Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bugün havanın güzelliğini ve boş zamanımı fırsat bilip bir kaçamak yapayım dedim. Her zamanki gibi 450 yi şöyle bir havalandırdım, sonuç pek iyi olmadı ama nedendir daha bakamadım tam olarak kuyruk kendini bıraktı havada döne döne çakıldık yere, mesafede azdı hold u çeksemde enerji tam bitmediğinden temiz bir kırım oldu ?. Neyse uzun zamandır bakım için bekliyorduk fırsat çıktı işte.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Teşekkür ederim. Çok önemli bir hasar yok aslında, biraz bakımla tekrar ayağa kaldırırız emektarı, ayarları da en başından yapayım artık uzun zamandır el sürmemiştim bir güzel bakımı hakediyor emektar
Geçmiş olsum Mustafa
Kırım için üzüldüm , neticede ufak bile olsa , maliyet artışları yüzünden , can sıkıcı olabiliyor, kuyruk neden bıraktı abi , model tork tube mü, inşallah servodan değildir
Senin için master modeldi , 450 bile olsa , en kısa zamanda dilerim en az masrafla uçar inşallah
Geçmiş olsum Mustafa
Kırım için üzüldüm , neticede ufak bile olsa , maliyet artışları yüzünden , can sıkıcı olabiliyor, kuyruk neden bıraktı abi , model tork tube mü, inşallah servodan değildir
Senin için master modeldi , 450 bile olsa , en kısa zamanda dilerim en az masrafla uçar inşallah
Abi bakamadım tam olarak açıkçası ama ilk bakışta elektronik ve tork dişlileri sağlamdı, aklıma gelen yine tork tüp çubuğunun uçlarındaki dişlilerin sorun çıkarmış olması, tarotta çubuk tek parça değil uçlardaki dişlili kısım ekleme oluyor oda zamanla kendini bırakabiliyor. Daha öncede başıma geldiğinden aklıma gelen bu durumu tekrarlamış olması ama detaylı bakınca anlayacağız neymiş ne değilmiş.