyon dişlisi 12 TL , on tork tubu hala değişmedim :D ama fıyatları cidden abartı degil , arka tork tube ve saftı da oyle ....

aktarım sisteminde alakasız pahalı olan sey tork tube saftı 18-19$ olması lazım ...
boom fiyatı 11 TL :D tork tube 40 TL :D :D

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


resımde ıkı sıyah kısım , tork tube saftın ucu ( tork tube dıslını gıre + seklındekı uc ) içeriye kadar giren kısmı , yanı tork tubenın ıcınde kalan kısmı tabı resım temsılı de tork tube saftın uc kısmının kökö baya derin :D kırmızı kısımda tork tube ucuna attıgımı metrık 2 vıda ... bunu niye paylaştım diye sorarsanız , kendı tork tube şaftınız kendiniz yapabilirsiniz kolaylıklar ;)

8- Canopy si plastik , hiç irite olmayın her kırımda 60$ canopy mastafında kurtarıyor plastık olması ciddan cok cok ama cok saglam yani model aslında tam bir modelci dostu ....

modelde dikkat edilmesi gerek kısımları kendimce çözümlerinide paylaştım ... aklıma geldikce de ekleme yapacagım , konuyu görünce mehmet abide acında yorgun argın şimdilik bu kadarını yapabildim , klavyemiz şaştıysa , konu dagınık olduysa affola ;)
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

bu uçuş videom hikayesi ile paylaşıyım ..

önümüzde vize haftası var okula ders çalışmaya gidiyoruz bu sırada kullandıgım unite MSH Brain , tabi akşam kurcalamışım parametreleri advence menude , laptopda yanımda kurcalayıp kurcalayıp uçuyorum , hesap da okula ders calışmya gittim :D arkadaşlar kütüphane de ben heli peşinde :D artık dayanamayıp geldiler verdim ellerine kamerayı dedim geldiniz bari video ya çekin :D

bu uçuş videomda ki unite MSH brain ;

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



bu uçuş videomda ailecek skookum 'a gectık :D skookum ayarları ile kurcalıyorum gene advence menude ufak tefek bişeyler deneyip kendi kendimize alvin öncesi hazırlık yapıyoruz ;) dersimize çalışıyoruz ;

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

abi orayı bana rezerve et benden once davranmışsın :D
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

byedz' Alıntı:
abi orayı bana rezerve et benden once davranmışsın :D
Ne demek Ediz'im yeter ki sen iste :thumbup:

2 ve 3. mesajlar Deniz'e, 4.5 ve 6. mesajları sana rezerve ettim :halay: Bu arada yazdığın ilk yorumlara bakıyorum şu an, tek kelime ile harika, buram buram tecrübe kokuyor, ellerine sağlık :bravo:

NOT: Bu arada Tapatalk'dan yazıyorsun ya göndermeden önce KOPYALAMAYI unutma, aman diyeyim ;)
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

abi akıllandım :D
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Mehmet Bey de her fırsatta TT modellerini sevmediğini dile getiriyor. Tabi belki bir Goblin kadar karizmatik görünmüyorlar. işte fakir fukara modeli diyelim. :)

(Gerçi benim G4 ilk görüşte "işte bu" dediğim modeldir. İlk kez de youtubede "2brotherhobby" nin incelemesinde görmüştüm.)
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Cahit Kaş' Alıntı:
Mehmet Bey de her fırsatta TT modellerini sevmediğini dile getiriyor. Tabi belki bir Goblin kadar karizmatik görünmüyorlar. işte fakir fukara modeli diyelim. :)

(Gerçi benim G4 ilk görüşte "işte bu" dediğim modeldir. İlk kez de youtubede "2brotherhobby" nin incelemesinde görmüştüm.)

hahah :D g4 mı fakir fukara :D

G4 ün bir kırımda size sadece kuyruk masrafı , boom + boom brace + tork tube + fin =130-140$ yakın heralde belkide fazla ....


işte thunder tigerci abiler bunun farkına varmışlar , E700 deki maliyeti yarı yarıya dusurmusler , canopy X50 deki plastık , ve cidden sevdigim pil yatagı altı bos degıl komple dolu , eleştrıme ıcın degıl ama mesela trex 700 E lerde pilin ucu biraz dısarda bagımsız kalır pilin %80 icerde yap ıste bı dızayn al korumaya pili etkisi olur veya olmaz çıplak kalmasın buda benı ayar eder hep gözüm batar .... thunder tıger ın ozellıkle avrupada ıngıltere ve saz arkadaşları ;) fastlad falan cogu raptor E700 ceyranlı helı kullanıyor :D

bana x50 den verdıgı saglam referans , modelinde cidden yurt dışındaki popularitesi ve kalitesi bu modeli goblinden sonraki 12s setup helılerım arasında yarışa sokuyor ...
egerkı promodel yarın getırıcem desın , ertesi gun kapısında E700 almış arka koltukda e700 umu severken cekilmiş fotomu sizlerle paylaşabiliirm ....

raptor E700 gerçekten cok başarılı ama nick maxwell hıyarı dıyecegım , sebebıde şu nick maxwell team pilotu ve cidden cok cok saglam ucar , helımasters da G4 ile uçtu , gözlerim E700 aramadı degil nick in ucuslarında ...

E700 rakıbıde X7 ama dedigim gibi pro getırsın E700 goblını satmam ama E700 ile ucarım ;)
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Fukara modeli derken şaka yapmıştım. Zaten benim g4 ü kırmaya korkuyorum. parçaları cidden pahalı. Aslında e700 alım E720 canopysi takmak lazım. Ama sanırım uymaz.
Nick hıyarı e700 ile uçtu. daha doğrusu uçamadı. başlar başlamaz yere çaktı.
 
byedz' Alıntı:
işte thunder tigerci abiler bunun farkına varmışlar , E700 deki maliyeti yarı yarıya dusurmusler ,.....

ertesi gun kapısında E700 almış arka koltukda e700 umu severken cekilmiş fotomu sizlerle paylaşabiliirm ....

raptor E700 gerçekten cok başarılı ama nick maxwell hıyarı dıyecegım , sebebıde şu nick maxwell team pilotu ve cidden cok cok saglam ucar , helımasters da G4 ile uçtu , gözlerim E700 aramadı degil nick in ucuslarında ...

E700 rakıbıde X7 ama dedigim gibi pro getırsın E700 goblını satmam ama E700 ile ucarım ;)
Madem bu modeli bu kadar çok seviyorsun Ediz, eminim ki daha almadan +/- çoktan hatim etmişsindir :D Bu durumda olmadı ben bir "Raptor E700" konusu açayım, burada olduğu gibi. Sen detayları bizlerle paylaş ;)

Bu arada bu konu ile paylaşımlara baktım az önce. Tekrar eline koluna sağlık :bravo: O Solaklardaki kırım videosu da gerçekten enterans olmuştu. Tam senin yere yakın uçuş videonu çekeyim derken, 1.dak kırım gelince, inan senden çok şaşırmış ve üzülmüştüm :embarras:

Bu arada Cahit Bey, dikkat edersen "Raptor bir türlü sevemedim" diyorum ama sevenler değil de ben açıyorum forumda Raptor konusunu :laugh:, , bu nasıl bir çelişkidir ben anlamadım doğrusu :lol:
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Cahit Kaş' Alıntı:
Fukara modeli derken şaka yapmıştım. Zaten benim g4 ü kırmaya korkuyorum. parçaları cidden pahalı. Aslında e700 alım E720 canopysi takmak lazım. Ama sanırım uymaz.
Nick hıyarı e700 ile uçtu. daha doğrusu uçamadı. başlar başlamaz yere çaktı.

abi E700 ile E720( g4 ) cift yumurta ikizi gibi olsalarda farklılar ;) uymaz yani ;)
 
Thunger Tiger X50 E FBL Kit

Ediz eline, koluna sağlık kardeşim çok güzel bir konu oldu sayende. :bravo:

Titanımız yok ama sanki uçmuş kadar olduk sayende. :thumbup: