Video 700 heli Uçuşlarım

Tesekkur ederim. 2015 sonbaharindan gunumuze kadar devam eden sim calismalari ve bol bol saha uçuşları ile oldu. Oyuncak heli den sonra v977 8 ay kadar kullandım, yaklaşık 6 ayda klon 450 ile devam ettim. 2017 mayıstan beri 700 sınıfındayım. Küçük modellerde epey kirimim oldu vazgeçmedim, 700 de gereksiz mekanik kaynaklı kirimim oldu ama vazgecmedim. Ekonomi elverdigi sürece yola devam. Şimdi 700x hazırlıyorum, yakında sahaya çıkarıcam kısmet olursa.:saygilar:
 
Tesekkur ederim. 2015 sonbaharindan gunumuze kadar devam eden sim calismalari ve bol bol saha uçuşları ile oldu. Oyuncak heli den sonra v977 8 ay kadar kullandım, yaklaşık 6 ayda klon 450 ile devam ettim. 2017 mayıstan beri 700 sınıfındayım. Küçük modellerde epey kirimim oldu vazgeçmedim, 700 de gereksiz mekanik kaynaklı kirimim oldu ama vazgecmedim. Ekonomi elverdigi sürece yola devam. Şimdi 700x hazırlıyorum, yakında sahaya çıkarıcam kısmet olursa.:saygilar:
Anladım abi baya bir emek vermişsin emeklerinin de karşılığını almışsın.Tebrik ediyorum seni demekki pes etmemek gerekiyormuş onu anladım :)
 
Herkese merhaba, 2019 ekim ayında TSA ile yaptığım son uçuşumda servo arızası nedeniyle modeli kafa üzerine çakmak gibi kazam olmuştu. hak verirsiniz uzun bir süre bu videoyu görmek bile istememiştim, karantinada olduğumuz şu günlerde aklıma geldi ve bir çalışma yaptım. Kırıma kadar epeyde iyi uçmuşum ? Bu uçuş sonrası heliyi yine elden geçirmiştim fakat aldığım kararlar sonucunda kds ye geçiş yapmıştım. tsa ile 3 yıl içinde 4 adet ağır kazam olmasına rağmen model her kırımdan sağ salim çıktı, tabiri cahizse beton, Video sonunda kırım sonrası incelemeyi de koydum. Kırım sonrası model üzerinde ana mil, iniş takımı ve pal değişimi yapılarak uçuşa hazır hale getirildi. :saygilar:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
ülkemizde, pilot tr nin bu kadar yedek parça imkanı da sunmuş olmasına karşın kıymeti bilinmemiş bir model, aslına bakarsanız tam türk işiymiş. neyse ben bolbol uçup hakkını verdim.
Bunda modelin dizayn olarak biraz eskide kalmasının da çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ;) Zaten ülkemize hangi model getirilirse getirilsin tutulma şansı hiç yok, hele ki bu kurlarla :embarras:
 
Bunda modelin dizayn olarak biraz eskide kalmasının da çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ;) Zaten ülkemize hangi model getirilirse getirilsin tutulma şansı hiç yok, hele ki bu kurlarla :embarras:
Mehmet abi bence dizayn olarak eskide kalmadı da farklılaşmadı diyelim, helilere baktığımız da Temel yapı halen aynı, farklılaşan popüler marka Goblin, Hele ki align halen temelde aynı, Model tamamen canopy ve ağır görünen frame yapısından kaybetti yani, göze hoş gelmedi, aynı paraya daha rjit makinalar varken tercih edilmedi, sıfır alacak olsam bende almazdım heleki içinden pal çıkmayan ve rakiplerine göre ağır olan bir heliyi. Bu dez avantajlarına karşı çok üst seviye bir kalitesi var, kırma karşı dayanıklılığı ve bizzat altında cayır, cayır esc yanmasına karşı ne pilastiklerde ne canopy de en ufak yangın hasarı oluşmaması kalitesini ortaya koyuyor, ayrıca kesinlikle en ağır kırımda dahi elektroniği çok iyi koruyor. Ufak ağırlık farkını ben uçarken hissetmiyorum.