M
mavikaya2011
Guest
FPV Uçağı nasıl kurtarılır? Ne gibi önlemler almalıyız! Yaptığım buyuk hatalar
Bugun itibariyle FPV uçağıma evde bir araya getirip buyuk bir heyecanla elektrik verdim ve malzemelerimi test ettim.
Sonuç Kaybettiklerim
--------------------------
Alıcı pili
XT 60 to jst kablo (Ben yapmıştım bunu)
--------------------------
Geri kalan butun ekipman uçağın pili dahil olmak uzere her şey sapasağlan duruyor. Peki onarım için uçağı iyice inceledim ve sırayla yapacaklarım.
1.Uçağın kuyruk bölümü gövdeye kadar sökülerek, elevatör servosu metal dişli servo yapılacak. (Aslında hepsini yapacak kadar servom var ama uçağı perte çıkarmam lazım diğerlerini değiştirebilmek için ve en kaliteli esclerden biri olan Plush modeli escden 40A'lik sipariş verildi ama yine esc'yi değiştirebilmek için, uçağı parçalamam lazım)
2.Kafa onarılacak
3.Ekipmanlar tekrardan sabitlenecek
4.Butun servo kollarının sabitleme vidaları clevisler butun aksamlar kontrol edilecek
5.Mikrofon yerleştirilecek
6.Discovery buzzer yerleştirilecek
7.En önemlisi butun hareketli aksamlar fiber bant ile desteklenecek ruddera ayrıca 2 adet plastik menteşe atılacak
8.Butun servoların guçlu bir şekilde yapışabilmesi için sıcak silikon ile tekrardan destek yapılacak
9.Kanada daha buyuk telefon numarası yazılacak
10.Bu uçak emekli olup, bunun yerine daha kaliteli malzemeler ve kuşkuya yer kalmayacak şekilde model gelene kadar 1,5 km sınırı zorlanmayacak.
Evet FPV kırımımı çok komik kayıpla atlattım, ben bundan iyi ders aldım. FPV'ye niyetlenecek arkadaşlar için tek bir şey demek istiyorum.
YA HEP YAPACAKSIN, YA HİÇ YAPMAYACAKSIN !... Bu işin şakası yokmuş gerçekten bunu çok iyi anladım. Teşekkur ederim.
Bugun itibariyle FPV uçağıma evde bir araya getirip buyuk bir heyecanla elektrik verdim ve malzemelerimi test ettim.
Sonuç Kaybettiklerim
--------------------------
Alıcı pili
XT 60 to jst kablo (Ben yapmıştım bunu)
--------------------------
Geri kalan butun ekipman uçağın pili dahil olmak uzere her şey sapasağlan duruyor. Peki onarım için uçağı iyice inceledim ve sırayla yapacaklarım.
1.Uçağın kuyruk bölümü gövdeye kadar sökülerek, elevatör servosu metal dişli servo yapılacak. (Aslında hepsini yapacak kadar servom var ama uçağı perte çıkarmam lazım diğerlerini değiştirebilmek için ve en kaliteli esclerden biri olan Plush modeli escden 40A'lik sipariş verildi ama yine esc'yi değiştirebilmek için, uçağı parçalamam lazım)
2.Kafa onarılacak
3.Ekipmanlar tekrardan sabitlenecek
4.Butun servo kollarının sabitleme vidaları clevisler butun aksamlar kontrol edilecek
5.Mikrofon yerleştirilecek
6.Discovery buzzer yerleştirilecek
7.En önemlisi butun hareketli aksamlar fiber bant ile desteklenecek ruddera ayrıca 2 adet plastik menteşe atılacak
8.Butun servoların guçlu bir şekilde yapışabilmesi için sıcak silikon ile tekrardan destek yapılacak
9.Kanada daha buyuk telefon numarası yazılacak
10.Bu uçak emekli olup, bunun yerine daha kaliteli malzemeler ve kuşkuya yer kalmayacak şekilde model gelene kadar 1,5 km sınırı zorlanmayacak.
Evet FPV kırımımı çok komik kayıpla atlattım, ben bundan iyi ders aldım. FPV'ye niyetlenecek arkadaşlar için tek bir şey demek istiyorum.
YA HEP YAPACAKSIN, YA HİÇ YAPMAYACAKSIN !... Bu işin şakası yokmuş gerçekten bunu çok iyi anladım. Teşekkur ederim.