Bir GASSER da benden. "TREX 700 TO 800 & GASSER CONVERSION"

Levent abi ellerine saglik ?☺️

Simdi fotolari inceliyordum, saniyorum senin yola ciktigin makine elektrikli 700, dogru mu? Elevatorun arkada olmasindan cikardim bu sonucu. Gerci frame komple yeniden tasarlaniyor, elektrik/nitro pek de fark etmeyecektir degil mi?

Gercekten harika bir sey. Boyle bir makine ile (gorev ucuslari acisindan) yapilabileceklerin siniri yok! Ne ruzgar dinler, ne de yuk bu makine. Hele 800’luk olursa... ☺️☺️☺️
 
Ağırlık açısından beklediğimden çok daha iyi bir sonuç var. %p

Bildiğim kadarıyla piyasada bulunabilecek benzin motorlarından yüksek devir alabilmek şuan için olası değil gibi. :(

Bu sebeple düşük devirle çalışan fakat yüksek tork verebilen iyi bir motor seçip dişlilerle kafa turunu arttırmak gerekiyor anladığım kadarıyla. Kolay bir iş değil gerçekten, tekrar tebrik ederim.

4 zamanlı motor denediniz mi hiç merak ettim Levent abi ? Takılı olan zaten 4 zamanlı değildir umarım. :laugh:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: caneraydeniz
Levent abi ellerine saglik ?☺

Simdi fotolari inceliyordum, saniyorum senin yola ciktigin makine elektrikli 700, dogru mu? Elevatorun arkada olmasindan cikardim bu sonucu. Gerci frame komple yeniden tasarlaniyor, elektrik/nitro pek de fark etmeyecektir degil mi?

Gercekten harika bir sey. Boyle bir makine ile (gorev ucuslari acisindan) yapilabileceklerin siniri yok! Ne ruzgar dinler, ne de yuk bu makine. Hele 800’luk olursa... ☺☺☺

Emrecim İlk donör 700N fb idi. ondan asansörleri vardı ve fakat ilk o resimlerdeki metal olan frame de ise servo yerleşimi asansörsüz idi ve benim eski swash da asansörle kullanmak için 3 adet ball vardı yani support yoktu, zaten kurulumu sıkıntılı olduğu için keyfimde kaçınca öyle oynadım üzerinde.
Şimdi dediğin gibi artık kendi framemimiz olunca aslında donör modelede ihtiyaç yok sadece yedek parçalar ile de model kurulabilir, fakat biraz pahalıya gelebilir bu yöntemle tabi ki.


Ağırlık açısından beklediğimden çok daha iyi bir sonuç var. %p

Bildiğim kadarıyla piyasada bulunabilecek benzin motorlarından yüksek devir alabilmek şuan için olası değil gibi. :(

Bu sebeple düşük devirle çalışan fakat yüksek tork verebilen iyi bir motor seçip dişlilerle kafa turunu arttırmak gerekiyor anladığım kadarıyla. Kolay bir iş değil gerçekten, tekrar tebrik ederim.

4 zamanlı motor denediniz mi hiç merak ettim Levent abi ? Takılı olan zaten 4 zamanlı değildir umarım. :laugh:

Türkercim 4 zamanlı henüz denemedim ama, kısmetse yaz sonu gibi daha farklı bir frame ile ki şu an çizimlerine devam ediyorum,
Hondanın ürettiği bir motor var onunla yeni bir model yapmaya başlayacağım.
Yanlız bu biraz büyük olacak 100 cm. lik paller ile kurulacak model.
Motor bilgileri aşağıda.




HONDA GXH50
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Ve sonunda bitti. Kısmetse bu hafta sonu, yada işlerin durumuna göre en geç önümüzdeki hafta sonu maiden var.:D

Motor: 23 cc CY.
Hava Filtresi: K&N yağlı sünger filtre *
Egzoz: Standart fabrika egzoz**
Depo: 450 cc.
Yakıt karışımı: 1 LT. Benzin / 25 GR. Husqvarna 2T yağ
Pil: Gens Age 2S / 5000mah. / 45C.
Bec: YEP 20 A.
CYL Servolar: 3 x Align DS615
Kuyruk servo: Savox - SH 1290 MG
Gaz servo: Align DS620
Fbl Ünite: Bavarian Demon 3 SX
Kumanda: RadioLink AT9S - SBUS

* Hava filtresi gelene kadar sünger'e talim :lollol: Link:
** Tuned Pipe da yolda.. Tabi biraz ayar çekilecek.. ;) Link:

EDİT: vee tabikii SUMERONİCS RC
CUSTOM KİLL SWİTCH
 
Son düzenleme: