Görseller : Ankara Heliport Bulusmasi - 14.04.13

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,972
Tepkime puanı
37,707
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Merhaba Arkadaşlar,

Bildiğiniz üzere son dönemlerde 1 hafta sonu İzmit'te isem, diğer haftasonu %90 Ankara'da oluyorum :laugh:

Epeydir aklımda olan bir şeyi en sonunda geçen hafta yapmayı becerdim ve "Heliciyiz.biz" grubunun "Ankara - Heliport" buluşmalarına katılabildim.

Gerçi yeri bulmam epey bir vaktime aldı :embarras: Burdan üyelerimizden Erinc'e tekrar teşekkür ederim, bulmak konusunda cok yardımcı oldu %p

Vaktim pek olmayınca ancak yarım saat kalabildim fakat yine de iyi oldu. Gerçi bu hafta planlı buluşma olmadı için çok az kişi vardı.

Yine de forumlardan tanıştığımız "Cengiz Okkalı (Salvedor)" , "Erdem Özdemir (atom_edo)" ve adını hatırlayamadım 2 abimiz ile tanıştım.

Kötü haber ise kendi FOTOGRAF makinamı unutmuşum. Kuzenin makinasını aldım ama kendi IPHONE kullansam cok daha iyiymiş :'( İnşallah bir daha ki sefere cok daha güzel videolar ile sizlerin karşısında olurum :D

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Benden sonra devam eden uçuşlara ait videolar:
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

ero95

Çalışkan Uye
Katılım
2 Mar 2013
Mesajlar
383
Tepkime puanı
127
Yaş
25
Konum
ANKARA
alan güzel heli için.abi ayrıca o gun baytape evleri dedim ya oranın yanında da nevzat yerlikaya ve grubu varmış.:D oraya uğrasan uçakçılar varmış.bakarsın uçakçı olurdun:D :D :D abi bu hafta da gel yahu:D bak ayagın alıştı yere de:D :D
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,972
Tepkime puanı
37,707
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Görseller : Ankara Heliport Bulusmasi - 14.04.13

İ.ERİNÇ SALMAN' Alıntı:
alan güzel heli için.abi ayrıca o gun baytape evleri dedim ya oranın yanında da nevzat yerlikaya ve grubu varmış.:D oraya uğrasan uçakçılar varmış.bakarsın uçakçı olurdun:D :D :D abi bu hafta da gel yahu:D bak ayagın alıştı yere de:D :D
Evet Bulusma sirasinda Cengiz ler bahsetmisti. Ben de yolda donerken fark ettim, cok yakin zaten hemen karsi tepedeler. Ama hic vaktim olmadigi icin ugrayamadim ne yazik ki :-\

Ama bir sonraki ziyaret sirasinda kesin Nevzat Abi'lerin grubuna da katilip onlarla da tanismak isterim :)

Bu hafta sonu ne yazik ki Izmitte olmam gerekiyor, yoksa sizin bulusmaya da gelmeyi cok isterdim. Insallah bir daha ki sefere ;)
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,809
Tepkime puanı
7,983
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
Cengiz bey de çok güzel uçmuş . Atom Edo nikli(Erdinç Özdemir) arkadaşımız da çok güzel uçmuş.
Gerçekten eğlenceli ve güzel bir günmüş , Atom Edo arkadaşımızın onda biri kadar pilotajım olsa , bu hobiyi yutmuşum sayarım...Görüntüler için teşekkürler , harikaydı....
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,972
Tepkime puanı
37,707
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Görseller : Ankara Heliport Bulusmasi - 14.04.13

Benden sonra devam eden uçuşlara ait, ki benim çekimlerden bir derecede olsa daha iyi, 3 yeni video ilave edilmiştir :D
 

SharpSolid

Hard Rc :)
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
80
Tepkime puanı
0
Konum
Eskiþehir
Görseller : Ankara Heliport Bulusmasi - 14.04.13

Alan guzel ucuslar guzel ortam guzel bi manggal eksik ama bilginize :) ellerine saglik mehmet abi en kisa zamanda eskisehirede bekliyoruz bizimkiler korkudan helikopterleri kaldiramiyor malesef ucaga devam halen :)
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,385
Tepkime puanı
12,364
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Görseller : Ankara Heliport Bulusmasi - 14.04.13

Harika uçuş ve pilotajlar gerçekten. :bravo:
İnşallah birgün çıplak gözlede izlemek kısmet olur. :coolxf:
 

Benzer konular