Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 09/04/2016

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mustafa ÇOBAN

Kıdemli Uye
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
2,568
Tepkime puanı
2,119
Web sitesi
www.kervansaraykahve.com.tr
İlgi Alanı
Heli
Yeni tanıştığımız İsmail Tuncay DAL hocamla ve benim büyük kızımla birlikte ikici buluşmamızı gerçekleştirdik hava çok güzel di hem kayıt içinde hazırlıklıydık bende fırsat bilip biraz zevk uçuşu yaptım genelde bir veya bir kaç hareket üzerinde çalışırken bu uçuşları öylesine karışık yaptım Umarım izlerken sıkılmazsınız.

Önden görsellerimiz.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol




Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bunlarda Uçuş videoları

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
31,226
Tepkime puanı
34,230
Yaş
46
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Insan modelci dostlariyla bu hobiyi yapınca zevkte katlanıyor :halay: Alan ve özellikle tişört :D şahane. Paylaşım ıcın tesekkur ederiz. Videoları da en kısa sürede seyredeceğim insallah :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
181
Tepkime puanı
64
Yaş
38
Konum
Kahramanmaraş/Elbistan
İlgi Alanı
Uçak
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Gerçekten güzel bi gündü,bol muhabbet ve uçuş.Bol bol bilgi de paylaştık.Alan da çok müsaitti,gerçi son anda manda saldırısını kıl payı atlattık ama olur böyle şeyler.
 

bydmrblk

Kıdemli Uye
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,838
Tepkime puanı
0
Yaş
35
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Mustafa'm İsmail Hoca ile güzel bir buluşma yapmışsınız.
Alan da süpermiş. :thumbup:
Yaza katılırız inşallah sizlere.
Paylaşım için teşekkürler :saygilar:
 

Doğukan Ocak

Sosyal Medya Sorumlusu
Katılım
3 Eki 2014
Mesajlar
3,259
Tepkime puanı
2,650
Yaş
26
Konum
Ordu
Web sitesi
www.facebook.com
İlgi Alanı
Heli
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Alan cidden şahane , önceden de görmüştüm. Gerçekten çok güzel alan , sonu yok gibi gözüküyor. Valla çok şanslısınız Mustafa abi :laugh:

Paylaşım için teşekkürler , bende telefondan giriyorum.. Bilgisayara geçtiğim zaman videoları izlicem :thumbup:
 

Mustafa ÇOBAN

Kıdemli Uye
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
2,568
Tepkime puanı
2,119
Web sitesi
www.kervansaraykahve.com.tr
İlgi Alanı
Heli
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Evet ibrahim hocam yaza bir buluşma ayarlayalım Cahit hocam gelir belki Erhan gelir yaz cok sicak olurda nisan sonu veya mayis gibi olabilir sizi dusunup haziran 20 de yapariz bir program yapalim

SM-G900F cihazımdan gönderildi
 

Rasim Öztürk

RcFanatik
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,678
Tepkime puanı
11,154
Yaş
33
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Paylaşım için teşekkürler :)

Dominatörün hafiften ince ama tok bi sesi var, resmen gücü hissettiriyor.

Sahalar arasında en beğendiklerimden benim de (kendi sahamızla beraber :D )

Kahramanmaraş, Adana, Mardin, Gaziantep, Şanlıurfa, Mersin... Güzel bir buluşma bekliyoruz :RCKolik:
 

bydmrblk

Kıdemli Uye
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,838
Tepkime puanı
0
Yaş
35
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Mustafa Çoban.' Alıntı:
Evet ibrahim hocam yaza bir buluşma ayarlayalım Cahit hocam gelir belki Erhan gelir yaz cok sicak olurda nisan sonu veya mayis gibi olabilir sizi dusunup haziran 20 de yapariz bir program yapalim

SM-G900F cihazımdan gönderildi
okul tatil olmadan benim biryere kımıldamam mümkün değil gibi Mustafa :(
Yaz hep sıcak alışığız biz buralarda onunda bir hal çaresine bakarız, serinleyecek birşeyler buluruz ;D
ama mutlaka buluşalım inşallah :thumbup:

Rasim Öztürk' Alıntı:
Paylaşım için teşekkürler :)

Dominatörün hafiften ince ama tok bi sesi var, resmen gücü hissettiriyor.

Sahalar arasında en beğendiklerimden benim de (kendi sahamızla beraber :D )

Kahramanmaraş, Adana, Mardin, Gaziantep, Şanlıurfa, Mersin... Güzel bir buluşma bekliyoruz :RCKolik:
Bu yaz hayırlısıyla bir tayinim Gaziantep'e çıksın da Rasim kafamda çok deli bir organinasyon var, inşallah yapacağım %p
Öncelikle buralardaki suların bir durulması lazım, sonra Bir güneydoğu turu iyi gelir herkese :RCKolik: :saygilar:
 

Mustafa ÇOBAN

Kıdemli Uye
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
2,568
Tepkime puanı
2,119
Web sitesi
www.kervansaraykahve.com.tr
İlgi Alanı
Heli
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

İbrahim DEMİRBİLEK' Alıntı:
okul tatil olmadan benim biryere kımıldamam mümkün değil gibi Mustafa :(
Yaz hep sıcak alışığız biz buralarda onunda bir hal çaresine bakarız, serinleyecek birşeyler buluruz ;D
ama mutlaka buluşalım inşallah :thumbup:

Bu yaz hayırlısıyla bir tayinim Gaziantep'e çıksın da Rasim kafamda çok deli bir organinasyon var, inşallah yapacağım %p
Öncelikle buralardaki suların bir durulması lazım, sonra Bir güneydoğu turu iyi gelir herkese :RCKolik: :saygilar:
Ben sabah kahvaltısında ciğer yerim ;D ;D :thumbup:
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
103
Tepkime puanı
0
Yaş
39
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Buluşma harika elinize sağlık elbistan ovası hertaraf uçuş alanı kıymetini bilin bence biz uçmak için enaz 20 km gidiyoruz[emoji20]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

efsunkar3356

Kıdemli Uye
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
2,076
Tepkime puanı
0
Yaş
31
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Ellerinize sağlık güzel buluşma olmuş. İyidir buluşma olması.

Ortak buluşma olsun tabiki bizde geliriz.

SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mustafa Atabek

Çalışkan Uye
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
548
Tepkime puanı
649
Yaş
34
Konum
İstanbul
İlgi Alanı
Heli
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

İki kiside olsa buluşma buluşmadır ben şahsen tek iken keyif almıyorum görseller için teşekkürler

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

is@_gs

Kargadan baıka kuı tanımam
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
650
Tepkime puanı
0
Yaş
36
Kahramanmaraş/Elbistan Buluşmaları 08/03/2016

Mustafa kardeşim buluşma süper olmuş.
Uçuşlarının maşallahı var ellerine sağlık. :saygilar:
 

Benzer konular