AH-1W Super Cobra Türk Kara Kuvvetleri

Uçuş yarına kaldı malesef, dün gece arabanın lastiği patlamıştı, bugün de cuma, lastikçi bulamadım :) stepneyle de bizim meydanın “offroad” koşullarına girmenin anlamı yok. Akşam açarlarsa akşam olmadı sabah yaptırıp yarın giderim uçuşa...
 
Uçuş yarına kaldı malesef, dün gece arabanın lastiği patlamıştı, bugün de cuma, lastikçi bulamadım :) stepneyle de bizim meydanın “offroad” koşullarına girmenin anlamı yok. Akşam açarlarsa akşam olmadı sabah yaptırıp yarın giderim uçuşa...

Şaşılacak şey doğrusu, sende normal insanlar gibi lastikçiye falan gidiyor musun :evil: :evil:

3D printer falan müsait değil herhalde. :lollol: :lol:
 
  • Beğen
Tepkiler: Türker Akgün
4 lastik değiştirildi ve yarın sabah için uçuş planlaması yapıldı :thumbup:

Eşantiyon olarak da bir paket şundan aldım lastikçiden :lollol:

Cıkkk cıkkk cıkk cıkkkkkkkkkkkk bunları alacağım diye bir teker patlakla gidip 4 yeni lastik alıp çıkmış deli insan. ;D Eşantiyonmuş, kül yutmam ben. :lollol: :lol:

Yengemizede şimdi yok lastiklerde diş kalmamışta falan akşama hikayeleri anlatırsın artık. Frene bi bastım 800 metre sonra ancak durabildim gibi gibi.... :lollol:
 
Son düzenleme:
Şaka bir yana lastikler aslında süre bazında ömürlerini tamamlamışlardı artık, malum buranın iklimi biraz acımasız, çabuk yıpranıyor meretler. Son iki patlamanın ikisi de yırtılma kaynaklı, önümüzdeki hafta da uzun seyahatler olacak, risk almak yerine lastikleri yeniledim :)
 
Kütük Kobra :D, on numara beş yıldız olmuş , eline sağlık üstadım, yanlız akıl vermek haddime bile olamaz ama minik bir tavsiyeme kulak verirseniz memnun olurum.
Bildiğiniz üzre maidenler heyecanlı ve stresli olur, uçuş anında modele normalden fazla odaklanırız , tabii ki modeli uzaklara göndermeyeceğinize eminim ama renk tam havada görünmeyi zorlaştıracak bir renk, bir objenin bir noktasına yoğunlaşınca , objenin diğer yanlarını görmek bir müddet sonra zorlaşıyor, e bu uçan ve her saniye değil, her salise zapt edilmesi gereken bir alet,o yüzden havada kıçı başı biraz ayırt olursa , pilotaja ve uçuş konforuna inanılmaz faydası olur.
Bu dediğim olayı benim her yeri sarı olan ec135 modelimde yaşadım, bir an modelin noise in mi yoksa side in mi olduğunu kafam çözümleyemedi, o esna da el pratiğim ve soğuk kanlı olmaya çalışmam olmasa model bana doğru büyük bir sevgi dalışı yapacaktı :lollol:
Hani araba çarpışma testlerindeki mankenlere yapıştırılan yuvarlak damalı etiketler var ya , onlardan modelin öne veya arkasına birer tane yapıştırmanız , uçuşunuzu gerçekten rahatlatacaktır.Tabii ki benimki bir tavsiye , belki iyi bir göz doktoruna görünmem de gerekiyor olabilir:evil:
Sabırla ,mutlu sonlu maideni bekliyoruz :RCKolik:
 
Hahah :D Ben de her lastik degisimine gittigimde (yaz-kis) bir tane aliyorum bu kursunlardan :D bi tane ama, bi sira, boyle cok isteyemiyorum :D

bugün lastikçiden isteyinde o da bana iki üç sıra bişey verdi, "yok bu bana yetmez daha fazla lazım, parasını da veririm" dedim, o da "elimde yok ama yarın gelecek" dedi, iyi ben de yarın gelirim dedim. bir süre sonra bana bunları ne yapacağımı sormaya başladılar, ben de inat ettim model uçak demedim, "kullanıcam işte birşeyleri dengelemek için biyerlerine yapıştırıyorum, çok kullanıyorum çok lazım" falan dedim. adamlar en sonunda dayanamadılar, direk esas merak ettikleri soruya geçtiler "abi lastik balanslamak için mi kullanacaksın?" yok yahu ne yapayım lastiği başka şeylerde kullanıcam diyince kendi aralarında hintçe iki kelam ettiler, sonra birisi gitti bir makinanın arkasından bu poşeti verdi. Rakip mi sandılar beni ne, sanki silikon vadisinde yeni icat edilmiş bişey, bitek bunlarda var...


Kütük Kobra :D, on numara beş yıldız olmuş , eline sağlık üstadım, yanlız akıl vermek haddime bile olamaz ama minik bir tavsiyeme kulak verirseniz memnun olurum.
Bildiğiniz üzre maidenler heyecanlı ve stresli olur, uçuş anında modele normalden fazla odaklanırız , tabii ki modeli uzaklara göndermeyeceğinize eminim ama renk tam havada görünmeyi zorlaştıracak bir renk, bir objenin bir noktasına yoğunlaşınca , objenin diğer yanlarını görmek bir müddet sonra zorlaşıyor, e bu uçan ve her saniye değil, her salise zapt edilmesi gereken bir alet,o yüzden havada kıçı başı biraz ayırt olursa , pilotaja ve uçuş konforuna inanılmaz faydası olur.
Bu dediğim olayı benim her yeri sarı olan ec135 modelimde yaşadım, bir an modelin noise in mi yoksa side in mi olduğunu kafam çözümleyemedi, o esna da el pratiğim ve soğuk kanlı olmaya çalışmam olmasa model bana doğru büyük bir sevgi dalışı yapacaktı :lollol:
Hani araba çarpışma testlerindeki mankenlere yapıştırılan yuvarlak damalı etiketler var ya , onlardan modelin öne veya arkasına birer tane yapıştırmanız , uçuşunuzu gerçekten rahatlatacaktır.Tabii ki benimki bir tavsiye , belki iyi bir göz doktoruna görünmem de gerekiyor olabilir:evil:
Sabırla ,mutlu sonlu maideni bekliyoruz :RCKolik:

Hakan Bey, görsellik konusunda haklısınız, aslında bu halde uçurmak gibi bir niyetim yoktu, uydur kaydır da olsa bir kamuflaj boya atarım bizim kobraların rengine benzeyen diyordum ama fırsat olmadı. Gövdenin nasıl davranacağını gözlemlemek amacım o yüzden uzağa gitmeye yada modeli havada evirmeye çevirmeye niyetim yok ama yine de tavsiyenize kulak verip kuyruğa bant ekleyip tek rengi kırmaya çalışacağım. Teşekkürler.
:saygilar:
 
Nasıl yani siz bir lastiğiniz patlayınca onu tamir ettirip arabanıza takıp devam mı ediyorsunuz? Esas size cık cık cık cık
:lol::lol::lol:

O da bir şey mi? Bizim buradaki jetçiler lastik patlayınca arabayı değiştiriyorlar...
Şaka değil, ciddiyim....