Crash Test

Dron 30 km/sa hızla uçağa doğru gelse, uçak 200 km/sa hızla ona doğru gelse. 230 km/sa hızda gerçekleşiyor bu kaza.

Ama neyse ki engelden kaçan, otomatik iniş-kalkış yapan, gps kullandığı için konumunu bizden daha iyi bilen bir Dji'ın böyle bir olaya karışması mümkün değil!
 
Dron 30 km/sa hızla uçağa doğru gelse, uçak 200 km/sa hızla ona doğru gelse. 230 km/sa hızda gerçekleşiyor bu kaza.

Ama neyse ki engelden kaçan, otomatik iniş-kalkış yapan, gps kullandığı için konumunu bizden daha iyi bilen bir Dji'ın böyle bir olaya karışması mümkün değil!
Kardeşim, bu kadar büyütme bu markayı gözünde, tüm otonom sistemlerine rağmen gayette böyle bir kazaya karışabilir, hata yapabilir, insana da zarar verebilir, önemli olan ikimin kullandığı
 
Dron 30 km/sa hızla uçağa doğru gelse, uçak 200 km/sa hızla ona doğru gelse. 230 km/sa hızda gerçekleşiyor bu kaza.

Ama neyse ki engelden kaçan, otomatik iniş-kalkış yapan, gps kullandığı için konumunu bizden daha iyi bilen bir Dji'ın böyle bir olaya karışması mümkün değil!

Ali, sanırım Ferdi burada gerçek anlamda söylemedi. Yoksa, çalışan bir jet motorunun çekimine, istediği kadar engelden kaçsın, karşı koyamayacaktır.
 
Bence biraz saçma olmuş, şayet gerçek bir uçak kanadı bu kadar narin olsaydı, havada g kuvvetinden zaten dağılması lazımdı bence,
 
Bence biraz saçma olmuş, şayet gerçek bir uçak kanadı bu kadar narin olsaydı, havada g kuvvetinden zaten dağılması lazımdı bence,
Bana pek saçma gelmedi. Sadece bir kuşun gerçek uçak kanadına yaptığı görüntü;



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu da videonun tamamı. Hasarlar çok büyük ! Hem de g kuvvetine en çok katlanan jet bile büyük hasar almış.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Ali, sanırım Ferdi burada gerçek anlamda söylemedi. Yoksa, çalışan bir jet motorunun çekimine, istediği kadar engelden kaçsın, karşı koyamayacaktır.
Yardımcı sistemlere çok güvenip sonra haberlere çıkan kazalar. Sonuçta onu kullanan biziz, tecrübe de istiyor sorumlulukta.
 
Kardeşim, bu kadar büyütme bu markayı gözünde, tüm otonom sistemlerine rağmen gayette böyle bir kazaya karışabilir, hata yapabilir, insana da zarar verebilir, önemli olan ikimin kullandığı
Zamanında boeing 737 max 8 de yeni elektronik sistemleri vb şeylerle güvenli ve konforlu uçuş diye lansa edilmişti fakat otonom stall önleme sistemi yüzden kaç kişinin hayatını mâl oldu
 
Ben küçükken kayseri de hava ikmal bakım merkezi halka açık günleri olurdu, bir çok uçağın dış gövdesine dokunmuş biri olarak metal sertliği ile kıyaslama yapmıştım, yani bukadar ince olabileceğini ihtimal bile etmemiştim.
 
Bu da videonun tamamı. Hasarlar çok büyük ! Hem de g kuvvetine en çok katlanan jet bile büyük hasar almış.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Benim burada şu aklıma takıldı, yolcu uçaklarının boyutundan dolayı kokpite çarpılabilir evet ama 0.42 'deki jette hava alığı kokpit ve burna çok yakın. Uçağa gelen kuş nasıl hava alığına kaçmamış da burna çarpabilmiş?

Bir de yine 0.42 'deki jetin modelini bilen var mı? Hava alığından F-5'e benzettim ancak kanopi yana açılmış. Merak ettim doğrusu.