Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,955
Tepkime puanı
37,666
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Bugün her anlamda süper bir buluşma oldu :thumbup: Mehmet Aydın abimizin uçak olayını saymaz isek, Arslanbey'de şu ana kadar en keyif aldığım buluşma oldu.

Katılım oldukça yüksekti. Gelen ve katılan tüm arkadaşlara tekrar teşekkürler :bravo:

Gelelim günün önemli olaylarına : (Unuttuklarım olabilir, hatırlatırsanız hemen ilave ederiz :laugh: )

1- Altan Bey yeni Nitro Uçağı ile Maiden yaptık. İlk Nitro uçak tecrübesi olmasına rağmen gerek kalkış, gerek uçuş ve en önemlisi de iniş performansı ile seyircileri büyüledi :bravo:
2- Altan Bey espri anlamında da bugun kendini aştı. Tek başına resmen gösteri yaptı. Ben bile performans olarak kendisinin gerisinde kaldım :lol:
3- Yavuz Bey, YAK 54 ile Maiden uçuş gerçekleştirdi. Son uçuşta motorun susması ile acil bir iniş yapmak zorunda kaldı ama allahtan küçük bir hasar ile olayı atlattık %p
4- Forumumuzun Heli anlamında medari iftari Mordo Bey çok kısa bir sürede ne kadar çok yol aldıgını bizlere gösterdi. Türker kardeşimle beraber 5 pil uçuş sonrası alan turu, Nose-In hover çözdügü gibi küçükten Stole Turn bile başladı :thumbup:
5- Uzun süredir beklenen :laugh: Agusta SCALE Maiden uçuşunu nihayet bugun gerçekleştirdik. Oldukça başarılı bir test uçusu oldu :D
6- Günün en kötü olayı ise Mehmet Aydın abimizin FPV uçağını kaybetmemiz oldu :embarras: Ne diyelim cana geleceğine mala geldi. Mehmet abimiz en kısa süre içerisinde çok daha iyisini yeniden yapacaktır %p

Bunlar da güne ait fotolarımız. Agusta'nın müthiş resimleri için Mordo Beye tekrar teşekkürler :thumbup:

NOT: Agusta'nın diğer tüm resimleri ayrı bir konu olarak paylaşılacaktır

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,955
Tepkime puanı
37,666
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Bunlar da güne ait videolarımız :thumbup:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,382
Tepkime puanı
12,357
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Gerçekten çok keyifli birgün oldu, uzun zamandır bu kadar keyif aldığım bir buluşma hatırlamıyorum. :bravo:
Bol olaylı ve şamatalı birgündü, renk katan herkese teşekkürler. Benim özetim:

- Mordo Bey'in çektiği fotoğraflara bakmaya doyum olmuyor, eline sağlık. En az bu fotoğraflar kadar güzel dolu dolu 5 uçuş yaptı. Performansı hepimizi şaşırttı. :thumbup:
- Ömer Abi'yle Ragıp'ın havada beklenmedik buluşmasıda gerçekten şaşırtıcıydı. ???
- Mehmet Abi'nin kaybolan modeli bizi üzdü ama inşallah bir bulan güvenliğe teslim eder ve geri döner bize. Hem dönmesede Mehmet Abi çok daha güzelini yapar şüphesiz. %p
- Yavuz Bey'in Yak-54 yakıyordu resmen. :laugh: Önemsiz bir kaza geçirdi gün sonunda haftaya yine pist başında inşallah.
- Altan Bey yeni Süper Air yakıtlı uçağıyla harika bir pilotaj performans sergiledi, tekrar tebrikler. :coolxf:
- Ama bence günün yıldızı Mehmet Abi'nin efsane Agusto'su oldu. Bence güne damgayı vurdu, o nasıl bir görsel şölen öyle. :bravo:
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,809
Tepkime puanı
7,983
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Maşallah , o ne güzel görüntülerdi , Agustaya dibim düştü :laugh:...
Retractları da oldukça gerçekçi ve yavaş kapanıyor , valla 10 numara olmuş , elinize sağlık . :bravo:
 

gencer007

Çalışkan Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
264
Tepkime puanı
307
Yaş
49
Konum
izmir
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Vay anasını neler kaçırmışız.Neyse haftaya kendimi ve uçağımı hazırlayıp geliyorum.
 

Mordo Ortaşı

Tecrübeli Uye
Katılım
5 Ocak 2013
Mesajlar
852
Tepkime puanı
1,116
Yaş
67
Konum
istanbul
İlgi Alanı
Hepsi
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Gerçekten çok keyifli bir gün yaşadık.
Türker ve Mehmet beye beni uçurdukları ve verdikleri cesaret için tekrar çok teşekkür ederim.
Hepinize selam ve sevgiler.
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Görseller çok güzel :) güzel bir bıluşma havada süperdi :)


mehmet abi senin Agustaya ben bi lakap takmak istiyorum izninle :laugh: :laugh: renklerinden ötürü bi çizgi film kahramanına benzettim :D isim çok yakışacak bence :D adı NEMO olsunmu abi :D


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,382
Tepkime puanı
12,357
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Mesut AKIN' Alıntı:
Görseller çok güzel :) güzel bir bıluşma havada süperdi :)
mehmet abi senin Agustaya ben bi lakap takmak istiyorum izninle :laugh: :laugh: renklerinden ötürü bi çizgi film kahramanına benzettim :D isim çok yakışacak bence :D adı NEMO olsunmu abi :D
Mesut süpersin. :lollol: Ben bayıldım bu isme, Agusto hık demiş burnundan düşmüş Nemo'nun resmen.
Aynı filmde birde Nemo'nun kankası Doroti vardı benim favori karakterim. Hemen mor birşey düşünmek lazım yanına. Acaba quadro'ya mor bir fusulage bulabilir miyiz. :laugh:
 

Mesut AKIN

RcFanatik
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
3,164
Tepkime puanı
3,621
Yaş
39
Konum
Kocaeli -Gebze
İlgi Alanı
Uçak
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Türker Akgün' Alıntı:
Mesut süpersin. :lollol: Ben bayıldım bu isme, Agusto hık demiş burnundan düşmüş Nemo'nun resmen.
Aynı filmde birde Nemo'nun kankası Doroti vardı benim favori karakterim. Hemen mor birşey düşünmek lazım yanına. Acaba quadro'ya mor bir fusulage bulabilir miyiz. :laugh:
Türker Nemo yu bende çok severim :) Dorotide tam faciyaydı şu zırt pırt hafıza kaybı yaşayan kankası değilmi :laugh: :laugh: :laugh: arkasına yapışmıştı hani ;D ;D
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,382
Tepkime puanı
12,357
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Mesut AKIN' Alıntı:
Türker Nemo yu bende çok severim :) Dorotide tam faciyaydı şu zırt pırt hafıza kaybı yaşayan kankası değilmi :laugh: :laugh: :laugh: arkasına yapışmıştı hani ;D ;D
Aynen Mesut işte o. Sahne gözümün önüne geldi şimdi, pek mantıklı değil Nemo tek kalsın daha iyi. :lol:
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,955
Tepkime puanı
37,666
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Mesut AKIN' Alıntı:
mehmet abi senin Agustaya ben bi lakap takmak istiyorum izninle :laugh: :laugh: renklerinden ötürü bi çizgi film kahramanına benzettim :D isim çok yakışacak bence :D adı NEMO olsunmu abi :D
Artik onun ismi NEMO :thumbup:

Zamanin da benim de cok sevdigim bir karakterdi. Neden 2. Filmi cekmediler onu anlamadim :embarras:

Iste filimden kucuk bir kesit, izleyelim ve hatirlayalim ;)

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Ömer Erkan

RcFanatik
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
3,189
Tepkime puanı
4,948
Yaş
62
Konum
Başiskele - Kocaeli
İlgi Alanı
Multikopter
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Gerçekten çok keyifli ve güzel bir gündü. %p Gırgır şamata güldük eğlendik. :lollol: Ama Mehmet'in uçağa çok üzüldüm ve keyfim kaçtı. :'( Umarım birileri bulur da okula getirmeyi düşünür!

Altan'ın ilk uçuşu çok güzeldi. Yalnız birisi görünmese de biz orada üç kişiydik; Altan, solunda ben ve sağında Yusuf (görünmez adam olarak). :bravo:
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,955
Tepkime puanı
37,666
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

Ab zaten Altan Bey nitroyu aldığından beri Yusuf'la kankalar :lol:
 
T

Tolga

Guest
Mehmet Abi Agusto çok güzel olmuş, Türker ile verdiğiniz emeğe fazlasıyla değmiş :) Uçuşunu da görmek dileğimle :)
 
A

altan

Guest
Arslanbey Buluşması - 19.05.2013

İlk nitro ilk alttan kanat ve candüşmanı Yusuf.Tüm bunlarla KOMAHAVK Ekibinin sıcak samimi ve tevazu dolu destekleri ile başa çıktım.Sağolun var olun ama tabiiki en kıymetli sevdiğim iki abim başka Mordo ve Ömer abilerim... ;D ;D ;D Bir ara titremekten iç organlarım yer değiştiriyor sandım :lollol: :lollol: :lol: :lol:
 

Benzer konular