Herkese selamlar. Kendimi tanıtma konusunda Logo600sx modelimden bahs etmişdim.
Tek isteyim bana bir otomobil fiyatına denk gelen Logo 600SX modelimi kırımsız ve gönül rahatlığıyla uçurmak. Kafamda olan sorular birden fazla olduğu için bu konu dahilinde sizden yardımcı olmanızı rica edicem. Diğer sorularımı da ilgili konularda belirtiyorum.
İlk sorum şöyle: Logo 600-ü 105mm kuyruk palı ile uçuruyodum kırımdan önce. ESC havada stop edibce taşlı zemine skid-leri üzerine sert düşüş esnasında kuyruk pallarinin yüzeyleri azca çizildiler. Sorun yok gibi gözüküyor, 105mm ile devammı edeyim yoksa yep-yeni 115mm kuyruk pallerimimi takayım 600lük heliye? 115mm fazla olmazmı sizce?
2ci sorum: Servoları frameye küçük lastiklerin içlerine geçirilen silindileri takmadan yalnızca lastikler ve vida ile sabitledim. Bu arada freym karbon. Elektrikli helikopterde silindire ihtiyac varmıdır? Lastikleri de fazla sıkınca çatlamış gibi duruyolar.
3cü sorum: Karbon freym-de motorun dışda kalan shaftı freymde 3cü rulmana takılıyor. O rulmanın seramik olanından aldım ben. Seramik rulman daha iyi diye okudum forumda. Gönül rahatlığı ile kullana bilirmiyim peki 25.000 rpm yapan motor altı kısımda?
4cü sorum: Kırımdan sonra modeli tümüyle sökdüm bi temizlik yapayım dedim. 450-lerden kalma bir alışkanlık, peçeteyle OWB-nin içerisinde siyah olmuş grease-yi silerken bide ne görsem, peçede OWB-nin bir slindirini tutan metal plakayı dışarı çıkarmış ve ezmiş. 1saat uğraşdan sonra zar zor metal plakayı içeri geri sokdum. Bu durumda olan OWB ile 1 sefer uçuş yapdım, motoru kapatınca ana pal normal dönüyodu, yani hiç sıkışma falan yokdu. Vallah para olsa şu an yenisi alırdım ama malesef imkanlarım kırımdan sonra baya bi kısıtlandı şu aralar. Bu durumdakı OWB ile bi süre idare ede bilirmiyim?
5ci sorum: 2200 kafa devri fazla diyolar helifreak-da. Ben kırımdan önce hep 2200ile takılıyodum ekstrim 3d seven birisi olarak en ideal kafa turunu kaç RPM-e ayarlayayım ?
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Tek isteyim bana bir otomobil fiyatına denk gelen Logo 600SX modelimi kırımsız ve gönül rahatlığıyla uçurmak. Kafamda olan sorular birden fazla olduğu için bu konu dahilinde sizden yardımcı olmanızı rica edicem. Diğer sorularımı da ilgili konularda belirtiyorum.
İlk sorum şöyle: Logo 600-ü 105mm kuyruk palı ile uçuruyodum kırımdan önce. ESC havada stop edibce taşlı zemine skid-leri üzerine sert düşüş esnasında kuyruk pallarinin yüzeyleri azca çizildiler. Sorun yok gibi gözüküyor, 105mm ile devammı edeyim yoksa yep-yeni 115mm kuyruk pallerimimi takayım 600lük heliye? 115mm fazla olmazmı sizce?
2ci sorum: Servoları frameye küçük lastiklerin içlerine geçirilen silindileri takmadan yalnızca lastikler ve vida ile sabitledim. Bu arada freym karbon. Elektrikli helikopterde silindire ihtiyac varmıdır? Lastikleri de fazla sıkınca çatlamış gibi duruyolar.
3cü sorum: Karbon freym-de motorun dışda kalan shaftı freymde 3cü rulmana takılıyor. O rulmanın seramik olanından aldım ben. Seramik rulman daha iyi diye okudum forumda. Gönül rahatlığı ile kullana bilirmiyim peki 25.000 rpm yapan motor altı kısımda?
4cü sorum: Kırımdan sonra modeli tümüyle sökdüm bi temizlik yapayım dedim. 450-lerden kalma bir alışkanlık, peçeteyle OWB-nin içerisinde siyah olmuş grease-yi silerken bide ne görsem, peçede OWB-nin bir slindirini tutan metal plakayı dışarı çıkarmış ve ezmiş. 1saat uğraşdan sonra zar zor metal plakayı içeri geri sokdum. Bu durumda olan OWB ile 1 sefer uçuş yapdım, motoru kapatınca ana pal normal dönüyodu, yani hiç sıkışma falan yokdu. Vallah para olsa şu an yenisi alırdım ama malesef imkanlarım kırımdan sonra baya bi kısıtlandı şu aralar. Bu durumdakı OWB ile bi süre idare ede bilirmiyim?
5ci sorum: 2200 kafa devri fazla diyolar helifreak-da. Ben kırımdan önce hep 2200ile takılıyodum ekstrim 3d seven birisi olarak en ideal kafa turunu kaç RPM-e ayarlayayım ?