4 zamanli nitro motor icin yakit secimi

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
Katılım
17 Mar 2016
Mesajlar
140
Tepkime puanı
221
Yaş
33
Konum
ankara
İlgi Alanı
Uçak
Bu kırıklar tek başına büyük sorun teşkil etmezler, ama böylesi bir kırımın oluşması acaba motorun içinde de başka sorunlar var mı diye düşündürüyor açıkçası. Krank normal dönüyor mu? dönerken rulmanlarda problem olabileceğini işaret eden bir ses tıkırtı takılma pürüzlülük vs gibi bir hissiyat var mı?



Kısaca büyük iğne diyoruz buna, tam gazdaki (yarım gaz ve yukarısı diyelim) karışım oranını ayarlamak için kullanılır. Yedeği de elbet bulunur ama yurtiçinde hangi mağazadan bulabileceğinizi bilemiyorum.

Buarada bu karışım iğnesini doğrudan karbüratöre taşımanın da bir yolu olması lazım diye hatırlıyorum ama emin de değilim, sivrisinekler hakkında uzman olanlar daha sağlıklı bilgi verebilir :)
krank gayet duzgun donuyor darbeyi milden almamis gibi gorunuyor yada carptiktan sonra tadilat yapilmis olabilir krank milinde en ufak bir carpma belirtisi yok , takilma puruz gibi birsey hissetmedim .
yakin zamanda eksiklerini tamamlayip duzgun bir sekilde calistirabilirsem balsa ucagima baslayacagim .
cevabiniz icin tesekkur ederim