Goblin 570 Sport Line Yolda

Sportline serisi diger serilere gore frame, canopy ve boom uretiminde farkli materyel kullanilarak uretilen daha ucuz bir seri. Diger boyutlarda bahsi gecmisti Oguz. O konulara bakabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rasim Öztürk
Fireball materyalleri olsa gerek ilk bakışta onu andırdı bana fotoğraflar, üstündeki çizgiler vs. Çıkartma mı oluyor bunlarında?
 
Fireball materyalleri olsa gerek ilk bakışta onu andırdı bana fotoğraflar, üstündeki çizgiler vs. Çıkartma mı oluyor bunlarında?

Yok canim o kadar da degil :D frame g10, kuyuruk daha ucuza maledilebilen bir karbon, canopy ise fiberglass. Renk temasi g380’de kullandiklari temayi andiriyor. Ama zaman icinde normal kanopileri de cikar eminim. Zaten eski kanopiler de takilabiliyor.

Yalniz, nitro sport konusunda sportline’a gecirdikten sonra, bu 570 de hosuma gitmedi degil yani :D tam bir trainer model havasi var. Henuz kasinti mertebesinde olmasa da ufak bir durtuklenme hissediyorum diyebiliriz :):)
 
Şöyle bir değişiklik yapmışlar, kuyruk kayışını destekliyor ve gerdiriyor.

Gerek varmıydı? Bence yok, o sistem olmadan sorunsuz 100 lerce uçuş yaptım.

Gereksiz yere bakım maliyetini yükseltiyorlar yav
You must be registered for see images attach
 
  • Beğen
Tepkiler: Levent Suberk
Kayış gerdirme sistemi bir tek 570 yoktu demek o da gelmis :D Bence de bu sınıf icin pekte gerekli degil :)
 
Valla bence cok iyi yapmislar. 570’de kayistaki gerginligi olmadi gerektigi tatli sert kivama getirdigimde kafaya ekstradan yuk getirdigini gormustum ve bundan kurtulmak icin kayis gerginliginden biraz taviz vermek durumunda kalmistim. Evet dogrudur, olmadan da ucuyor, ama olmasi gerekliydi bence ve guzel bir gelisme :)
 
Emre abi, kafaya extra yük geriyor derken, ana şafta bağlı dişliyimi çok gerdiriyor ve ana rotoru zorluyor mu demek istedin?

Eğer öyle ise bu sistem o gerginliğin yükünü nasıl hafifletecek?

Bu sadece salınımı absorbe edip daha temiz dönüş yapar düşüncesindeyim.

Evet kayışı gevşek bırakırsak bu istem sayesinde daha temiz dönüş alırız, ama sadece psikolojik rahatlama olur, zira 570 i bi unutkanlıktan dolayı epey gevşek kayışlada uçurmuştum sorunuz :saygilar:
 
Bu arada yorumlarda 570 nitro istiyoruz diye ısrar edilmiş, bence de çok güzel olur düşüncesindeyim 55 lik motorlar la efsane olur
 
Bu arada yorumlarda 570 nitro istiyoruz diye ısrar edilmiş, bence de çok güzel olur düşüncesindeyim 55 lik motorlar la efsane olur
Küçük hacimi motorlardaki tiz sesi şahsen oldum olası sevemedim Ali ;) Bence bu sınıfta bir nitel gereksiz olur ve bu ölü piyasada çok da doğru bir tercih olmaz diye düşünüyorum. Bu da benim fikrim :saygilar:
 
Abi orası öyle ama yakıt masraflarından dolayı 600 nitro diye bir piyasa var sonuçta ,benim gibi 700 ün yakıt masrafından kaçıp ufak motora yönelen kişiler için piyasada iş yapar düncesindeyim,hem gonlin bu bakarsın güzel bi egzoz la ve geniş canopi dizaynı ile idare eder bi ses alabiliriz .
 
Şimdi uçuyor konusuna ben de ekleme yapayım. Her model "bir şekilde" uçuyor :D

Oxy3 montajında bazı dikkatsizliklerim oldu. Ayar yapmadan kocaeliye gittim amacım sadece %50 esc throttle kalibrasyonu yapmak ve istediğim rpm ler için hangi yüzdelerin gerektiğini öğrenmekti. Tek amacım esc yi ayarlamaktı yani. Rahat durmadım tabi daha fazlasını istedim. Ünite üzerinden çok fazla dikkat etmeden (swash level göz kararı, açılar eh işte, diğer herşey default...) bir ayar yaptım. Montajdaki hatalar şunlar;
-- Elevatör servosunun ball linki horna arkadan takılıyor, aileronlar önden. Linklerin dik geometrisi böyle yakalanıyor. Ben hepsini önden takmışım, haliyle elevatör servo linki dik olması gerekirken ciddi şekilde yamuktu.
-- Kuyruk servosunu boom üzerine sabitleyen vidaları sıkmamışım, haliyle kuyruk servosu yüke girdiğinde sliderı itemediği noktada kendini kaydırıyor. Çok da boşta değildi hafiften sürtünmeli duruyordu o yine tutmuş servoyu az çok belli bir noktada...
-- Pil olmadığından modele göre çok büyük ve ağır Protos 380 pilleri ile hovera kalktım. Normalde de 6s ile hafiften burun ağır model iyice burun ağır oldu.

Sonuç; model yine de bir şekilde uçtu :) Neyse sorun yok şu an, haftasonu olması gerektiği gibi bir ayarla, güzel bir uçuş gerçekleştirmeyi planlıyorum.
 
Nedense daha güçlü ana dişli çıkarmışlar :laugh: Kaldı ki son Upgrade sonrası 570 orjinal dişlilerin yaşanan dişli kırılma sorunu çözümlenmişti.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Pinyon ve motor kasnağı delrin mi?? Bana mı öyle geldi?