- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 9,158
- Tepkime puanı
- 23,862
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Arşivi karıştırırken ilginç şeyler buldum. Sizlerle de paylaşayım dedim.
Benim modelciliğim aslında 1972 yılında Alman Lisesi'ne başlamamla yaşıttır. Zira Alman Lisesi'nin sokağının çaprazında Müeyyet Sokak'ta Jet Model'in mağazası vardı o zamanlar. Bir de sadece birkaç sayı yayımlanabilmiş olan "Modelcilik" adlı dergiyi Tünel girişindeki gazete bayiinde bile bulabiliyordunuzç Güzel zamanlardı. Ancak yokluk zamanlarıydı aynı zamanda. Tesadüfen elime geçen bir Graupner kataloğu o günlerde benim için bir senelik Playboy cildinden daha değerli idi...
Uzaktan kumandalı modelciliğe başlamam 2008 yılında oldu. Önce bir Walkera 4 macerası, peşinden iyi bir kılavuz edinmemle birlikte bir Trex 450 macerası. Ama içimde her zaman uçak vardı. İlginçtir ki hiçbir zaman doğru yoldan bir başlangıç yapamadım. İlk uçağım THK'da satılan ArtTech Coota idi. Gerçek bir ucubeydi ve ben onu tüm acemiliğime rağmen uçurabilmiştim. Bugün bile şaşıyorum kendime!
Süreyya Bey'in yeni Soprano'su da sahada...
Ahmet Abim gerçek bir Soprano hayranı.
Aslında Soprano kalite olarak düşük bir model olmasına rağmen hem acayip ucuz (o dönemde 46'lık bir trainer 200 liradan başlarken Soprano 120 liraydı) hem de mükemmel bir uçuş karakteristiği var.
O güne kadar, "ben asla bir patlar motoru idare edemem" diye düşünen ben, sahada özellikle Ahmet Abi'nin müthiş hocalığı sayesinde bir anda sanki patlar motor profesörü kesiliyorum. O akşam Orhanlı çıkışı koşa koşa Promodel'e gidip bir Thunder Tiger 46 motor satın alıyorum. Eve varır varmaz da THK'dan Soprano'mu sipariş ediyorum!!!
Gerçekten de güzel günlermiş. Fotoğraflara bakarken o günkü heyecanımı bir kez daha yaşadım.
Benim modelciliğim aslında 1972 yılında Alman Lisesi'ne başlamamla yaşıttır. Zira Alman Lisesi'nin sokağının çaprazında Müeyyet Sokak'ta Jet Model'in mağazası vardı o zamanlar. Bir de sadece birkaç sayı yayımlanabilmiş olan "Modelcilik" adlı dergiyi Tünel girişindeki gazete bayiinde bile bulabiliyordunuzç Güzel zamanlardı. Ancak yokluk zamanlarıydı aynı zamanda. Tesadüfen elime geçen bir Graupner kataloğu o günlerde benim için bir senelik Playboy cildinden daha değerli idi...
Uzaktan kumandalı modelciliğe başlamam 2008 yılında oldu. Önce bir Walkera 4 macerası, peşinden iyi bir kılavuz edinmemle birlikte bir Trex 450 macerası. Ama içimde her zaman uçak vardı. İlginçtir ki hiçbir zaman doğru yoldan bir başlangıç yapamadım. İlk uçağım THK'da satılan ArtTech Coota idi. Gerçek bir ucubeydi ve ben onu tüm acemiliğime rağmen uçurabilmiştim. Bugün bile şaşıyorum kendime!
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Tarih 6 Aralık 2008... Orhanlı'da iki önemli kılavuzum Ahmet Özgen ve Bülent Tunçay ile buluşmuşuz. Başka arkadaşlar da var. Benim o ara üç adet ArtTech uçağım var. P51, Coota ve SU 27.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Süreyya Bey'in yeni Soprano'su da sahada...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ahmet Abim gerçek bir Soprano hayranı.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Aslında Soprano kalite olarak düşük bir model olmasına rağmen hem acayip ucuz (o dönemde 46'lık bir trainer 200 liradan başlarken Soprano 120 liraydı) hem de mükemmel bir uçuş karakteristiği var.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
O güne kadar, "ben asla bir patlar motoru idare edemem" diye düşünen ben, sahada özellikle Ahmet Abi'nin müthiş hocalığı sayesinde bir anda sanki patlar motor profesörü kesiliyorum. O akşam Orhanlı çıkışı koşa koşa Promodel'e gidip bir Thunder Tiger 46 motor satın alıyorum. Eve varır varmaz da THK'dan Soprano'mu sipariş ediyorum!!!
Gerçekten de güzel günlermiş. Fotoğraflara bakarken o günkü heyecanımı bir kez daha yaşadım.