Yeni SAB Goblin Kraken

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,961
Tepkime puanı
37,684
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ve yıllar sonra SAB firmasından farklı bir modeli görmek nasip oldu :thumbup::halay: Özellikle kuyruk kısmı epey bir değişmiş gözüküyor %p
 

Kağan Kazancı

Tecrübeli Uye
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
1,118
Tepkime puanı
1,484
Konum
Manisa
İlgi Alanı
Heli
Umarım bu güzel mühendisliğe SAB'a yakışır kanopi renk ve tasarımı eşlik eder, nicedir karabaş modunda helikopter üretmeleri çok yazık

Bu arada dikkat ettiniz mi bilemiyorum, en önemli farklılık ana aktarmanın yağ içinde olması
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kucuksari

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,961
Tepkime puanı
37,684
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Bu arada dikkat ettiniz mi bilemiyorum, en önemli farklılık ana aktarmanın yağ içinde olması
Evet öyle bir özellik varmış, şimdi sen söyleyince fark ettim Kağan :) Ama tam olarak anladım dersem yalan söylemiş olurum :rolleyes:

New power train, durable, quiet and modular.
• New steel alloy main shaft with an integrated 17mm one-way bearing.
• Independent belt shafts for the transmission and the tail for even easier maintenance.
• Innovative power train enclosed in an oil bath.
New ultra light, 7075 aluminum alloy highly adjustable rotor head with front mounted blade grip arms and a fully customizable dampening system.
New high RPM tail group with quick tail fin replacement and an 8mm tail shaft for complete vibration resilience all driven by a revolutionary linkage design.
New body and boom design with integrated frames and an ultra light canopy.
New boom detachment system for improved crash durability.
Crash resistant mechanics.
We are proud to introduce the all-new Kraken from SAB Heli Division
A new standard in RC helicopters!
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,961
Tepkime puanı
37,684
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Biraz da resim paylaşalım.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Emre Kaman

Moderator
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6,216
Tepkime puanı
11,827
Yaş
39
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Kuyruk kontrolunu sirf is olsun diye terse almislar gibi gorunuyor sanki bana :) Kanopinin icini hala merak ediyorum. Ayrica ilk goblinden beri suregelen servo yerlesimini terk edip yan yana dikine servo yerlestirmisler delikten gorundugu kadariyla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Yalçın

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,961
Tepkime puanı
37,684
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Kuyruk kontrolunu sirf is olsun diye terse almislar gibi gorunuyor sanki bana :)
Böyle olunca HIGH RPM ROTOR oluyormuş :lollol::lol:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Ayrica ilk goblinden beri suregelen servo yerlesimini terk edip yan yana dikine servo yerlestirmisler delikten gorundugu kadariyla.
Adamlar da ne yapsın be kardeşim. Değişiklik yapmayınca da kızıyoruz sonra :D

Ama yeni dizayn sanki bir yerlerden tanıdık geliyor :laugh:


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Katılım
30 Kas 2014
Mesajlar
3,627
Tepkime puanı
14,868
Yaş
43
Konum
Muscat / Umman
İlgi Alanı
Uçak
Tam kaç yıl önce hatırlamıyorum ama Hezarfen'de ilk kez bir sab heli (sanırım goblin idi) görmüştüm. Ben gördükten kısa bir süre sonra da çakılmıştı. (Vallahi nazar etmedim :) ) kırılan parçaları incelerken kuyruk boomunun üretim kalitesinin, kompozit işçiliği açısından konuşuyorum, tam anlamıyla berbat olduğunu farketmiştim. Karbon kompozit olup da bu kadar kötü bir işçilik hayatımda görmemiştim diyebilirim. O modele has birşey miydi bu yoksa firmanın acemilik döneminden kaynaklanan birşey miydi bilmiyorum ama bu fotoğraflarda gördüğüm kompozit kalitesi bambaşka, saygı duydum :saygilar::saygilar:


Kuyruk kontrolunu sirf is olsun diye terse almislar gibi gorunuyor sanki bana :)
Super Cobra'nın gerçeğinin kuyruk pali pitch kontrolü de böyle bir sistemle yapılıyor, hemen bu kuyruktan edinmem lazım :coolxf:
 
Son düzenleme:

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
2,175
Tepkime puanı
3,301
Yaş
31
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
Kuyruk yenilik değişiklik olsun diye zorlama yapılmış bence,Sab'in kuyruğundan şikayetçi olan veya daha fazlasını isteyen yoktur zaten:laugh: ( görüntüsü hoşuma gitmedi)

Hani kirima darbeye dayanıklı iyileştirme yaparsın anlarım,ama bu tasarımın Kırımda daha çok dert acacagina inanıyorum:saygilar:
 

Benzer konular