Selamlar arkadaşlar,
Protos MAX V2 modelinin hafifletilmiş yeni versiyonu LEGGERO karşınızda... Öncelikle bu versiyonla ilgili paylaşımlardan özet bilgiler vereyim, devamında test videoları var.
** Hem regular hem evoluzione kitin Leggero versiyonu olacak.
** Sadece upgrade olarak değil, kit olarak da satılacak. Hatta bundan sonraki kitlerin tamamı Leggero olacak (mağaza stoklarında bir süre daha ağır versiyon olabilir ama zamanla tükenecekler tabii), MAX V2 yoluna hafiflemiş olarak devam edecek.
** Regular için 700 boyutunun Leggero versiyonları var (770 veya 800 olarak kullanmak isteyenler için 50 dolarlık dönüşüm kitleri var zaten), Evoluzione için 9 değişik alternatif var (kırmızı, sarı, yeşil seçeneklerin her birinin 700, 770, 800 boyutları).
** Kompozit teknolojisindeki değişimler ve bazı parçaların hafifletilmesi ile orjinal max kitine göre 350gr hafifleme sağlamışlar.
** No compromises!!! Yani alışılagelmiş Max özelliklerinden ödün vermek yok. Yine 770 veya 800 olarak kullanılabilecek, çok yüksek kafaturlarına çıkabilecek, aşırı güçlü motorlarla deliler gibi uçabilecek.
MANUAL:
Leggero için geliştirilen yeni parçalar şunlar:
* "Superlight" alt gövde (Ultralight'tan geliştirilmiş -UL stok gelene göre 105g hafifti, SL daha da hafif-)
* Hafif "Gorilla"iniş takımı dahil. Gorilla iniş takımı hor kullanmaya müsait, neredeyse kırılmaz... (bundan sonra kitlerde bu şekilde stok gelmesi çok iyi)
* Hafifletilmiş batarya kızağı
* Hafifletilmiş ana dişli
* Hafifletilmiş kuyruk kayış kasnağı
* Hafifletilmiş ana şaft
* Hafifletilmiş aluminyum pinyon
* Hafifletilmiş kanopi tutacakları (knob-grommet stilinde)
**** Dönüşüm kiti italya shopta 194 euro... Komple frame (üst karbon alt SL kompozit plastik), kanopi tutacakları, ana şaft, ana dişli, oto dişli, gorilla skid, pinyon, batarya kızağı....
**** Magnetli kanopi sabitlemeden vazgeçilmesi geri bir adım gibi düşünülebilir. Ama eski parçalarla yenileri %100 interchangeable... Magnetli kullanmak isteyen +40g ağırlıkla kullanmaya devam edebilirler.
**** Tabii magnetleri ekstradan satın almak bir eksi... Ama gorillanın stok gelmesi bir artı, ultralighttan da hafifletilmiş alt gövde stok olması da bir artı... Fiyat ne kadar artı ne kadar eksi fastlad stoklara gelince göreceğiz.
**** Peki ben ne yapacağım? Ben aynen devam Hali hazırda 120g ağırlık kazancım vardı, ultralight frame ve gorilla skid ile... Yani benim kazancım 350g değil, 230g kadar... 713-115 pallerle kullanıyorum, 2050rpm ile 5dk uçuyorum bu da bana yetiyor. Leggeroya para vermek yerine evoluzioneye vermek daha mantıklı geliyor, görsel olarak...
Tipik hafif setup;
Motor: Xnova 4525-530 (kite dahil 20T aluminyum pinyon)
ESC: Hobbywing 130A with integrated BEC
Servos: Xpert R2 cyclic, Xpert R2T tail
Batteries: GensAce 12s5000 45C
Blades: 695mm or 715mm
Tail blades: 115mm
Approximate RTF weight: 11.85lb (5.35kg)
Xnova 4525-530kV
Hobbywing 130A ESC
Xpert R1, R1T servos
Ultraguard
Power bus
GensAce 45C 12s5000mah
RTF 11.9lb (5.40kg)
Leggero stock kit, power bus, CF boom
Xpert R2 Servos
Hobbywing 130A ESC, Brain Gov
Xnova 4525-530kV motor
Ultraguard
GensAce 12s5000 45C
Brain2 Flybarless
Jeti DS-14
2150 RPM
Protos MAX V2 modelinin hafifletilmiş yeni versiyonu LEGGERO karşınızda... Öncelikle bu versiyonla ilgili paylaşımlardan özet bilgiler vereyim, devamında test videoları var.
** Hem regular hem evoluzione kitin Leggero versiyonu olacak.
** Sadece upgrade olarak değil, kit olarak da satılacak. Hatta bundan sonraki kitlerin tamamı Leggero olacak (mağaza stoklarında bir süre daha ağır versiyon olabilir ama zamanla tükenecekler tabii), MAX V2 yoluna hafiflemiş olarak devam edecek.
** Regular için 700 boyutunun Leggero versiyonları var (770 veya 800 olarak kullanmak isteyenler için 50 dolarlık dönüşüm kitleri var zaten), Evoluzione için 9 değişik alternatif var (kırmızı, sarı, yeşil seçeneklerin her birinin 700, 770, 800 boyutları).
** Kompozit teknolojisindeki değişimler ve bazı parçaların hafifletilmesi ile orjinal max kitine göre 350gr hafifleme sağlamışlar.
** No compromises!!! Yani alışılagelmiş Max özelliklerinden ödün vermek yok. Yine 770 veya 800 olarak kullanılabilecek, çok yüksek kafaturlarına çıkabilecek, aşırı güçlü motorlarla deliler gibi uçabilecek.
MANUAL:
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Leggero için geliştirilen yeni parçalar şunlar:
* "Superlight" alt gövde (Ultralight'tan geliştirilmiş -UL stok gelene göre 105g hafifti, SL daha da hafif-)
* Hafif "Gorilla"iniş takımı dahil. Gorilla iniş takımı hor kullanmaya müsait, neredeyse kırılmaz... (bundan sonra kitlerde bu şekilde stok gelmesi çok iyi)
* Hafifletilmiş batarya kızağı
* Hafifletilmiş ana dişli
* Hafifletilmiş kuyruk kayış kasnağı
* Hafifletilmiş ana şaft
* Hafifletilmiş aluminyum pinyon
* Hafifletilmiş kanopi tutacakları (knob-grommet stilinde)
**** Dönüşüm kiti italya shopta 194 euro... Komple frame (üst karbon alt SL kompozit plastik), kanopi tutacakları, ana şaft, ana dişli, oto dişli, gorilla skid, pinyon, batarya kızağı....
**** Magnetli kanopi sabitlemeden vazgeçilmesi geri bir adım gibi düşünülebilir. Ama eski parçalarla yenileri %100 interchangeable... Magnetli kullanmak isteyen +40g ağırlıkla kullanmaya devam edebilirler.
**** Tabii magnetleri ekstradan satın almak bir eksi... Ama gorillanın stok gelmesi bir artı, ultralighttan da hafifletilmiş alt gövde stok olması da bir artı... Fiyat ne kadar artı ne kadar eksi fastlad stoklara gelince göreceğiz.
**** Peki ben ne yapacağım? Ben aynen devam Hali hazırda 120g ağırlık kazancım vardı, ultralight frame ve gorilla skid ile... Yani benim kazancım 350g değil, 230g kadar... 713-115 pallerle kullanıyorum, 2050rpm ile 5dk uçuyorum bu da bana yetiyor. Leggeroya para vermek yerine evoluzioneye vermek daha mantıklı geliyor, görsel olarak...
Tipik hafif setup;
Motor: Xnova 4525-530 (kite dahil 20T aluminyum pinyon)
ESC: Hobbywing 130A with integrated BEC
Servos: Xpert R2 cyclic, Xpert R2T tail
Batteries: GensAce 12s5000 45C
Blades: 695mm or 715mm
Tail blades: 115mm
Approximate RTF weight: 11.85lb (5.35kg)
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Xnova 4525-530kV
Hobbywing 130A ESC
Xpert R1, R1T servos
Ultraguard
Power bus
GensAce 45C 12s5000mah
RTF 11.9lb (5.40kg)
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Leggero stock kit, power bus, CF boom
Xpert R2 Servos
Hobbywing 130A ESC, Brain Gov
Xnova 4525-530kV motor
Ultraguard
GensAce 12s5000 45C
Brain2 Flybarless
Jeti DS-14
2150 RPM