35 cc yak 54 donanım

Tek elimle video çekmeye çalıştım , depo ve motor servo bağlantısı kaldı sadece :)
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Selamlar, bir konuda bir tavsiyede bulunmak isterim; elevatörde iki farklı servo kullanırken servoların hareketleri bir biri ile senkron olmalıdırki her iki yüzey eş zamanlı hareketler yapmalı ve buna etki eden en önemli faktör de pushrod geometrisidir.Her iki tarafta aynı şekilde çalışmalı.
Bununla ilgili şöyle bir aparat kullanarak test edebilirsiniz, aksi taktirde elevatör hareketleri modelde roll etkisi yaratacaktır.Fark gördüğümden yazmadım ama kontrol etmeniz iyi olacaktır.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
İlginiz için teşekkürler ? 18 .saniyede şarj azaldığı için elevatör servosu düzensiz çalışmıştı o yüzden
 
Herkese günaydın :RCKolik: Benzer konu bulamayınca buraya yazmak istedim. Şimdi bugün rodaj yapıcam fakat kill switch montajında takıldım .İn ve out soket bağlantıları için yardımcı olacak bi abimiz çıkarmı :)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
O kill switchde dört kablo var. Birisi üçlü ve ucunda servo konnektörü var yani doğal olarak alıcıya bağlanacak.
Geri kalan kablolar ikili.
Birinin ucunda LED var. Kaldı iki kablo.
Biri IN yazan yerde diğeri OUT yazan yerde.
Ateşleme pilini bunlardan sadece birine takabilirsin.
Ateşlemenin güç girişine de bunlardan sadece biri uyar.
Hangisi hangisi tahmin et...
 
Tamam sağol abi :) Bu ateşleyicinin çalışma voltajı 4.8- 8.4 volt. Bec ile kullanmak mı daha sağlıklı olur yoksa direk lipo bağlasam sıkıntı olur mu ?
 
2S liponun dolu hali 8.4V olmaktadır.Dolayısıyla çalışma voltaj aralığı kullanım için uygun görünüyor.
 
Sümer abi motoru çalıştırırken jikleyi açıyorum çalışacak gibi olurken kapatıyorum.fakat o şekil motor çalışmıyor. Jİkle açıkken çalışıyor kapatınca motor stop ediyor ne sorunu var :rolleyes:
 
Sümer abi motoru çalıştırırken jikleyi açıyorum çalışacak gibi olurken kapatıyorum.fakat o şekil motor çalışmıyor. Jİkle açıkken çalışıyor kapatınca motor stop ediyor ne sorunu var :rolleyes:
Yaw nebiliim... :)
İğne ayarları bozuktur
Yakıt hattı sorunludur
Ateşleme sorunludur
Ateşleme pilinde sıkıntı vardır
Gaz kelebeği kapalıdır vs vs
 
Jikle kelebeği açıkken yakıt geliyor çalışıyor , ama kapalıyken hiç bir şekilde gelmiyor. Dle 35 kitabından hsn lsn 1,5-2,0 yazıyordu abi.
Ateşleme sorunlu olsa hiç çalışmaması lazım değilmi ?
Pilleride yeni aldım :( Jikle açıkken daha fazla yakıt hava giriyor bildiğim kadarıyla açık kaldığı zaman fazla ısınıyor motor o yüzden. Yarım açık bırakayım dedim Jikle kapağını yine stop etti . Sakin bir hayatım vardı ne güzel kafam rahattı şimdi sıkıntı sıkıntı bitmiyor :D uğraşmayı seviyorum bir yandan ama işin içinden çıkarsam seviyorum :cry:
 
Kadıköyde mağazadaki çalışan izine çıkmış oraya götürecektim yoksa.Bakalım şimdi karbüratör girişinde yakıt kaçağı gördüm güzelce bağlayım nolacak :(