Hk450 Kurulum Sorularım
Sorunu halletmek için çeşitli yaklaşımlar olabilir;
- Sıkıntılı parçaları Align olanlar ile değiştirmek
- Sıkıntılı parçaları klon söyleyip değiştirmek
- Yeni bir kit alıp elektroniği ona geçirmek, bu kiti yedek parça yapmak
- Kuyruk aktarım dişlisini modifiye etmek
Ama bana kalırsa, bence hiç uğraşmayın, bu şekilde uçun
"Attığın taş, ürküttüğün kuş" misali. Zaten bu dişli bu şekilde sizin işi öğrenme durumunuza göre ilk kırımınıza kadar dayanır gibi duruyor. Dişliler arası aktarımda problem yok.
İlk kırım sonrası hasar durumuna göre şıklardan uygun bir şey seçersiniz.
Pilotajınız oturana kadar, "montajım %100 olsun" gibi şeylere takılmayın. Eğer modeli havada kontrol etmenize engel değil ise, veya bir tehlike oluşturmayacaksa uçun
Bu iş öğrenilirken, öyle de düşülüyor, böyle de....
P.S; yeni kit alacak olursanız, mutlaka 450 pro modelini tercih edin, elinizdeki kit ile kıyaslandığında çok daha rahat bir kittir (vidalar daha büyük, frame tek parça, servo yerleşimi daha kolay, vb...)
Sorunu halletmek için çeşitli yaklaşımlar olabilir;
- Sıkıntılı parçaları Align olanlar ile değiştirmek
- Sıkıntılı parçaları klon söyleyip değiştirmek
- Yeni bir kit alıp elektroniği ona geçirmek, bu kiti yedek parça yapmak
- Kuyruk aktarım dişlisini modifiye etmek
Ama bana kalırsa, bence hiç uğraşmayın, bu şekilde uçun
"Attığın taş, ürküttüğün kuş" misali. Zaten bu dişli bu şekilde sizin işi öğrenme durumunuza göre ilk kırımınıza kadar dayanır gibi duruyor. Dişliler arası aktarımda problem yok.
İlk kırım sonrası hasar durumuna göre şıklardan uygun bir şey seçersiniz.
Pilotajınız oturana kadar, "montajım %100 olsun" gibi şeylere takılmayın. Eğer modeli havada kontrol etmenize engel değil ise, veya bir tehlike oluşturmayacaksa uçun
Bu iş öğrenilirken, öyle de düşülüyor, böyle de....
P.S; yeni kit alacak olursanız, mutlaka 450 pro modelini tercih edin, elinizdeki kit ile kıyaslandığında çok daha rahat bir kittir (vidalar daha büyük, frame tek parça, servo yerleşimi daha kolay, vb...)