M
mavikaya2011
Guest
Elektrikli uçak dünyası bana yakıtlılara göre daha çekici gelmekte ve bu konuda ciddi yatırımlar yapmaktayım. 6S lipolar, 200x2 şarj aletleri falan filan. Elektrikli tercih etmemin sebebi ,kendi adıma konuşuyorum, ben yapmaktan daha çok uçurmaktan hoşlanıyorum.
Şimdi sizlere gayet basit bir soru sormak istiyorum. Malum lipo kullanımına artık herkes çok dikkat ediyor. 3 voltun veya yük altında 2.8 voltun aşağısına düşürmüyoruz. Benim merak ettiğim konu ise, şarj olurken 2000 mah güç aktardığını iddaa eden şarj aletlerimiz, aslında pilimiz ne kadar mah aldı sorusuna cevap arıyorum. Kısaca artık ömrünü tamamlamış veya emekli olmak isteyen lipoların full şarjlı iken verebilecekleri mah değerini okumak istiyorum. Bunu deşarj işlemi ile değildi model uçakta yük altında ölçmek istiyorum.
Bu kapsamda,
Şimdi sizlere gayet basit bir soru sormak istiyorum. Malum lipo kullanımına artık herkes çok dikkat ediyor. 3 voltun veya yük altında 2.8 voltun aşağısına düşürmüyoruz. Benim merak ettiğim konu ise, şarj olurken 2000 mah güç aktardığını iddaa eden şarj aletlerimiz, aslında pilimiz ne kadar mah aldı sorusuna cevap arıyorum. Kısaca artık ömrünü tamamlamış veya emekli olmak isteyen lipoların full şarjlı iken verebilecekleri mah değerini okumak istiyorum. Bunu deşarj işlemi ile değildi model uçakta yük altında ölçmek istiyorum.
Bu kapsamda,
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
bu aletin işimi göreceğini düşünüyorum. Bu konuda sizlerin tavsiyelerini merak ediyorum.