[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Ynt: [Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Tevfik Sıkılı' Alıntı:
Hayırlısıyla bu akşam üzeri 450 ile ilk uçuş ve ilk kırımı yaşadım. :)
İnşallah fazla hasar yoktur Tevfik Bey, buda bizim hobimizin bir parçası öyle düşünmekten başka yapacak birşey yok. :-\
 
[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

ozaman bol bol kırım yapmam lazım ilk 2 ay okadar uçtuk bişey olmadı 2 kırım yaşadım 3 ayda onlarda teknik arıza pilotajla alakasız :)
 
Ynt: [Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Tevfik Sıkılı' Alıntı:
Hayırlısıyla bu akşam üzeri 450 ile ilk uçuş ve ilk kırımı yaşadım. :)
Hem geçmiş hem de hayırlı olsun Tevfik Bey :) Uçuşlar başlamış, kırım gelmiş :) Canımız sağolsun diyelim ve çok mu hasar var diye de soralım :rolleyes:
 
[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Doğrusunu söylemek gerekirse üzülmedim, dün cesaret geldi uçayım dedim evde süs gibi duruyordu, fakat hava çok rüzgarlıydı ve birde kuyruk sağa sola kaçıyordu kontrol edemedim, 922 yi ip gibi tutuyorum ama büyük model microdan farklı, insan biraz heyecan yapıyor ,birde dezavantajım yanımda anlayan kimse yok tek başımayım ama üstesinden geleceğim ve bu işi kıra döke başaracağım kafaya koydum. :D
 
[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Geçmiş olsun Muammer bey , sıyrılmaya meyilli bir dişliyi göre göre Idle-up açmak gerçekten cesaret işi...Yine de böyle bir kırıma göre hasara bakılırsa , ucuz atlatmış sayılırsınız.....Tabi esas masraf tamirata girişince belli olacak......
Tevfik abi sana da geçmiş olsun , demek 450'yi kaldırmayı denedin , helal olsun valla.. :bravo: Büyük ihtimal ayar problemin vardı , o yüzden kaçırdın heliyi , kuyruk hem sağa hem sola periyodik salınım yapıyorsa gain hassasiyet ayarların yüksekmiş Tevfik abi...Hasar durumun nedir ? ...Toplarken yardımcı olmaya çalışalım........
Sizler iyisiniz , uçmayı deneyip kırıyorsunuz , bir de biz denesek zaman bulup da... :( Tüm kazazedelere geçmiş olsun diyorum.... :saygilar:
 
[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

ilk uçuşta (yani geçen seneden sonra diyeyim, ama insan unutuyor :) ) ben de ilk kırımı yaşamıştım, boom, boom brace ve skid ile kurtarmıştım. düşmeden önce hold çektim en azından motoru durdurdum da daha kötüsünden kurtardım. havalar hala hafif hafif rüzgarlı burda da, özellikle açık geniş arazilerde daha bi belli ediyor kendini, ama dar alanda da uçurulmuyor ki bu meret. ikinci gün daha kontrollü idim.

aralarda çok boşluk vermeyip mümkün mertebe haftada 2-3 gün tecrübe edilirse daha hızlı gelişecek gibi... tabii kırımlar olacak, burda iki şey önemli. birincisi aralarda fazla bekletmeyecek, parçası kolay edinilir yaygın bir model olacak. ikincisi maddi durumu çok zorlamayacak (imkan varsa 700 le her gün kırım yaşansın onu bilemem tabii de), 450 bilemediniz 500 size olacak, kırımı fazla üzmeyecek :)

neyse ptt sistemine v977 de düşmüş, yolda geliyor, bayramı bulmayacak belli ki :halay:
 
Ynt: [Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Kirim kesinlikle olmazsa olmaz pilotajda sifir hata olsa bile mekanik yada ekiplam bi yerden kesin fire veriyo ve ayarlari bilmekte cok onemli hic kirim yapmam diyen adam yoktur bence en iyisi bile kirim yasar :) tabiki en inemlisi tedbir guvenlik ki saha ve ekipmanlarimizdan onlamayalim bence dahada onemlisi gereksiz yere insanlara yada kendimize ve cevremize zarar vermeyelim :) 450 500 denildigi gibi en az masrafla kirtarabilecegin heliler 700 800 liklerin pali ile bi 450 kit alabiliyosun sanirim :p
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

üstüme bir heli geliyor sandım
rüzgar, beline dolandığında bir helinin
korktum,güldüm ,kendime kızdım
bu gün de kırmadım forum

:saygilar:

kırımsız uçuşlar dilerim ;)
 
[Görseller]: sonunda bende 450 pro ile yere çakıldım :)

Rasim Öztürk' Alıntı:
üstüme bir heli geliyor sandım . rüzgar, beline dolandığında bir helinin.
korktum,güldüm ,kendime kızdım. bu gün de kırmadım forum
:saygilar:
kırımsız uçuşlar dilerim ;)
Eve Kırımsız dönülen her uçuş başarılı bir uçuştur :D Aynen devam Rasim Bey ;) Bu işler pratik yaptıkça gelişiyor ne yazık ki :)