Saito 100

Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
126
Tepkime puanı
6
Yaş
38
Konum
Mersin
İlgi Alanı
Hepsi
Arkadaslar merhaba seegull harrier 90 için saito 100 aldim ilk defa saito kullanacagim os91 de kullandiğim morgan %20 nitro %23 yağ yakit kullanmayi dusunuyorum daha once os nitrolarda 4 yada 2 zamanli ayrimi yapmadim yakit da pek de aşınma , performans da + - fark goremedim limit devirleri normal sicakliklarda yakaladim sekman-gömlek pistonda da asinma gormedim . Saito ilk calistirmada %20 yag %10-%15 nitro karisim tavsiye ediyor . Saito kullanan arkadaslar nasil bir yok izlediler acaba ?
 
Saito 100

Ben iki tane 82 kullandım. Bir de sanırım 100 ile epeyce cebelleştim sahada.
Her zaman % 10 nitro, % 17 yağlı yakıt kullanırım. Bu % 17 yağın bazen tamamı bazen yarısı hint yağıdır. Motorlarda yakıtla alakalı bir sorun yaşamadım.
 
Saito 100

denemeye değer %10 nitro %18 yağ cool power ın 4 zamanliya ozel dedigi yakiti var hos saito birkac galon sonra yuksek nitrolu 2 zamanli kullanabilirsiniz diyor yurtdisi forumlarda %30 nitroda kullananlar da olmus cok acro ucan biri olmadigim için %10 isimi gorebilir .
 
Saito 100

Dört zamanlı motorlarda sık yaptığımız bir hata, iğne ayarını kulak kılavuzluğunda yapmak ve takometre kullanımını ihmal etmek. O nedenle dört zamanlı motorların fakir kalma riskleri yüksek oluyor. Bir de yüksek nitro olunca birkaç saniye içinde motor kullanılamaz hale gelebilir. O nedenle genelde dört zamanlı motorlarda % 15'den yüksek nitro oranları pek tercih edilmiyor. % 10 işinizi rahatlıkla görecektir diye düşünüyorum.
Elde kalan % 20 yakıt için ben şöyle bir uygulama yapardım (tabii imkan varsa). Metanol ve hintyağından oluşan sıfır nitrolu bir karışım hazırlayıp iki yakıtı bire bir karıştırır % 10 nitrolu yakıt elde ederdim.
 
Saito 100

Haklısınız Sümer Bey çoğu zaman karsilastigim manuel de test edilen devirler ayni igne ayarlari , nitro orani , pervanelerle gorulmuyor . Ilk ateşlemede yanma odasında zengin ve yuksek nitro ciddi korezyona asinmaya sebep oluyor . Adım adım tatlı zenginden uygun sıcaklıgı devri bulana kadar gitme taraftarıyım tabi güvenilir takometre ortam , motor sıcaklıgıda hesaplanarak limit ayarlar yapılabilir . %20 stoğu yapmıstım esasen helikopter için bir kısmını bahsettiğiniz yöntemle %10 çevireceğim .