align kitlerde thread lock'un kırmızı çıkmasının sebebi tl 22 veya diğer adı ile tl 242 olması
eskiden orta mukavette olan mavi tl 23 veya tl 243 loctite'nin özellikle minik vidalarda çok kullanımda vidayı sökülemez hale getirmesinden ötürü idi
fakat şimdi 500 sızede bile yumuşak mukavemette olan kırmızı çıkıyor asıl beni düşündüren align'in bunu çok geç fark etmesi
bottom plate 450 pro v2'dede carbon fiber, alyanlar v2 pro paket'dede var
ama beni gıcık eden kuyruk rotor'unun yeni modeli çok güzel ve başarılı eski kullanıcıyı üzüyor keşke benimkide böyle olsaydı diyorsun
aynı durum main block içinde geçerli adamı zoraki masraf'a sokuyorlar
yeni motor yani gövdesi spiral olan neodminyum mıknatıslar'ın manyetik alanı çok güçlü aynı sıze'de gördüğüm diğer motor'lardan çok daha güçlü ve üretilen gücü daha az bir amper yükü ile sağladığını kesinlikle söyleyebilirim.
bu spiral gövdenin soğutmayıda hızlandırdığını düşünüyorum
ve yaptığım ölçümlerde link ve foto eklediğim motor karşılaştırma deneğim idi align motor'dan cok daha fazla amper çekiyor daha gürültülü çalışıyor ve balans daha kötü titreşim daha çok align elektroniğin çok iyi olmadığı genel bir kanı fakat zaten elektroniği kendi üretmiyor fason üretim servolar savöx
motor shaft'ın 3.50mm olmasıda daha iyi benzer sıze clone motrolarda bu shaft 3.17mm'dir (alzrc ve tarot hariç ) motor'u kendi üretiyor bu konuda çok başarılı endüstiryel vacum clenar'a toshıba'ya motor üretiyor.
en az 5-6 adet align esc içini gördüm ama kime yaptırdığı hakkında hiçbir fikir edinemedim üretici hakkında pcb board üzerinde hiçbir emare yok
örneğin 500 sıze için olan 70A modelinde kullanılan 4164 N-channel mosfetler vishay - siliconix üretimi sektörün önde gelen markalarındandır.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol