Spektrum DX8 Kumanda Kutu Inceleme - Unboxing

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
13,602
Tepkime puanı
15,146
Yaş
44
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Merhaba Arkadaşlar,

Uzunca bir süredir toplama gayretinde olduğum Align Trex700N DFC model helikopterin eksik kalan son parçası da elimize ulaştı. :thumbup:
Öncelikle bu kumandayı bana yurt dışından getiren Mehmet Bey'in annesi Ayfer teyzeye ve elbette Mehmet Bey'e çok teşekkürler. :saygilar:

[attachimg=1]

Kutu açma videosunu sizlerle paylaşacağım Spectrum firmasının üretmiş olduğu 8 kanallı ve telemetry destekli kumanda setidir. Onca kumanda arasından özelliklede eski bir FUTABA 10 CP kullanıcısı iken bu kumandayı tercih etmemin temel sebebi diğer kumandalar arasında telemetry özelliği ile öne çıkması, yaptığım teknik özelliklerine göre fiyat - performans ilişkisi değerlendirmelerinde bu kumandayı tespit etmiş olmamdır. Değerlendirmelerimi şu üç model arasında yaptım :

  • JR XG8 (Yeni protokolü DMSS ve telemetry desteği ile)
  • Hitec Aurora 9
  • Spectrum DX8

Artık benim yaptığım değerlendirme sonucun ne olduğunu söylememe gerek yok sanırım. :laugh: Esasında karar vermek hiçte kolay olmadı arkadaşlar. İçten içe Spectrum'u az bir farkla önde görüyordum fakat emin olamıyordum yinede. :-\ Karar vermeme sebep olan kırılma noktası ise TAREQ'in Türkiye'ye geldiği gün kendisinin fikrini sorduğumda verdiği cevap oldu. Böylece onunda düşüncelerimi desteklemesiyle birlikte kararımı verdim ve bu kumandayı sipariş ettim. ;)

Umarım düşündüğüm gibi olur ve beklentilerimi karşılar. :) Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim, hep birlikte göreceğiz. :saygilar:

İşte Videomuz :

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Ekli dosyalar

  • Spektrum Kumanda.JPG
    Spektrum Kumanda.JPG
    68.6 KB · Görülme: 376
Spectrum DX8 Kumanda Unboxing

Türker abi hayırlı olsun güzel kumanda 3u arasından bence de en iyi seçim olmuş kırımsız uçuşlar
 
Spectrum DX8 Kumanda Unboxing

Türkercim hayırlı olsun %p hafta sonu uçarız artık ;)
 
Spectrum DX8 Kumanda Unboxing

Turker bey hayirli olsun eve gidince izliycem videoyu kesinlikle :) bize uzak bu cihazlar bakmakla yetiniyoruz :)
 
Spectrum DX8 Kumanda Unboxing

Semih Gedik' Alıntı:
Turker bey hayirli olsun eve gidince izliycem videoyu kesinlikle :) bize uzak bu cihazlar bakmakla yetiniyoruz :)
Sen çok daha iyilerini alırsın inşallah Semih kardeşim.
 
Spektrum DX8 Kumanda Kutu Inceleme - Unboxing

Türker'im hayırlı uğurlu olsun :D Kesinlikle fiyat / performans ilişkisi bakımından en doğru kumandayı aldın.

Inşallah uçuş tecrübelerimiz de beklentilerimizi doğrular, ki ben bundan %100 eminim %p Kırımsız günlerde beraberce zevkli uçuşlar kardeşim ;)
 
Türker kumandanın anteni biraz eğri gibi geldi sanki ;D nezaman doğrulturuz?
 
Hayırlı , mübarek olsun Türker kardeşim , nihayet geldi kumanda ....Kırımsız , kazasız , güzel uçuşlarında kullanmanı dilerim.Darısı inşallah bizim başımıza :) :saygilar:
 
hayırlı olsun şık kumanda ...
bu arada •JR XG8 (Yeni protokolü DMSS ve telemetry desteği ile) burdaki DMSS desteği nedir
 
Türkey bey Türkey bey hayırlı olsun :D hafta sonu görebilecekmiyiz 700DFC yi gökyüzünde ? bu hafta ziyarete geliyorum sizi :)
 
Türker hayırlı olsun iyi uçuşlarda kullan inşallah.Senin yüzünden ben de benim DX8 i herhalde turşuluk saklayacağım gibi ;D.Bu hafta uçuş var o zaman :bravo: :bravo:
 
Spektrum DX8 Kumanda Kutu Inceleme - Unboxing

Yavuz DEMİRTAŞ' Alıntı:
Türker kumandanın anteni biraz eğri gibi geldi sanki ;D nezaman doğrulturuz?
Yamuk mu neeeeeeeeeeeee :eek: ;D
O kadar kusur kadı kızında da olurmuş ne yapalım. :laugh:
Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Hayırlı , mübarek olsun Türker kardeşim , nihayet geldi kumanda ....Kırımsız , kazasız , güzel uçuşlarında kullanmanı dilerim.Darısı inşallah bizim başımıza :) :saygilar:
Teşekkürler Hakan Abi, darısı başına...
barış altun' Alıntı:
hayırlı olsun şık kumanda ...
bu arada •JR XG8 (Yeni protokolü DMSS ve telemetry desteği ile) burdaki DMSS desteği nedir
Teşekkürler Barış Bey. DMSS kumandanın yayın protokolünün ismi. Firmaların değişik haberleşme protokolleri olabiliyor. Örneğin Futaba'nın bazı modelleri FHSS protokolüyle haberleşir gibi. DMSS JR kumandalrın yeni yayın protokolü.
Mesut AKIN' Alıntı:
Türkey bey Türkey bey hayırlı olsun :D hafta sonu görebilecekmiyiz 700DFC yi gökyüzünde ? bu hafta ziyarete geliyorum sizi :)
Teşekkürler üstad. Benim model toplamam tam bir olay, bir ay kadar sürer tahmin ediyorum. :laugh: Çok isterdim ama 700'ü semayla buluşturmaya biraz daha var. Dört gözle bekliyoruz seni, görüşeceğiz inşallah. :thumbup:
Altan Culpan' Alıntı:
Türker hayırlı olsun iyi uçuşlarda kullan inşallah.Senin yüzünden ben de benim DX8 i herhalde turşuluk saklayacağım gibi ;D.Bu hafta uçuş var o zaman :bravo: :bravo:
Malesef bu haftada yer personeliyim Altan Abi. Gün gelecek bende uçucu personel olacağım inşallah. :lollol:
 
Hocam bu kumandayı DX6i , DX7 ve DX7S ile kıyasladığımızda ne farklar var, bu konuda yorumunuz nedir? Özelden fırça yedim sabah sabah ama olsun.

Bugün yarın karar vermem gerek. Ayrıca Spektrumların tammaı DSM2 destekliyor mu?
 
Spektrum DX8 Kumanda Kutu Inceleme - Unboxing

AYHAN DEMİRCİOĞLU' Alıntı:
Hocam bu kumandayı DX6i , DX7 ve DX7S ile kıyasladığımızda ne farklar var, bu konuda yorumunuz nedir? Özelden fırça yedim sabah sabah ama olsun.

Bugün yarın karar vermem gerek. Ayrıca Spektrumların tammaı DSM2 destekliyor mu?

" Bu soruları özelden sormak yerine forumdaki diğer arkadaşlarımızın da faydalanabilmesi için herkesin görebileceği bir ortamda sorabilir misiniz ? " demek bence fırça yemek değil, ne haddimize bizim size fırça atmak. :embarras:

DSMX olanların hepsi aynı zamanda DSM2 protokolünü de destekler Ayhan Bey. Bu üç kumanda arasında temel olarak kanal farkı var 6 - 7 ve 8 kanallı kumandalar isimlerinden de anlaşılacağı gibi. Elbette kanal farklılığının yanında başka farklı özelliklerde barındırıyorlar birbirlerinden ama bir iki satırla anlatabileceğim şeyler değiller bunlar malesef. :( Malum sizinde aceleniz var. :laugh:

Ama özetle şuan için her üç kumda da sizin ihtiyaçlarınızı rahatlıkla karşılayacaktır bence, bütçenize göre karar verin derim. :saygilar:
 
Türker abi az önce ebay üzerinden Bu kumandadan aldım ama receiver telemetry falan hiçbirşey dahil değil. Sadece kumanda pili askısı pil şarjı falan.



Ben işlemi burdan yaptım ama ürün ABD deki arkadaşıma gidecek, nasipse o da bayrama burda olacak. Şimdi gün saymaya başladım. :)
Eğer bu kumandayı beyenirsem İlerleyen zamanlarda Futaba yı satabilirim ana kumandam bu olur.

Her zamanki gibi son Birkaç gündür Mehmet abim ve sizin yardımlarınıza teşekkür ediyorum.