Grumman F-9F Panther modeli inşaatı ("Dahta"dan model jet yapımı )

Tabancaya da mi turbin taktin yoksa, bu ne surat? ?

:) işe uygun malzeme ve ekipman kullanımca boyama işi her zaman gayet hızlıdır, esas zaman alan boyama hazırlığı olur, hele hele detaylı bir maskeleme işi varsa gör :) boyamaya başlayınca herşey su gibi akar :)

Yeni tabanca harika, 1 mm tam alışık olduğum uç, önceki 1.4mm ye göre çok daha kontrollü bir şekilde boya atabildim, ve gövdeye nazaran çok daha az boya tüketerek... demekki gövdedeki fazlalık ağırlıkta tahmin ettiğim gibi tabancanın da etkisi varmış.

Akşama da turuncuları boyayıp aileronların nohai montajına geçebilirim.
 
Salimin atolyesine yapılan bir saatlik ziyaret sonrasında yeniden boyamadayız :) saat itibariyle büyük kompresörü çalıştıramayacağım için küçük kompresör ve airbrusha geçtim. Aileronların bir tarafını boyamak bütün kanatlarla aynı zamanı aldı ???
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu kanatların en baştan boyanması gerekecek ???

Ama şimdilik böyle devam. Geri kalan herşey bittiğinde hala vaktim olursa bir rotuş boyası atarım tüm uçağa.

Şu sol flapı da bitirsem iyi olur galiba ?
 
Hayırdır :eek: Benim gözden kaçırdığım bir şey mi var :rolleyes::laugh:

Airbrushla boyama garip bir “dumanlama” efekti bıraktı ve renk normal canlılığında değil. Boyayı fazla inceltmiş olabilirim.

Dahası turuncuyla beyaz arasındaki hattın doğrultusu pek de doğru olmadı :)

Son olarak da sağ kanadı maskelerken fazla dar bir bant maskelemişim ve açıkta kalan yerleri kapatmadığım için beyaz üzerinde az birşey turuncu “overspray” kaçtı.

Bugün saat 5 civarında geri kalan tüm işler bitmiş olursa hızlı bir boyama ile toparlarım ama acelesi de yok, her zaman yapılabilecek bir düzeltme ve uçuşu etkileyecek birşey de değil.

Yarın için hava tahminleri 35 km rüzgar gösteriyor, gustlar da 42 km/saat civarı. Epey bir hızlı ve darbeli bir rüzgar ama eğer tahminler doğru çıkarsa tam pist doğrultusunda bir rüzgar bu, yani aslında avantaj bile denebilir. İlerleyen günlerde 15-20 km arasında olan ama tam yandan gelen hem de dağ tarafından gelen bir rüzgar bekleniyor. Bu ikisi arasında seçim yapmak zorunda kalırsam açıkçası pist doğrultusundaki rüzgarı seçerim tartışmasız ama hava durumundan önce benim ve modelin durumunun netleşmesi lazım :)
 
Bu ikisi arasında seçim yapmak zorunda kalırsam açıkçası pist doğrultusundaki rüzgarı seçerim tartışmasız ama hava durumundan önce benim ve modelin durumunun netleşmesi lazım :)
Sana da modele de güvenimiz tam kardeşim :thumbup::heartxf: