Spitfire Mk9 - 3 Boyutlu baskı- Maiden
Tamiratta son durum:
Gövdedeki 2 ve 3 numaralı parçaların birleşim yeri (inişte ilk kopan ve kırıma neden olan birleşim) üstten karbon lifleri ve cam elyafı kumaş/epoksi ile güçlendirildi:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Gövde yanındaki ve kanattaki hasarlı kısımlar da dışarıdan kumaş/epoksi ile güçlendirildi:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Hasarlı kanat uçları da yeni basılanlarla değiştirildi. Aslında sol kanat ucu hasarlı değildi ama sol aileronun ucundaki menteşe pimi kırılmıştı, kanat ucunu sökmeden aileron yerinden çıkmadığı için, ve hazır bir çift kanat ucu basılırken (g-code ikisini birden basıyor) o tarafı da söktüm, aileronun ucundaki kırılan pimi çelik tel ve pirinç boru ile yeniledim ve yeni kanat ucunu yapıştırdım...
Gövdenin arka kısımlarındaki çatlak ve kırıklar da yeniden yapıştıkdılar, ama buralarda herhangi bir güçlendirme yapmadım...
Hurricane’in motor ve pervanesini daha fazla riske atmamak için bu modelden söktüm, zaten esas ihtiyacım olan güç ve gerçek hız ölçümleri ilk uçuşta yapılmıştı, kalan ince ayarlar ve devir ölçümleri yerde doğrudan hurri üzerinde yapılabilir. Spitfire’a az biraz daha küçük olan scorpion 4025 motoru taktım, 4 palli pervane de yolda geliyor... Spitfire ın detaylı çizimlerini kullanarak bir spinner tasarımına da başladım (Hurricane spinnerına çok benziyor zaten)
Kırılan namlunun (bunun kazayla ilgisi yok, evde bir kazaya kurban gitmişti

) yerine yeni bir namlu bastım, kırmızı kırmızı güzel oldu
Son durum budur...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu tamirat oldukça faydalı oldu diyebilirim, malzemeyi tanımak, çalışma yöntemlerini keşfetmek açısından çok şey öğrendim. Yeni bir model yaparsam nasıl bir yol izleyeceğimi daha iyi biliyorum artık...
Sent from my iPhone using Tapatalk